Selamm
Nasılsınız iyisinizdir umarım
Neyse çok konuştum hikayeye geçiommm
Aki bakış açısı
WhatsApp'е gelen mesajları cevapladırtıktan sonra gidip Sanzu'nun yanına oturdum.
Aki:Sanzu canım sıkıldı hadi bir şeyler aç izleyelim.
Sanzu:Sen atıştırmalık birşeyler al gel ben açıyorum.
Aki:Tamamm.
Dedim ve mutfağa gittim. Birşeyler alıp Sanzu'nun yanına gittim. Bir süre filmi izledikten sonra uykum gelmişti, başımı Sanzu'nun omzuna koydum. Sanzu'nun parfüm kokusu beni mayıştırırken gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. En son dayanayıp gözlerimi yumdum.
Timeskip
Aki bakış açısı
Gözlerimi açtım, sabah olmuştu. Her yerim uyuşmuş gibiydi. Sahiden en son nerde uyumuştum ben? Doğru Sanzu'yla film izliyorduk. Bir dakika o zaman...
Görüşüm netleşince aniden oturur pozisyona geldim. Yanıma baktım. Yanımda Sanzu yatıyordu. Saçları dağılmış ve kapalı gözleriyle çok huzurlu uyuyordu. Tam kalkacakken beni kendine çekti. Ve uykulu sesiyle zor duyabileceğim kadar sessiz konuştu.
Sanzu:Yanıma yat biraz daha böyle kalalımm.
Aki:Oww peki.
Sanzu'nun yanına yattım. Kafamı boynuna gömdüm. O da elleriyle belimi sarmıştı. Karnımda garip bir his vardı. Harbiden aşık mı olmuştum ben şimdi? Bir süre sonra tekrar uyuyakalmış olmalıyım ki kalktığımda yanımda Sanzu yoktu. Yavaş adımlarla kalkıp banyoya gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra da mutfağa gittim.
Sanzu:Günaydınn.
Aki:Sana da günaydınn.
Sabah enerjisi yerindeydi ve normal davranıyordu. Sanırım az önce uykulu haliyle yaptığından gram haberi yoktu. Masaya baktım, kahvaltı hazırlamıştı. Oturduk ve yemeye başladık.
Aki:Sen bu kadar marifetli miydin ya?
Sanzu:Tabi ne sandın.
Aki:O zaman bundan sonra bütün yemek işi sende.
Sanzu:Oldu canım başka.
Aramızda atışmaya devam ederken aklıma Mitsuya'nın yanına gideceğim geldi.
Aki:Sanzu-kun beni Mitsuya'nın atölyesine bırakır mısın? Formam için ölçülerimi alacak da.
Sanzu:Hıhı biliyorum.
Aki:Ne ara öğrendin?
Sanzu:Öğrenirim ben ğnlhohljl.
3. Bakış açısı
Neyse işte hazırlanıp çıktınız kısa bir motor yolculuğundan sonra atölyeye geldiniz. İçeri girdin, Sanzu da seninle birlikte içeri geldi. Kısa bir süre sonra Mitsuya size kapıyı açtı.
Aki bakış açısı
Mitsuya:Hoş geldiniz.
Aki/Sanzu:Hoş bulduk.
Sanzu girişteki koltuklardan birinde beklerken Mitsuya beni çalışma odasına götürdü.
Mitsuya:Aki kusura bakma kıyafetlerini çıkarmanı rica edeceğim. Ölçülerini almam lazım.
Aki:Tamam sorun değil.
Dedim ve soyunmaya başladım. Sonuçta bu onun işiydi değil mi bursa utanacak birşey yoktu. Bir iki tane ölçü aldıktan sonra Mitsuya'nın telefonuna bildirim geldi. Mitsuya Sanzu'ya seslendi.
Mitsuya:Sanzu benim işim çıktı sen devam edebilir misin?
Mitsuya çıkarken Sanzu'ya göz kırptı. Sanzu kıpkırmızı kesilmişti. (bu arada çoktan maskeyi takmayı bıraktı) Sanzu yanıma geldi. Bu ölçüm işi Sanzu'ya kalınca gereksiz yere utanmış, heyecanlanmıştım. Yavaşça yanıma eğilip metreyi belimin etrafına sardı ve ölçüsünü aldı. Şuan birbirimize fazla yakındık ve iç çamaşırlarımlaydım. Bi sıcak basmıştı. Sanzu içinde olduğum durum yetmezmiş gibi bana bir soru yöneltti.
Sanzu:Geçen günkü fikrin hala aynı mı?
Aki:Ne fikri?
Sanzu:Diğerlerinin bizi sevgili sanmalarının sorun olmayacağı.
Aki:Evet. (piç smile)
Sanzu:O zaman bende sevgili olmamızın bir sorun olmayacağını düşünüyorum.
Bunu dedikten sonra yavaşça yaklaşarak dudaklarıma bir buse kondurdu. Anlık bir şoka girsem de uzun zaman beklediğim bu fırsatı kaçırmadım ve dudaklarımı onunkilerle buluşturdum. Sanzu da bunu yaptığıma şaşırmış olmalı ki birkaç saniye şokta kalıp sonra karşılık vermeye başladı. Bu hissi uzun zamandır bekliyordum. Yumuşacık ve tatlı dudakları benim dudaklarıma değiyordu. O alt dudağımı emerken öpücüpümüz daha da derinleşti. En sonunda nefessiz kalınca ayrıldık.
Sanzu ellerini belime koydu.
Sanzu:Aki sevgilim olur musun?
Aki:Evettt.
Sanzu, yüzü boynuma gömülüyken konuştu.
Sanzu:Bu arada sabah yaptığım şey kasıtlıydı...
Bölüm sonuuuu
Nasıl olmuş, ben şimdi uyuyacam o yüzden kontrol etmeye üşeniyorum yazım yanlışlarım olabilir.
Sonunda sevgili yaptım bunları şnlhlhlnljlj
Neyse yazar sizi öperrr
İyi gecelerr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanzu x Yn ~Tesadüf
FanfictionKitabın kapağından ve uyarılardan Bu gibi gözükebilir ama değil. Uyarılar: Uyuşturucu kullanımı İntihardan bahsetme vb. _Tesadüfen aşka inanır mısın?_