6.

200 8 0
                                    

Másnap reggel természetesen Landonak hűlt helye sem volt.Ezt úgy vettem észre,hogy addig forgolódtam az ágyamba míg valahogyan le nem sikerült gurulnom.Elég sok időbe telt mire felfogtam hogy leestem, és az is hogy Lando eltünt.Ezt a közben véltem felfedezni,miközben próbaltam felkászálódni,de annyira röhögtem saját magamon hogy nem bírtam.Megnéztem a telefonom az időt miközben a szalagértesítések egyenként ugrottak fel.Az összeset elpöcköltem majd megnéztem a dátumot.Ahjj gondoltam magamban.Ma kéne megjönnie.Ezen gondolkozva felálltam,közben pedig természetesen belerúgtam az ágyba.Féllábon lebotorkálva elindultam megkeresni Landot.Igazából nem úgy érzem hogy megbántam az estét,viszont szerintem gyorsan haladunk.

-Te lány mitől vagy kék-zöld?-kérdezte egy mély, mégis lágy hang mögülem.

-Lando, Úristen.-mondtam majd természetesen bevágtam a könyököm a pultba.

-Ahaaaaan tehát ezért.-mondta,majd elindult felém.Mosolyogva felnéztem és hagytam hogy a derekamba markoljon és felültessen a konyhapultra.

-Nina,baj van.-mondta Lando elfojtott hangon.Kerdőn néztem rá ezért hátrébb ment és megláttam.

-Ejnya Lando,ennyitől beindulsz??-kérdeztem mire Lando a kék szemévél huncutul nézett rám
.
-Gyere csak ide.-mondta majd megfogott és a nappali felé kezdett el vinni.Lerakott majd csókkal hintette nyakam.

-Arra gondoltam.... Hogy szeretnélek jobban megismerni,nem csak összevissza dugni,majd haragba lenni, hanem mint egy normális kapcsolatban megismerni.-mondta Lando mire felnevettem.

-Jó,de akkor most mit csinálsz?-kérdeztem mikor már a lábamközt járt keze.

-Cssss!-mondta majd folytatta tevékenységét.

-És ezt hányszor fogjuk eljátszani? Mármint hogy gyorsan haladunk,aztán mégse meg minden?-kérdeztem Lando-tól.

-Csss!!-szólt le.Mikor már úgy tűnt hogy Lando sosem hagyja abba, magamtól álltam fel.Pólóm megigazítottam majd leültem enni.

4 nappal később

-Nina kész a tojás!-ordította Lando.Nevetve felkeltem majd elindultam lefele.Ahogyan leültem és megéreztem a tojás illatát a hányinger elfogott.Gyorsan felpattantam majd elindultam a fürdő felé.

-Nina,nina....mi a baj?-jött utánnam Lando,és fogta meg a hajam.

-Nem tudom.-motyogtam .

-Ahjj istenem te lány.-mondta Lando, miközben próbálta nem elhánnyi magát.

-Jól vagy?-kérdezte Lando mikor felkeltem.

-Uramatyámhh.-mondtam úgy mintha szellemet láttam volna.

-Mi a baj Nina,nem értem.-Lando is egyre idegesebb lett.

-Menj ki egy kicsit légyszíves.-mondtam,majd mikor sikerült kilöknöm az ajtón a fiókhoz nyúltam.Kihúztam majd előkutattam a kis rózsaszín dobozom.A fedelét levettem majd belenyúlva kivettem egy tesztet. 4 napja késik,hányok remélem nem az amire gondolok.Megcsináltam a tesztet,majd három perc múlva ki is adta az eredményt.Félve néztem oda,majd egy keserves zokogás tört ki belőlem.Pozitív.

Lando természetesen meghallota a zokogásom,rám rontott majd felszedett a földről.Nem kérdezett semmit csak engem nézett.Én pedig a tesztet.Ezt ki is szúrta, úgyhogy ő is idakapta a tekintetét.Meglátva a tesztet szeme elkerekedett majd ennyit mondott:

-Basszameg.-ja szerintem is.

                         (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

-Nina enned kell,kérlek.-mondta Lando sokadjára.

-Hogy?-csattantam fel.-Fiatal vagyok,a karrierem is építenem kéne,erre terhes vagyok a gyerekünkkel.Tudom hogy szörnyű anya lennék.Téged sem akarlak terhelni, neked is a karriered épülőben van.Nem tehetem ezt meg.Nem tehetem meg veled.Mert tönkre foglak tenni.-mondtam,majd a végére könnyekben törtem ki.

-Na ezt gyorsan felejsd el!Megoldjuk valahogy azzal ne foglalkozz,de enned kell.-mondta majd oda jött hozzám és megölelt.Nagyot sóhajtottunk mindketten majd elengedtük egymást.
Hosszú napok várnak ránk.

Sziasztoook!Ez egy rövid rész lett viszont szerettem volna még 2022.-ben is egy részt kirakni.Remélem jól teltek az ünnepek!Utólag is boldog karácsonyt szeretnék kívánni,illetve boldog új évet mindenkinek!🎇

Röplabda és Forma1?(Lando N.,Mick S.)/ÍRÁS ALATT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin