Pagalvok

57 19 0
                                    

Ar kada nors susimastėte ant kiek jūs reikalingi? Turiu omenyje, ant kiek jūs reikalingi žmonėms, kuriuos mylite? Su kuriais atrodo praleidžiate daug laiko. Su kuriais daug rašinėjatės. Kuriems padedi.

Nenoriu nieko teigti ar sakyti, bet pabandyk niekam nerašyti pirma. Pabandyk būti rami, nerodyti savo emocijų ir susidomėjimo tiems asmeniams. Žinau, atrodo paprastas dalykas, bet tu tikrai pamatysi, jog tu niekam nereikalinga. Tau niekas neparašys, nepaskambins, nepaklaus " kaip tu?". Ir tais žmonėmis kuriais tu pasitikėjai, kurie atrodė tau visas gyvenimas, jie net nepaklaus "kaip tu", "ar nieko neatsitiko, "gal susiskambinam?". Jie tiesiog gyvens savo gyvenimu, pamiršę tave.

Zuiki, kodėl visada tu? Kodėl visada rašai pirma, o jis negali? Kodėl domiesi juo ir tikiesi, jog jis paklaus to pačio? Kodėl lauki jo sms , ir kol negausi, neužmigsi. Tavo mintys visada nukreiptos link tų žmonių kuriems tu net neįdomi. Patikėk, jei tu būtum svarbi, įdomi jiems, jie tau parašytų. Ir nebandyk galvoti, jog "o gal jis tiesiog užimtas?", "o gal jis dirbą ir negali atsakyti". Ne. Jis gali būti užimtas, bet ar tarp 24 valandų jis negali rasti laiko tau? Kad parašyti žinute jam reikia tik 5-7 sekundžių. Ir tu tikrai galvoji, kad jis užimtas? Jam tiesiog neįdomu ką tu darai, veiki, galvoji. Jam tas pats.

Pagalvok, ar verta tau visada tiesti bendravimo ranką, tiems kurie jos net nenusipelnė.

Visos Meilės PaslaptysOnde histórias criam vida. Descubra agora