CHAPTER 26 🔞

1.2K 116 94
                                    

18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_18+_

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

ගිය පාර එක ලියපු විදිහයි මේක ලියපු විදිහයි ටිකක් වෙනස් කරා ලමයි, මොන විදිහද හොද කියලා කියන් යන්...

Me "I never was" කියලා මම කිව්වෙ හිනාවෙන ගමන්...

ගෞරව්වත් වඩාගෙන කෙලින්ම ඇදට ආපු මම රෝස මල් පෙතිවලින් පිරුනු ඇද උඩින් ගෞරව්ව පරිස්සමට තිබ්බා... ලා රෝස පාට ගෞරව්ගෙ ඇගට වඩා ලොකු බැගී ටීශර්ට් එක... වියතක් විදර දිග සුදු පාට චූටි කොට කලිසම... එවෙලෙ මම ගෞරව්ගෙ දැක්කෙ දරාගන්න බැරි තරම් cute ගතියක්... මගේ ශර්ට් එක ගලවලා විසික් කරන ගමන් මම ඇද උඩට නැගලා ගෞරව්ගෙ ඇගට පාත් උනා....

Me "Why are you so cute" ඇහුවෙ light brown moonstones දෙකක් වගේ ලස්සන ගෞරව්ගෙ ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන...

Gauraw "Why are you so handsome & hot"

Me "කපටිම නෑනෙ"

Gauraw " I love you"

Me "I love you too my little angel"

ආඩම්බර කාර හිනාවකුත් දාන ගමන් ක්ශනයෙන් ගෞරව්ගේ මූනට ලන් වෙලා මම ගෞරව්ගෙ තොල්පෙති මගේ තොල්පෙතිවලට හිර කරගත්තෙ එයාගෙත් අවසරයකින් තොරවමයි... ඒ සිනිදුම සිනිදු රොසම රෝස තොල්පෙති මම හරි පරිස්සමෙන් සිපගද්දි ගෞරව් මාව ටිකක් තදින් කිස් බැක් කරන්න පටන් ගත්තා... තප්පර ගානක් ඇතුලත අපි අපේ හාදුවෙ උපරිමයට යනවත් එක්ක අපේ රාගික හැගීම් ටික ටික ඇවිස්සෙන්න පටන් ගත්තෙ අපේ සාමාජිකයින් පන ලබන ගමන්... අපි අපේ හාදුවෙ තවත් ගැබුරට යද්දි ගෞරව් මාව පෙරලගෙන මගේ ඇග උඩට ඇවිත් ආයෙත් මගේ තොල්පෙති තෙත හාදුවලින් තෙමන්න පටන් ගත්තා...  අපි අපේ තොල්පෙතිවල රස උපරිමේට විදිනවත් එක්කම මගේ අත්දෙක මගේ උකුල උඩ වාඩි වෙලා ඉන්න ගෞරව්ගෙ ඉන දෙපැතට අරන් ගිය මම එයාගෙ T shirt එක මගෙ අත් දෙකෙන් උඩට කරා... ගෞරව් එයාගෙ අත් දෙක උඩට උස්සනවත් එක්කම මම එයාගෙ උඩුකය නිරුවත් කරේ ලිලී මලක පෙති වගේ සිනිදු රෝස පාට(Cream color) ඇග මගේ ඇස්වලින් විදින ගමන්...

clean shave කරපු ඇග, කැපිලා පේන පපුව, රෝස පාට Nipples, උඩට් නෙරාපු උගුරු ගැටය(adam's apple), සිනිදු බෙල්ල මගේ ඉවසීම නැත්තටම නැති කරේ මගේ හැගීම් උපරිමයටම අවුස්සන ගමන්... ගෞරව්ටවත් හිතාගන්න බැරි විදිහට මම එයාව ආයෙත් පෙරගෙන මගේ තොල්පෙති එයාගෙ බෙල්ලට ගෙනාවෙ ඒ සිනිදු බෙල්ලෙ හැම අගලක්ම මගේ තොල්පෙති වලින් තෙත් කරන්න පුදුම කෑදරකමකින්..

THE ENDLESS LOVE || ʙᴀꜱᴇᴅ ᴏɴ ᴀ ᴛʀᴜᴇ ꜱᴛᴏʀʏ ❬ Completed ❭Where stories live. Discover now