3.

313 14 0
                                    

Reggel arra ébredtem,hogy Lando felemeli a kezét a fejem alól.
-Bocs,felkeltettelek?-nézett rám álmosan ő is.Kellet pár másodperc mire felfogtam hogy hol vagyok majd a fejem egyből vörös lett.Gyorsan végig néztem magamon,majd megnyugodtam hogy van rajtam ruha.Lando ezt egyből észre vette.
-Nyugi értem hozzád.-mosolygott rám kék szemével.Végig mértem.Kis fiús mosoly,kék szemek, göndör cuki haj.
-Mi történt?-kérdeztem.Mire Lando válaszolhatott volna megráztam a fejem.
-Rájöttem.-motyogtam,majd Landohoz hozza bújtam.
-Imádom hogy ilyen bújos vagy.-motyogta a nyakamba,mire a hideg kirázott.Szerelmes lennénk?Lehet az ember ilyen gyorsan szerelmes?
-Lehet.-mosolygott rám Lando mire zavarodottan ránéztem majd elkerekedett szemmel fogtam fel amit mondott.
-Kimondtam hangosan?-kérdeztem vörös fejjel.Lando nevetve a nyakamba fúrta a fejét.Így maradtunk pár percig.Ez idő alatt rájöttem, hogy az ember igen is lehet szerelmes.
-Próbáljuk meg.-mondta mire a szemem felemeltem.Most szakítottam a barátommal,3 napja ismerem.Megbízzak benne?Fejem megrázva elhesegettem ezeket a gondolatokat.
-3 feltételel.Nem fogsz egyből megfektetni, lassan haladunk.Nem vállaljuk fel a média előtt,se a családunk előtt.És nem játszod el a bizalmam, jó?-mondtam halálosan komolyan mire Lando csak rámvigyorgott.Mátéval elég sok idő után jöttünk össze, úgyhogy ez nekem így furcsa volt.
-Oké,ez így teljesen elfogadható.-mondta majd lejebb hajolt és szemembe nézve érzekien megcsókolt.Mint egy energiabomba úgy éreztem magam belül.Hosszan,kicsit bénácskán mintha első alkalma lenne úgy csókolt.Zavartan turkáltam Lando hajában mikor elvált tőlem.Látszott rajta hogy ő is zavarban van.
-Még jó hogy lassan haladunk.-mondtam vigyorral,de azt nem mondom hogy nem élveztem a csókot.
-Ugye nem voltam béna?-kérdezte mire furcsán néztem rá.-Ez volt az első csókom.-motyogta mire teljesen hülyén éreztem magam.
-De hát az a lány akit meg...?-kérdeztem összezavarodva.
-Az nem én voltam, valószínűleg a szomszéd szobából hallhattad.-mondta mire cukin,de mégis mérgesen néztem rá,majd megenyhültem.
-Jó voltál.-motyogtam teljesen zavarba majd hirtelen több dolog is eszembe jutott.Hol fogok lakni?Máig volt foglalásom a hotelba.Hazamenni nem tudok,de Mátéval is besznélnem kéne.Majd a tegnap este is.Kezdett eluralkodni rajtam a pánik,amit Lando is észre vett.
-Mi a baj?-kérdezte lágyan,de nem tudtam válaszolni.Mindenem remegett,a tekintetem fátyolos volt.Éreztem ahogyan lesápadok.És elkezdtem kapkodni a levegőt.Vissza kellet ülnöm az ágyra.Lando szeme elkerekedett,majd kapkodva segíteni akart.
-Na jólvan,ez így nem lesz jó gyere kimegyünk levegőzni.-mondta leginkább magának,mivel én már teljesen elvesztem.
Felkapott és kivitt majd beszélni kezdett hozzám.Egy idő után éreztem hogy vissza tértem.Landonak megköszöntem majd bementünk,Lando pedig neki állt főzni.
-Tükör tojást szereted?-kérdezte mikor kinyitotta a hűtőt.Csak letörten bólintottam,majd bámultam magam elé.Láttam Landon hogy megrázza a fejét,majd legugol elém.
-Ne félj Nina,megoldjuk segítek neked, jó?Ne legyél szomorú.-mondta mire fátyolos tekintettel bólintottam.Lando sóhajtott egyet,majd felállt.Mikor kész lett a kaja felkeltem,de mikor a tojás szagát megéreztem hirtelen hányingerem lett.Lando rémülten nézte,ahogyan öklendezve a mosdó felé futok,majd utánnam jött.Fogta a hajam míg kihánytam magam.Gyors fogst mostam,Lando pedig egész végig furcsán méregetett.
-Jól vagy?-kérdezte mire megráztam a fejem és hozzá bújtam.Lando beleszippantott a hajamba majd ezt dörmögte.
-El kellene menned orvoshoz.-mondta.Nagyon sóhajtva ellenkezni kezdtem.
-Jól vagyok,nem kell.-mondtam,majd Lando kezeit lesöpörve magamról kimentem.Lando jött utánnam,miközben beszélt hozzám.
-Tudod melyik szám jutott eszembe.az van benne hogy....We drunk too much,I hold your hair back,when you throwing up...-kezdett el énekelni .Mire rá néztem és odamentem hozzá.Abba hagyta a számot,majd el kezdett közeledni felém.
A szám előtt megállt,mire suttogva ezt mondtam neki.
-Most hánytam,biztos így akarsz megcsókolni?-kérdeztem,mire Lando felkuncogott,és száját az enyémre nyomta.Épp mélyítettem volna el a csókot,de Lando telefonja csörögni kezdett.
-Igen?-vette fel a telefont, miközben egész végig engem nézett.Nem tudom miért mikor én csak néztem a szék lábát de mindegy.
-Hogy itt vagy a szobám előtt?Hmm,gyere a 445-ös be abban vagyok.-mondta mire a vállam megvontam.Felkeltem,majd bementem a fürdőbe a kulcsot pedig elfordítottam a zárban.Hallotam hogy Lando lerakja a telefonját,majd kopog az ajtón.
-Pillanat.-mondtam majd elvégeztem a dolgom és kimentem.
-Azt hittem az a bajod hogy áthívtam Max-et.-mondta mire vállamat vonogatva közöltem vele hogy nekem mindegy.Úgy járkáltam a szobába mintha egy zombi lennék.Két másodperc  múlva egy ismerős hang ütötte meg a fülem.Amint megláttam hogy ki ő teljesen ledermedtem.A férfi aki megerőszakolt.Próbáltam nem feltűnően viselkedni,de ő is észre vett.Csak rám kacsintott amitől a hideg kirázott.Lando odajött hozzám és egy csókot nyomott a számra,majd elment Max -al.Azt mondta lemegy tejért a étterembe.Amikor kimentek sírva bevágtattam a fürdőbe és megtámaszkodtam a kagylón,tükörképemet nézve.Beugrott minden az estéről.Hirtelen felindulásból a kezem a tükörbe vertem.Darabjaira hullot szét a tükör,a kezemből pedig ömlött a vér.Az adrenalin miatt csak pár másodperc múlva jutott el az agyamig a tettem.Egyből szédülni kezdtem,majd egy idő után a fejem hangosat koppant a hideg kövön,és elsötétült minden.Még azt pont hallotam, hogy Lando megérkezett.

Röplabda és Forma1?(Lando N.,Mick S.)/ÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora