« poprostu nie chcę »

481 27 0
                                    

Hyunjin starał się o zaufanie młodszego już tydzień. I jak narazie idzie mu bardzo dobrze. Dziś mają iść do kawiarni i tam bardziej się poznać. Blondynek bardzo polubił wyższego. Uważał, że ten cudownie przytula i jest inny niż wszyscy. Nawet czasami go broni jak widzi, że dzieje mu się krzywda. Coraz chętniej z nim rozmawiał i się zwierzał z szkolnego życia, które nie było dla niego usłane różami. Cieszył się, że ma osoba, z którą może rozmowach na różne tematy i która chce go słuchać. Niebiesko oki coraz bardziej zaczynał się łapać na tym, że o nim myśli, oczywiście myślał już o nim wcześniej, ale teraz co chwilę jego myśli krążyły wokół trzecioklasisty.

Kiedy już siedzieli w kawiarence, Felix dużo rzeczy dowiedział o starszym. Na przykład to, że ma uczulenie na koty, kocha tańczyć, uwielbia czarny kolor, jego ulubionym jedziemy jest wszystko spod ręki jego mamy, że stara się jeść tylko do szesnastej i takie tam. Za to niższy milczał na temat swojego życia prywatnego nie chciał się na ten temat wypowiadać.

« Czemu nie chcesz nic powiedzieć o domu? » spytał ciekawski Hwang.

« Poprostu nie chcę. » powiedział szybko piegowaty.

« No okey, ale mam nadzieję, że kiedyś się dowiem. » puścił do niego oczko na co młodszy się lekko zarumienił.

Po wypiciu kawy obaj stwierdzili, że jest ciepło i przejdą się na spacer. Chodzili dalej, mieli pełno tematów do rozmowy.

Felix naprawdę wierzył, że to będzie piękna przyjaźń, a może nawet i związek.

{Zaufałem ci..} «HyunLix»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz