Charakter Ask - odpovědi

5.8K 187 0
                                    

Louis

Chtěl bys někdy rodinu? Jestli ano chtěl bys holčičku nebo kluka?
Nah, co bych to byl za osobu, která by nechtěla rodinu, že ano? Samozřejmě, že bych chtěl. Jednou se mi i zdálo, že jsem jí měl s Harrym. Byl to zvláštní sen, ale on se v něm choval dokonale. Fakt, že jo. Ach jo... Měl jsem takové plány, a ty se zkazily v jedné noci, kdy jsem se šel projít. Bohužel, no.
No, a chtěl bych si s přítelem, nebo později i manželem, adoptovat kluka i holčičku.

Dokázal by ses zamilovat do Liama?

Popravdě? Ano.. Teda, hlavně v době, kdy jsem byl pes a prostě, když jsme byli jen sami dva, ten večer a jak mi to všechno tak něžně sundal a ještě mi to i namazal, to jsem se tam raději nezmiňoval, dokázal bych to. Ale teď... nevím, mám z něj hodně špatný pocit, ale mám smíšené pocity, kvůli Harrymu. Jak se zachoval, když mě přivezl a to všechno, no.

Jak jsi bral celou tu situaci a těšil ses na Harryho?

Velice špatně, ale viz mé zápisky v deníku. Vážně jsem to nezvládal. Nechápu, jak tohle někdo mohl udělat. A přitom byl tak hodný a to všechno. Hold tichá voda břehy mele, jde to vidět. I když, už na začátku to oslovení „čubičko" a to, co mu sálalo z očí.. Nah, jsem vážně naivní člověk. A jak.
A samozřejmě, na Harryho jsem se těšil. A to jsme doma byli ještě později, než jsme správně měli být.

Harry

Co vše bys dokázal udělat Liamovi kdyby něco udělal Louisovi?

Nah, děláš, jako by nic neudělal! Parchant jeden prašivej! Jeho jméno už nechci v životě slyšet, vážně ne. A taky už neuslyším, dle toho, co mám v plánu. (smích) Je to hajzl, nikdy bych si tohle o něm nemyslel. Stačí mu snad jako výhružka to, co jsem mu udělal a to, že jsem ho vyhodil z klubu. No, ještě aby mu to nestačilo. To by ještě uviděl. A to, že mi unesl MÉHO Louise... To si posral, nejen u mě. Však už to taky všichni v klubu ví.

Dokázal by jsi milovat Liama?

Odkazuji na předchozí otázku.. „Jeho jméno už nechci v životě slyšet, vážně ne!" takže NE!

Liam (když „tě" osloví, má to znít přeslazeně, skoro slizce)

Jak se díváš na Louise, myslím tím líbí se ti, miluješ ho, nebo je to jenom děv*a pro tebe?

Ha, jak by někdo takovou děvku mohl milovat? A za to slovo se nemusíš stydět, zlatíčko. Není na tom nic špatného. Ale je kurva dobrý. Jo, Harry hold má štěstí. Proto jsem si ho chtěl unést. Ale ten hajzl si na něj musel vzpomenout. Jako by neměl dost peněz na to, aby si koupil novou kurvičku. Ne, on musí mít Tomlinsona. Debil jeden. A ještě mě za to vyhodí z klubu a dívá se na mě, jako by ho snad miloval a chránil a tak... Kokot.

Neznáš tak náhodou nějakého pěkného klučinu jménem Zayn? Hodil by se k tobě..

Miláčku, samozřejmě, že ho znám. A i by se mi líbil. Jenže je tady jeden ale obrovský problém. Oba dva jsme totiž dominanti, broučku. Takže smůla a já navíc už v klubu nejsem a věřím, že ten hajzl Styles to na mě všem vykecal, takže už si tam ani později neškrtnu.

__________________________________
Yeah, konečně jsem se k tomu dokopala :D Původně jsem už chtěla na horách napsat všechny díly DiAB, ale jak vidíte, nebyla jsem schopná napsat ani jeden :D No, fajn :D Ale - těšte se

Devil in Angel's Body [CZ Larry Stylinson, BDSM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat