Miután kikerültem a kórházból beköltöztem Lando lakására ahol többször is meglátogatott.Leginkább azért mert a szobából ki se jöttem, illetve nem ettem.Miután Mátéval véglegesen szakítottunk,egy kisebb depresszióba estem.Legtöbbet Lando segített .Így hát 3 hónappal a történtek után,boldogan élek.Hosszú út volt mire teljesen önmagam lettem de sikerült.És ez röplabdában is látszik.Egyre többször vagyok én is pályán,mivel eléggé rosszul teljesítettem eddig,nem sokszor játszottam az elmúlt hónapokban.Most éppen a konyhában állok, miközben ezen gondolokom.Pittyent egyet a telefonom,mire felkaptam a fejem, és egyből utánna nyúltam.
Lando🧡🥛: 3 óra múlva ott vagyok.-írta.Elmosolyodtam majd vissza írtam.
Nina:💕🏐:Várlak Landolino....❤️
Lando csak beszivezte az üzenetem,majd nagy valószínűséggel kilépett.Ugyan ezt tettem,majd meghallotam a sütő csipogását, ezért oda szaladtam, és kivettem Lando szülinapjára készült tortát.
Már csak a díszítés volt amit 2 óra alatt megcsináltam.Gyors letusoltam,sminkeltem,felöltöztem majd pont abban a pillanatban amikor kész lettem,Lando benyitott a házba.
-Megjöttem Nina-ordította.Halkan felnevettem,mivel ez szokása lett úgy tűnik.Óvatosan a háta mögé lopóztam,majd kezemmel eltakartam szemét.
-Nem tudom mit rejtegetsz,de ha benne vagy pucéran biztos hogy tetszeni fog.-mondta huncutul,mire szememet forgatva elnevettem magam.Lando megpördült a tengelye körül majd hozzám hajolt úgy,hogy az orrunk épp hogy össze ért.Egy hónapja ilyen kapcsolatban vagyunk.Igazából kapcsolat ez egyáltalán?
Néha megölel,puszit ad a fejemre, máskor meg mint egy normális barát úgy viselkedik.
-Elgondolkodtál.-jegyezte meg,majd a hajtincsemet hátra tűrve nézett a szemembe.
-Khmm...gyere csak csukott szemmel.-mondtam,mikor meg akart volna csókolni.Mikor meglátta a tortát a nyakamba ugrott mint egy 3 éves.
-Imádlak, köszönöm.-motyogta a nyakamba.Csak a feje búbjára adtam egy puszit,majd oda adtam neki az ajándékot.
Nagyon izgultam,hogy tetszeni fog e neki,mivel egy Måneskin koncert jegyet vettem kettőnknek,2 hét múlvára.Még valamikor tavaly vettem meg,csak akkor az egyik barátnőmmel mentem volna,de ez így sokkal jobb lesz.Illetve ők lettek a közös bandánk.
-Vííííí.-sikított fel Lando,mire megkönnyebbülten elnevettem magam.Ettünk a tortából,majd leültünk a kanapéra filmet nézni.A Wednesday-t kezdtük el,de nekem valamikor az évad felénél mosdóba kellet mennem.Miközben kezet mostam és felnéztem egy mosolygós Nina nézett rám.Elhatároztam,hogy most hagyni fogom hogy megcsókoljon,és elnyomom azt a hangot ami azt ismétli a fejemben hogy:-Ő is átfog verni,ne bízz benne...
Megfogtam magam, és kimentem.
-Nem tudom mit csináltál odabent,de ha meztelen voltál,én is mentem volna.-kacsintott rám.Csak befeküdtem mellé, majd ennyit mondtam:
-Senki nem mondta hogy ne gyere.
Lando csak rámnézett,majd láttam hogy nem tudja eldönteni hogy megcsókólhat e vagy sem.Vegül lassan elkezdett hajolni felém,a szemkontaktus egy pillanatra sem megszakítva.Vegül hogy én csókoltam meg őt,vagy ő engem azt nem tudom.Lando egymás után többször is megcsókolt,mintha tudta volna hogy mire vágyom.
-Köszönöm hogy vártál rám.-mondtam,mikor elszakadtunk egymástól.
-Köszönöm hogy várhattam rád.-mondta mire mindketten elnevettük magunkat azon,hogy milyen nyálasak vagyunk.
-Figyelj.-kezdett bele.-5 óra van, eljössz velem randizni?-kérdezte mire megráztam a fejem.
-Inkább menjünk fel,biztos fáradt lehetsz.-mondtam huncutsággal a szememben mire Lando egyből értette mire gondolok.
-De akkor holnap eljössz velem.-mondta majd felmentünk.____________________________________
Az ajtón szinte beestünk annyira egymásba gabalyodtunk.Lando becsukta az ajtót majd óvatosan az ágyra rakott.
Az ölemben ült,de mivel neki ez így nem tetszett ő került alám.Kezét derekamon végig húzta majd a szemembe nézett.
-Biztos akarjuk?-kérdezte mivel tudta,hogy nehezen sikerül túltennem magam rajta.
-Igen.-mondtam határozottan.Lando kezét a pólómhoz vezette,majd lassan lehúzta rólam.Közben takargatni szerettem volna magam, amit nem igazán hagyott.
-Látni szeretnélek Nina,nézd csak meg mit tettél velem.-mondta majd kezemet megfogva felálló férfiasságára rakta.Szám szélét megnyalva elengedtem kezem hogy lásson.Lando csak mosolygott, majd apró nedves puszikat hintett rá.Egész felső testem megpuszilta majd csípőm felemelve lehúzta a nadrágot.Mindketten egy alsóneműbe voltunk.Őrjítő lassúsággal húzta le rólam piros,csipkés bugyim.Lassan Landoról is lekerült minden majd szemembe nézett.
-Vigyázok rád.-mondta majd nagyot sóhajtva, tartva a szemkontaktust ügyetlenül belém tolta magát.______________________________________
Így történt az,hogy a híres-nemes Lando Norris elvesztette szüzességét.Az est folyamán csak az ágyban feküdtünk,majd meztelenül fekve egymás mellett pizzát ettünk.
Sziasztok!Nagyon rövid rész lett,viszont mindenképpen ki szerettem volna rakni,hiszen karácsonyig nem nagyon lesz időm írni.Mindenkinek sok sikert a hátramaradott hetekre az évben!
ESTÁS LEYENDO
Röplabda és Forma1?(Lando N.,Mick S.)/ÍRÁS ALATT/
FanficEgy röplabdás lány első évében a magyar válogatottal játszhat az első meccsén.Egy rosszul elsült ünneplés után találkozik másodjára is vele a híres,Lando Norrissal.Segít kihúzni a lányt a depressziójából,de mind ezt érzelmekkel.Vajon megfér együtt a...