Prológus

367 13 0
                                    

Nina vagyok 23 éves.Kiskorom óta sportolok röplabdázom,idén a Magyar női válogatottban játszhatok.Szüleim kiskorom óta támogatnak,akár csak legjobb barátnőim Kata és Zsófi.Van egy 22 éves barátom Máté,akivel 4 éve együtt vagyunk.Holnap indulunk Pestre ami elég messze van,mivelhogy Szegeden lakom.A táskámba már elpakoltam mindent.Miután leellenőriztem hogy minden megvan,lementem a konyhába hogy segítsek anyának,illetve leginkább beszélni szerettem volna vele.
-Szia,kicsim mi járatban erre?-kérdezte kedvesen miközben a hagymát pirította.
-Segíteni jöttem.-mondtam.Anya elég furcsán nézett rám.Megértem,sohasem ajánlottam fel.
-Mit szeretnél?-kérdezte,és annyira lesokkoltam hogy még a fakanalat is lerakta.Leültem a székre és belekezdtem.
-Szóval mint tudod,bekerültem a válogatottba, és inenn Pest elég messze is van, illetve elég idős is vagyok ahhoz hogy elköltözzek.-mondtam el egy szuszra.Anyán láttam hogy lefagyasztottam,de pár pillanat múlva már a nyakamban volt.
-Tudod,bármit csinálsz támogatni foglak.-simította meg a hajam.
-De hogy apádnak hogy fogjuk ezt előadni.-mondta anya nagyot sóhajtva Hát igen,apu egy kicsit nagyon félt engem,mikor négy évvel ezelőtt összejöttünk Mátéval, konkrétan le akarta ütni.Apropó Máté.Ő is röplabdázik, akár csak a barátnőim.Ránéztem az időre és eszembe jutott hogy nekem ma találkozom van vele.
-Úúú,basszus anya mennem kell.-mondtam,majd úgy felsprinteltem a lépcsőn,hogy majd elestem.Felkaptam gyors egy farmert egy pólóval,a kanken táskámmal,majd elindultam Mátéhoz.A parkba beszéltünk egy találkozót,amint ide értem meg is láttam,egy fa mellett állt.Meglátott, majd lazán elindult felém,mikor hozzám ért lehajolt,és egy lassú,de annál szenvedélyesebb csókkal köszöntött.
-Szia.-mondtam neki,mikor elváltunk egymástól.
-Helló,baba.-mondta mosolyogva.Nem szeretem mikor így hív,de nem szóltam érte.A délután következő részét együtt töltöttük.Este mikor fáradtan hazaértem,és a konyhába indultam apa az utam elé állt.Rámnézett,majd ingatni kezdte a fejét,mintha csalódott volna bennem.
-Tehát költözni akarsz.-mondta,közben pedig láttam a szomorúságot a szemében.Nem válaszoltam, mivel nem akartam cirkuszt.A szüleim nagyrészt csak miattam vannak együtt.Engem sose bántottak de az ő kapcsolatuk nem a legjobb.Felmentem a szobámba majd bedőltem az ágyamba.Vigyázat,jövök Budapest!

Röplabda és Forma1?(Lando N.,Mick S.)/ÍRÁS ALATT/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن