CAPITOL 3

265 23 0
                                    

La meva vida de cop ha fet un gir de 180º, diria de 360º pero llavors estaria al mateix lloc, no? És igual, la qüestió és que he passat a estar soltera, solitària i deprimida en... Dos setmanes?

Oh yea are you fuking me?

Nop, per mal entesos diversos i qüestions molt òbvies he tallat amb el Bruno, en principi li vaig dir que no tornaria a parlar amb ell en m'ha vida, però a la practica li he acabat parlant. No com abans pero li parlo. Amb la Sara continuem sent amigues, i amb la Laura som amigues pero no crec que la cosa duri gaire, quan ella es desenfadai amb el seu grupet tornarà amb ell i jo em quedaré una altre vegada sola, que estrany...
Per altre banda tinc un dilema amorós molt gros... Resulta que ahir a la festa d'una amiga vaig obrir a un nen perquè el tenia a contactes i no sabia qui era. Total que té un altre nom pero per protecció de la meva intimitat li direm Fèlix, resulta que el Fèlix m'ha començat a preguntar si tinc novio i tal... Despres d'un bon rato de parlarm'ha dit que li faig feliç amb la meva manera de ser, i que m'estima. Jo totalment perplexa li he preguntat si era una broma, es veu que no, que m'estima de veritat. El problema? Que és ric, em sembla que lliga amb més... Una amiga meva m'ha dit que fuma...

VOLEU SABER UN PROBLEMA ENCARA MÉS GROS?

Em sembla que m'agrada!

Hi ara que faig! És tot el contrari dels nens que normalment magraden, és guapo, ric, fuma... ( L'u de que fuma no esta confirmat... Però millor posar-ho) i per acabar té un any més que jo però ha repetit... Jo li he dit que no soc ni guapa, ni tinc bon cos, ni soc rica ni nada de nada tampoc fumo ni intencions. Si algu em vol donar consell li agrairè.

Al menys m'he reconciliat amb el meu millor amic i sembla que tot va bé, és així una mica malota també... Pero me'l estimo igual.
Ja ho diuen... A les bones noies els i agraden els mals nois...
A fotres XD

DIÀRI D'UNA... JO?  #Wattys2015Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang