⚠:Küfür, bazılarının rahatsız olabileceği içerik
Selammm
Napionuz hayat nasıl gidiyor
Ben şuan gayet modumdayim o yüzden yb yaziom
Neyse bölüme geçebilirsiniz asklarimmm
Aki bakış açısı
Yavaşça gözlerimi açtım.
Başım çatlıyordu.
Dün ne olmuştu ki.
Hiç bir şey hatırlamıyorum.
Ha doğru galiba bardaydık.
Üstüme baktım, üstümde gül kurusu bir crop ve açık mavi kısa bir şort vardı.
Ama bunları ben giymiş olamazdım ki.
Hemen aşağı indim. Sanzu yine aşağıda kahvaltı hazırlıyordu. Bana bir ağrı kesici hap ve bir bardak su uzattı.
Sanzu:Günaydın uyuyan prenses.
Aki:Günaydınn. Dün ne oldu böyle ya başım çatlıyor.
Sanzu:En sertinden 5 bardak içtiğinden olabilir mi acaba?
Aki:Hiç bir şey hatırlamıyorum, bu arada üstümdekiler ne?!
Sanzu:Ya şey barda üstüne birşeyler döktün. Elbisen baya ıslaktı, ben de değiştirdim.
Aki:Ee bu kıyafetler kimin?
Sanzu:Onlar kız kardeşimden kalanlar, açıkçası sana kendi kıyafetlerini giydirmeme sebebim bunların sana yakışacağını düşündüm. Ayrıca odana gidip kıyafetlerini alamayacak kadar yorgundum. Kendi dolabımdan çıkardım bunları, sonra hemen uyuduk zaten.
Aki:Ya şey o elbisenin altında sütyen yoktu ama. (hani omuzları açık olduğundan sütyen giyilmeyip içinde sütyen gibi dolguların olduğu elbiseler var ya anlatamadım yaağ)
Sanzu:Ee şey bakmadım, yani bakmamaya çalıştım, ama gerçekten amacım hasta olmamandı.
Aki:BAKTIN YANİ!?
Sanzu:İtiraf etmeliyim çok güzel bir vücudun var. (piç smile)
Aki:HARU-KUN!
Sanzu:Off peki iltifatlarımı ilk seferimize saklayacağım.
Onun bu arsızlığına cevap vermemeye karar verdim. Sonra tavaya baktım. Sanzu yine krep yapıyordu - ya da yapmaya çalışıyordu-. Sonra mutfak dolabına baktım,krep için çikolatamız kalmamıştı.
Aki:Haru-kun ben çikolata almaya çıkıyorum, bir şey istiyor musun?
Sanzu:Yok da sen bu halde çıkabilecek misin, istersen seninle geleyim.
Aki:Yok iyiyim ben.
Sanzu:Neyse o zaman çabuk gel.
Timeskip
Aki bakış açısı
Markete doğru yürürken yan taraftan garip sesler duydum. Benim yaşımda beş erkek, küçük bir kız çocuğuna zorbalık yapıyor, parasını almaya çalışıyorlardı.
Aki:Oi oi durun bakalım ne yaptığınızı sanıyorsunuz?
X:Sana ne amına koyduğumun orospusu.
Y:AA bu Toman'ın *sürtüğü* değil mi?
Z:*Ananda sürtüktür* senin şimdi, kime çekmişsin ahahahaga.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanzu x Yn ~Tesadüf
FanficKitabın kapağından ve uyarılardan Bu gibi gözükebilir ama değil. Uyarılar: Uyuşturucu kullanımı İntihardan bahsetme vb. _Tesadüfen aşka inanır mısın?_