Selammm bebeklerim. Nasılsınız iyisinizdir umarım. Bende öyle işte ara sıra yb atmaya çalışıyorum, dersten kafamı kaldıramıyorum ama ğvşgşhphlh.
Neyse bölüme geçelim.
Aki bakış açısı
Yuzuha yerden kalktı ve üstünü silkip bizimkilerin yanına oturdu.
Yuzuha:Mikey bu kız çok fena bence çeteye almalısınız.
Mikey:Oylama yapalım.
(neyse işte burda oylama yaptılar)
Mikey:Oy çoğunluğuyla Aki Sawaga bu saatten sonra resmi olarak bir Tokyo Manji üyesidir. Baji onu senin bölüğüne atıyorum, bu kızla anca sen başa çıkarsın.
Baki otuz iki diş sırıtarak.
Baji:Tabi kendi ruh ikizimle neden anlaşamayayım?
Mikey:Hadi şimdi birşeyler yemeye gidelim çok acıktım.
Ondaki anlık duygu değişimlerine ben dahil herkes çok güldü.
Souya:Bu kadroyla bizi kafeye alırlar mı sence?
Mikey:Bişey olmaz aldırtırız.
Sonra herkes motorlarına doğru ilerledi. Ben yine Sanzu'nun arkasına binip kollarımı beline sardım. Mikey son hız yanımızdan geçerken bize bağırdı.
Mikey:BEST SHİPİMSİNİZ ARTIKK!
Bunu dedikten sonra motoruyla uzaklaştı. Utandığım için yol boyu hiç konuşmamıştım. Sanzu da aynı şekilde. 5 dakikalık yol sonrasında kafeye gelmiştik. Böyle kalabalık grupla bizi içeri almak istemediler tabi ama biz koskoca Tokyo Manji çetesiyiz. Aldırdık bir şekilde.
Herkes birşeyler sipariş etmişti. Mikey herkesin yediğini beş katı kadar dorayaki yedi tabi. Sonra ellerimi yıkamak için lavaboya kadar gittim. Karşıma erkekler tuvaletinden Baji çıktı.
Baji:Hazır seni bulmuşken o kadar ruh ikizim dedim, araba yakmayı sever misin?
Bunu derken Baji'nin gözleri parlıyordu. Benim de gözlerim parladı.
Aki:Hadi gidelim.
Dedim ve kafenin penceresinden atladım.
Baji:Düşündüğümden daha delisin ahshahshsgs.
Diyip peşimden atladı. Diğerlerine haber vermedik, ne diyecektim biz Baji ile araba yakıp geleceğiz az bekleyin mi?
O zaman daha çok gelen olurdu dikkat çekerdik. Maşallah Toman'da da bi araba yakma fantezisi var zaten. İki kişi gitmek daha iyi.
Baji:Diğerlerine haber vermedik.
Aki:Boşver azcık merak etsinler ajpglglh.
Baji:AJSJSJDKD
Aki:Hadi şu arabayı yakalım pahalı gibi duruyor, bu arabayı alabiliyorsa yenisini de alır
Baji:Mantığına sokayım ivpgphpgk.
Arabayı yakıp kenardan seyretmeye başladık. Sonra bu tarafa gelen iki kişi görünce son hız kafeye koşmaya başladık. Vardığımızda ikimiz de nefes nefeseydik. İçeri geçtik. İkimizi de nedensizce bir gülme krizi tutmuştu. Bizimkilerin yanına geçtik. Bize noldu dermişçesine bakıyorlardı.
Baji:Ha biz bi çakmakla eğlenip geldik.
Mitsuya:Ya sabır.
Nahoya:Beni niye çağırmadınız?
Aki:PFOFOFKGLGKG
Benşm peşimden Baji yine anırarak bak bastırarak söylüyorum anırarak gülmeye başlamıştı. Sonucunda kafeden atıldık.
Mitsuya:ALLAHIM NELERLE SINIYORSUN BENİ?
Draken:Kanka alışman gerekiyor bunlara.
Sonunda yine Toman'ın toplanma yerine gelmiştik.
Mikey:Çok sıkıldım hadi birşeyler yapalım.
Kazu:Dc oynayakk.
Nahoya:İyi fikir.
Nahoya bir tane şişeyi alıp yerde çevirmeye başladı. O sıra bizde yuvarlak şeklinde şişenin çevresine oturmuştuk. Çevirdi vee şişe benle Mikey'e geldi. Ben cevaplayacaktım.
Mikey:DC?
Aki:Cesaret olsun.
Mikey:Pekii babanı ara ve bu gece gelmeyeceğini sevgilinde kalacağını söyle.
Aki:İyi de sevgilim yok ki?
Herkes bi anda Sanzu'ya döndü.
Sanzu:Aa kesin şunu sevgili değiliz dedik ya.
Mikey:Neyse işte ara babanı.
Aki:Haha o beni ne dersem siklemez muhtemelen telefonu da açmayacak o yüzden sorun yok.
Telefon rehberinden babanı bulup bastım ve çaldırmaya başladım. Birden Sanzu'nun telefonu çalmaya başladı.
Sanzu:Aki?
Telefonda yazan isme baktım. Ansikm telefonumda aranan kişi 'baba' değil 'babacık' tı. Şimdi çok fena sıçtın sen kızım dedim kendi kendime. Herkes şok olmuş bize ve Sanzu'ya bakıyordu
Haha sizi merakta bırakmak istedim. Bi dahaki bölümü bekleyin. Yazar sizi öperrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanzu x Yn ~Tesadüf
FanfictionKitabın kapağından ve uyarılardan Bu gibi gözükebilir ama değil. Uyarılar: Uyuşturucu kullanımı İntihardan bahsetme vb. _Tesadüfen aşka inanır mısın?_