6. Bölüm

14.4K 599 25
                                    

Bara gitmeye karar verdik. Evden daha çıkmadık.

M- evet sizi şimdiden uyarıyorum. Kızlarla öpüşmek var ama devamı yok. Bu seferlik sizi çok sıkmıcam. Anlaştık mı? Siz istemediğiniz halde gelip yapıştı mı gönderin bana ben hallederim.

Ç- ama baba kızına birşey söyle.

S- ben karışmıyorum.

M- ayıp ayıp bak murat abime hiç itiraz ediyor mu?

Ç- itiraz etsene be murat.

Mu - asla ölmek için çok gencim. Daha Nihal'le evlenecem çocuklarım olacak. Pot kırdım.

M- abi mafya olduğunu biliyor mu?

Başını salladı. Çetin abim sırıtıyordu. Kafasına bir tane yapıştırdım. Bu sefer murat abim sırıtıyordu. Ona baktım hemen sustu.

M - hadi yürüyün bara gidiyoruz. Bizim olmayan birine. Hoşçakal baba hoşçakal sevda.

Abimlerde arkamdan geldi. Siyah BMW ye bindik ve abim arabayı kullandı. Barın önüne geldiğimizde bu barı görmediğimi fark ettim. İçeri girer girmez Karaoke pistini görünce abimleri piste çektim.

M- danza kuduro rabiossa okey.

Mu - Ç - eski günlerdeki gibi .

Sahneye çıktım ve dj ye danza kuduro rabiossa dedim. Göz kırptı. Salak şey.

M- evet beyler piste lütfen.

Mu - tamam bebek.

Ç- yıkalım etrafı bebek.

M- başlayalım.

Biz bir yandan şarkı söyleyip bir yandanda dans ettik. Tüm erkekler bana tüm kızlarda abilerime bakıyordu . Hatta bir kız murat abime sürtünmeye başladı. Hop ama o sahipli olmaz sahipsiz olsada olmaz. Şuan Çetin abim söylüyordu. Hızla Murat'ın yanına gittim kız abime yapışmış bırakmıyor. Kızı ittim. Şarkı bitmişti.

M- onun sahibi var canım.

K- diğerini alırım bende.

M- onunda sahibi var canım.

K- hadi ama sen ikisini idare edemezsin.

Dedi abimler yüksek sesle

Mu - Ç - Allah rahmet eylesin.

Ben kızın saçında tuttum. Kızı altıma aldım.

M- beni dinle Oruspu. Senin ağzını burnunu dağıtırım. O küçük beynine bunu sok. Onlara yaklaşmayacaksınız.

Diğerlerine döndüm.

M- duydunuz mu beni.

Evet sesleri yükseldi. Kızın üstünden kalktım ve pistten aşağıya attım. Evet bildiğin attım.

Mafya'nın kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin