🔥9

86 6 18
                                    

Ağzım açılmış şaşkın bir şekilde jungkook'a bakıyodum "bana öyle bakma" "ha" "jimin sadece aklımdan geçeni söyledim" "aklından benim güzel olduğum mu geçiyordu"

"Evet" tanrım bu çocuk niye bu kadar açık sözlü "çok açık sözlüsün" önüme döndüm "bence gerçekleri dışarı yansıtmamak saçmalık dünya kısa pişman olmamak için açık sözlülük en güzeli" "haklısın" "jimin seninle daha sık görüşmek isterim" "neden ki" "bilmem seninle konuşmak iyi hissettiriyor arkadaş olmak ister misin" "aslında olabilir dediğim gibi eğlenceli ve neşeli biri gibisin seni tanımak güzel olur"

Gülümsedi "kabul ettiğin için teşekkür ederim" "rica ederim" bir süre oturduktan sonra tae ve suga yanımıza geldi "hadi gidelim" "tamam"

Eve gelmiştik banyo yapıp üstümü giyindim o sırada telefonum çaldı

Sugar daddy~

Cevap verdim

"Alo"

"Efendim"

"Napıyosun bebeğim"

"Üstümü giyinip yatağıma ilerliyorum sen"

"Bende şimdi eve gidiyodum"

"İşte miydin bugün"

"Ah evet önemli bir dosya üzerinde çalışmam gerekiyordu"

"Çok fazla yoruyosun kendini"

"Yormuyorum bebeğim sen nasılsın bakalım okul nasıl gidiyor"

"Bildiğin gibi hala sıkıcı değişen bir şey yok"

"Fenomenlikle sürmez hayat ayakların üstünde durmayı bilmen gerekir"

"Haklısın ama dersler ilgimi çekmiyor"

"Hm peki bir hayalin yok mu"

"Aslında var yani dans etmeyi seviyorum biliyosun şarkı söylemeyi de ama idol olmak istemem çok zor hayatları oluyor ben ölüm tehditleri almak istemiyorum istesem şuan bile hayran kitlem var yükselirim ama saçma sapan nedenlerle linçlenmek istemiyorum"

"Haklısın bitanem bende istemem senin mutlu bir yaşam sürmeni istiyorum ve bunun için çok uğraşıyorum"

"Biliyorum ve yanımda olduğun için teşekkür ederim"

"Bak jimin eğer istersen şirketin başına geç biliyosun ben artık yaşlandım bir gün bu işten bu hayattan gidicem kardeşin hala küçük senin haksızlık yapmayacağını da biliyorum benim tüm mal varlığım ikinizin okulunu bitir ve şirkete yeni patronunu tanıt okulu da umursama yapmak zorunda değilsin ben ne olursa olsun senin arkandayım bitanem"

"Baba cidden seni çok seviyorum ve her ne olursa yanımda olduğun için teşekkür ederim biliyosun şirket işlerini sevmem ortamını da ama senin için sevmeyi denerim"

"Benim için değil kendin ve geleceğin için sev"

"Senin gibi bir babam olduğu için çok şanslıyım"

"Bende senin gibi bir oğlum olduğu için neyse hadi iyi geceler ah unutuyodum az kalsın arabanı yollattım bebeğim artık reşit olduğuna göre doya doya sür bakalım"

"Sen bitanesin bitaneee öpüyorum o tontiş yanaklarından iyi gecelerr~"

Babam gülüp kapatmıştı bende koşarak tae'nin yanına gittim

Student Love Of The Mafia "jikook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin