☆ EPILOG ☆

32 6 12
                                    

"Penatlah jadi Beomgyu asyik keje kena nangis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Penatlah jadi Beomgyu asyik keje kena nangis."Ujar Taehyun.

Beomgyu menatap Taehyun atas bawah.Amboi memerli nampak!

Selepas scene Kai dan Beomgyu itu,credit filem seperti pelakon pengarah,penerbit dan lain-lain mula beransur-ansur muncul dipaparan Tv yang dari tadi mereka tonton.

"YESZAA!PASTI GEMPAR SATU KOREA MOVIE KITA NI!"Kata Soobin dengan nada begitu teruja.Dia melemparkan remote tv dan tidak sengaja terkena tangan Taehyun.

Taehyun mengusap tangan yang terkorban dengan tindakan Soobin.Matanya menjeling Soobin yang masih teruja itu.Nak marah,tapi kena sabar.

"Betul-betul!"Beomgyu menyetujuinya.Kepalanya dianguk-anggukkan lucu.

"Gempak betul aku berlakonkan hyung!"Mata Beomgyu berbinar menatap wajah Yeonjun yang duduk disebelahnya.

Yeonjun hanya membalas dengan menatap jengkel si Beomgyu sambil memakan popcorn yang masih tersisa.

"Ceh,aku lagi gempak eh!Jadi psycho au!"Soobin tak puas hati.Dia menyilangkan tangannya di dada bidangnya.

Watak dia yang antagonis itu dan payah dilakokan membuatkan dia rasa dirinya paling real berlakon dalam movie "Hari Jadi" itu.

"Alah,yang aku kena menangis banyak kali.Sudahlah susah nak mengalir air mata."Balas Beomgyu.Dia pun hebat ok!Berlakon.

"Ya ya ya hyung berdua,korang yang terbaik!"Aku menepuk tangan dengan kuat memujuk Soobin hyung yang memuncungkan mulutnya.Dah macam itik dah aku tengok!

"Yey,Hueningkai puji aku~"Soobin memeluk aku.Beomgyu menggulingkan matanya,menyampah!

"Tapi aku tetap watak utama~"Kata aku lagi.

Watak utama watak paling hebat kan?Betullah!

Soobin memandang aku jengkel.Dia menggulingkan matanya.Terus dia tolak dada aku,menjauh dari dia.

"Ah!Tapi aku tetap tak puas hati dengan watak yang CEO bagi kat aku!"Pekik Yeonjun tiba-tiba membuatkan aku,Soobin,Beomgyu dan Taehyun memberi perhatian kepadanya.

"Kenapa hyung."Tanya Taehyun sambil memakan popcorn Yeonjun juga.

"Kenapa aku yang kena mati,and napa hari jadi aku nasib dah lepas au hari jadi aku."Yeonjun membebel panjang.Tak puas hati betul makcik ni dengan CEO Hybe yang telah memberikan watak itu kepada Yeonjun.

"Dahlah hyung,yang penting drama ni tak lama lagi akan release."Taehyun berkata sambil tersenyum.

"Yeah!Moa mesti suka!Drama kita,real oo kita berlakon!"Puji Beomgyu.Dia sangat bangga dengan ahli-ahli yang tampak sangat real berlakon.

"HAHAHAHAHAHA DAH JOMLAH TIDUR!"Kata Yeonjun.

Mereka sudah agak mengantuk selepas menghabiskan menonton movie bertajuk "Hari Jadi" yang dilakonkan sendiri oleh Kai Kamal Huening,Choi Yeonjun,Choi Soobin,Choi Beomgyu dan Kang Taehyun berserta watak tambahan.Movie special dari Hybe yang akan dikeluarkan di Tv tak lama lagi untuk comeback Tomorrow by Together yang baru membuatkan mereka berlima teruja yang teramat.

Sememangnya,mereka terlahir berserta bakat berlakon dan bakat menyanyi dan menari.Hybe yang tidak mahu menyiakan-nyiakan bakal-bakal pelakon dari agensi mereka telah membuat keputusan untuk mengadakan Movie Tomorrow By Together yang bertajuk Hari Jadi untuk menyerlahkan bakat mereka yang terpendam itu.

Drama ini juga dibuat agar TXT lebih popular di masa hadapan.

"Moa,jangan lupa tonton!"Kata Hueningkai sambil mengenyitkan matanya.

The End




*So ending dia dapat expect kan?

Terima kasih untuk pembaca yang baca cerita pertama author ni sampai habis!

Terima kasih semua💖💖💖

Hari Jadi {✓}Where stories live. Discover now