Sarhoşluk - 1.3

361 31 120
                                    

⚠:Hafif smut, rahatsız olacaklar okumasın 

Selammm

Tehditlerle yb atmaya zorlanıyorum.... 

O iki arkadaş kendini biliyor 

Neyse buraya yazacak pek şeyim yok bölüme geçiyorum. 


Aki bakış açısı 

Gözlerimi açtım, sabah olmuştu. Yavaşça ayağa kalktım, Sanzu yanımda yoktu. Gerindim, harbi kaç saat uyumuştum ki ben? Bunları düşünürken banyoya gidiyordum. Elimi yüzümü yıkadım ve odama gittim. Üzerime siyah bol bi şort ve askılı bir crop giyerek aşağı indim. 

Sanzu kahvaltı hazırlıyordu. Bir süre onu seyrettim;sabah düzeltmediği dağınık saçları, uykulu gözleri ile çok tatlı gözüküyordu. Tavadaki krepler yapışınca aniden değişen yüz ifadesi çok komikti. Yanına gidip arkasından beline sarıldım. 

Aki:Oi kreplerin mi yapıştı?

Sanzu dudağını büzerek. 

Sanzu:Halbuki sabahın köründe kalkıp senin için yapıyordum... 

Aki:Üzülme aşkım dur ben sana öğreteyim. 

Sanzu:aY aŞkIn MıYıM gErçEkTeN ŞMŞNLJLJLKŞK 

Aki:Uyuyunca geçmemiş sanırım. 

Sanzu:Benim kafam her zaman güzel. 

Dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Tabi Sanzu durur mu? 

Ani bi hareketle beni mutfak tezgahının üzerine oturttu. Boynuma küçük küçük ısırıklar bırakmaya başladı. Küçük bir inleme kaçırınca dudaklarım hafifçe aralandı. Sanzu bunu fırsat bilerek dudaklarını benimkilere bastırdı. Karşılık verdim. Bir süre sonra izin istermiş gibi diliyle dişlerimi aralamaya çalıştı. Ağzımı açtım, dilini içeri soktu. Ağzımın her bir köşesini yokladı. Sonra öpüşmeye devam ettik. Nefessiz kalınca - zar zor - bırakmak istemeyen Sanzu'nun tatlı dudaklarından ayrıldım ve boynuna birkaç tane ıslak öpücük bıraktım. 

Sonra burnuma bir yanık kokusu geldi. Hemen bağırdım. 

Aki:HARU-KUN KREPLER YANDI!

Sanzu tavadaki krepleri tavayla birlikte - çünkü o da yanmıştı - çöpe attı. Onun bu haline güldüm. Bana döndü. 

Sanzu:Sen az önce bana ne dedinn? 

Aki:Krepler yanıyor dedim. 

Sanzu:Hayır ya ondan önce. 

Aki:Haru-kun dedim. 

Sanzu:Hep böyle de olur mu bebeğim? 

Aki:Tabi olur. 

Kahvaltımızı yaptık ve etrafı topladık. Sıkılıp film izledikten sonra Sanzu'yla tekrar yukarı uyumaya çıktık. 

Timeskip 

Aki bakış açısı 

Gözlerimi açtım saat gece 1'e geliyordu. Başımı Sanzu'nun göğsüne koydum, bu hareketimle uyandı. 

Sanzu:Günaydın sevgilim. 

Aki:Valla pek gün aymadı ama ibşblhlblh. 

Sanzu saate baktı ve başını geriye attı. 

Sanzu:Off ben sabaha kadat uyumayı düşünüyordum,artık uykum gelmez ki. 

Aki:Benim de uykum yok napıcağız bu saatte? 

Sanzu sırıtmakla yetindi. 

Aki:H-hayır hayır aklından bile geçirme. 

Sanzu:Off tamam, o zaman hadi bara gidelim. 

Aki:Nerden çıktı bu birden bire? 

Sanzu:Beğenmediysen ikinci bi seçenek de sunabilirim. (piç smile) 

Aki:Y-yok kalsın o da beni bara almazlar ki. 

Sanzu:Koko'yı ararız hemen sahte bi kimlik çıkartır o. 

Aki:Tamam Koko'nun hesabını gönder ben parayı yatırayım. (daha önce koko ile tanışmışız varsayın) 

Timeskip 

Aki bakış açısı 

Bara girdik. Sanzu'nun üstünde siyah bir takım elbise benim üzerimde de siyah dar bir elbise vardı. Tam bir çift gibi duruyorduk. Bütün kızlar dönüp Sanzu'ya bakıyordu. Böyle bir ortamda onların saçını başını dağıtmamak için zor duruyordum. Bir yere geçip oturduk ve içecek aldık. Alkol alışık olmadığım birşey değildi ama bu sefer sert birşey söylemiştim. Üstelik evde de değildim. Umarım birşey olmaz deyip içtim. 

Birkaç bardaktan sonra Sanzu'nun omzuna yattığımı hatırlıyorum. Herşey çok bulanık. Aklımdan bazı görüntüler geçiyordu. En son sanki bir kadının kafasında şişe kırmıştım tam hatırlamıyorum. Baş ağrısından gözlerim açılmıyordu. 




Evett burda bölümü bitirdim 

Yazım yanlışları varsa kb 

Bu arada ni sonraki birkaç bölümde olaylara, kaosa hazır olunn 

Çok fazla spoiler vermeden ben kaçarr

Öptümmmm



Sanzu x Yn ~TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin