Először is sziasztok!Eljutottunk a forma 1-es szezon végére, legnagyobb bánatomra.Furcsák lesznek a hétvégéken forma 1 nélkül ,de a jóra várni kell.Személy szerint nekem nagyon fognak hiányozni a távozó pilóták.Igen még Latifi is.Vettel örökre egy legenda marad a szívemben,de szerintem mindenkiében.Nagyon nagyra becsülöm,egyik legjobb pilóta volt.Eszméletlen tehetséggel rendelkezik,de ez a korszak lezárult.Családja van,akikkel érthető módon együtt szeretne lenni,és ezt el kell fogadnuk.Próbáltam ezt az egész hétvégét úgy felfogni hogy ez nem az utolsó,lesznek még versenyek.De Seb nélkül.Számomra teljesen érzelmi hullámvasút volt a hétvége.Nem csak Seb fog hiányozni hanem Daniel is.Remélem neki nem az utolsó versenye volt,és hogy talál egy csapatot akihez visszajöhet.Egyértelműen ő volt Lando-val a paddock mókamestere.Egyenlőre elképzelni se tudom nélküle a forma 1-et.Vajon mi történhetett volna,ha nem hagyja ott a RedBullt?Mindegy,sose derül már ki.Mick.Számomra Mick mindig egy megnyugvást, pozitivitást sugárzó ember volt és lesz is.A csapat eléggé kikészíthette szerencsétlent, miközben nem érdemelte meg.Igen, többször is hibázott,de egész végig nyomás alatt volt,illetve ő is ember.Attól hogy még nem egy nyertes autóban ült,és nem szerzett sok pontot, attól függetlenül nagyon szerettem,és hiányozni fog Seb és az ő duója.És hát Goatifi.Róla nem sok mindent tudok mondani,de annyit viszont igen,hogy hiányozni fog Monacoból,hogy megint belemenjen a falba 20-al.Remélem van otthon neki elég nutellája,hogy ne unatkozzon.
Ennyi lett volna ez a szezon, egyszerűen szívfacsaró számomra visszanézni az idei képeket.Hiányozni fog a Yuki&Pierre duó is.De valaminek a vége mindig egy új kezdete.Köszönöm ha végigolvastad!Jól esett kiírni a gondolataimat.Ezeket én gondolom csak így,lehet másnak más a véleménye.Azért gondoltam hogy leírom,mert mégis csak a szezon vége van,illetve mint ahogy már említettem ezek a gondolatok motoszkáltak a fejembe egész hétvégén,és most ahogy kírtam magamból,ezerszer könnyebnek érzem magam.2023-ban találkozunk(a könyvet persze addig írni fogom)az első futamon csapatok!
-L.
Danke Seb!💚❤️💙💛
ESTÁS LEYENDO
Röplabda és Forma1?(Lando N.,Mick S.)/ÍRÁS ALATT/
FanficEgy röplabdás lány első évében a magyar válogatottal játszhat az első meccsén.Egy rosszul elsült ünneplés után találkozik másodjára is vele a híres,Lando Norrissal.Segít kihúzni a lányt a depressziójából,de mind ezt érzelmekkel.Vajon megfér együtt a...