🔥6

77 4 4
                                    

Jungkook'tan devam

Yoongi'yle birlikte jimin ve taehyung'u evine bıraktık ve şimdi eve doğru gidiyoduk

"Jungkook ben çok mutluyum" gülümsedim "farkındayım senin adına çok mutlu oldum yoongi" "jungkook ben onu uzun süredir bekliyodum sen olmasan belki adım bile atamıyıcaktım bana sen cesaret verdin ben beni sevdiğini göremeyecek kadar kör ve aşıktım"

"Aşıkken bu gayet normal yoongi o kadar çok seversin ki karşı tarafın sevgisini göremezsin" "haklısın göremedim de"

"Ee şimdi napıyoruz" "gidip yatağa uzanıp taehyung'u hayal ederek uyumak istiyorum ben" güldüm "bu kadar aşık olmaa" "nasıl olmiyim aşık olunacak derecede mükemmel" "bilmem olabilir"

"Ya sen" "ne ben" "gözünde herkesden mükemmel olan biri yok mu" "ah yoongi biliyosun ben kimseyi sevmem unuttun mu" "jungkook beni kandırma sen asla araba koleksiyonunu kimseye göstermezsin bu zaman'a kadar kimse görmedi de sadece canın istediğin de çıkıp aralarından birini sürüyosun öyle görüyoruz"

"Sen bizi dinliyomuydun" "aynı anda bir sürü şeye odaklanabilirim unuttun mu jungkook" "aish susma hakkımı kullanıcam"

"İyi peki şimdilik böyle olsun bakalım"

Evet ben jeon jungkook aslında çok sert olan biriyim gözüm döndüğünde kimse beni sakinleştiremez ve bunu sadece düşmanlarım ve çalışanlarım bilir düşmanlarının bile korktuğu biriyim dışarıdan yumuşak görünebilirim ama hiç olmayacak derecede sert duvarlara sahibim bu zaman'a kadar kimseyi sevmedim kimseye ilgi duymadım ama şuan neden böyle oluyorum bilmiyorum ilk görüşte aşk mı hayır hayır saçmalama jungkook ilk görüşte aşk mı çok saçma gerçi bu jimin gibi biriyse fazla saçma olamıyor cidden ilk gördüğüm anda hiç bir kızın bile ulaşamayacağı kadar güzel olduğunu gördüm evet ona arabalarımı gösterme bahanesini kullandım bu sayede numarasını aldım ne yapabilirim direk numaranı ver diyemezdim.

Hafta sonu çağırıcam daha iyi olur daha fazla vakit geçiririz. Şuan aşığım diyemem çünkü daha yeni 2 gündür görüyorum dün gördüm bugün ise konuştum tek anladığım ise bu çocukta kimsede olmayan bir şey var beni kendine çeken bakalım beni kendine çekip bahçesinde yeşerticek mi yoksa fırtınasına çekip öldürücek mi umarım beni bahçesine çekip çiçeklerinin içinde yeniden yeşermeme izin verir...

Jimin'den devam

Aşağıdan gelen şarkıyla yavaş yavaş kendime geliyodum bu kesinlikle tae'nin sesiydi gülümsedim genellikle mutluyken şarkı söyler ve o şuan şarkı söylüyodu gülerek hemde taehyung benim ailemdi onun mutlu olmasını çok seviyorum o mutluyken sanki dünya mükemmel bir yermiş gibi hissediyorum belki de o gülünce dünya gerçekten mükemmel oluyordur düşüncelerimin içinden çıkıp odamı topladım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ardından dişlerimi fırçalayıp üstümü giyindim

Siyah dar bir pantolon üstüne salaş fazla kalın olmayan bir kazak giydim yüzüme kremlerimi sürüp belli olmayacak bir şekilde makyaj yaptım siyah saçlarımı da tarayıp şekil verdikten sonra hazırdım hala şarkı söyleyen arkadaşımın yanına gittim.

"Günaydın" "günaydın jimm~" gülümsedim "bakıyorum da çok mutluyuz" "hemde çok mutluyum bunu tarif edemem uzun süreli aşkım karşılık buldu gerçi oda benim gibiymiş" tek kaşımı istemsizce yukarı kalktı "nasıl yani" "inanabiliyor musun jim biz onun için kantine giderken oda benim için geliyormuş meğerse" kahkaha attım"şaka yapıyosun" "ciddiyim" "vay be iyiymiş" "hem de çok iyi ve çok güzel"

Aklıma dün olanlar geldi bence bunları tae'ye anlatmam gerek diye düşündüm "tae" "efendim" "ben sana bir şey söyliyicem" arkasını dönüp ciddi bir şekilde beni dinlemeye başladı "dinliyorum bir şey mi oldu" "ah hayır yani galiba" "jimin patlatma insanı söyle haydi"

Student Love Of The Mafia "jikook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin