🔥4

114 7 2
                                    

Jungkook'tan devam:

Okulun önünde yoongi'yi bekliyodum ama uzakta bir çocuk gördüm bu nasıl olabilir inanmıyorum gerçek mi bu çocuk çünkü gerçek olamayacak kadar çok güzel

"Nereye bakıyosun"
"Ha a şey dalmışım"
"Hm daldığın yer güzelmiş hayırdır" güldü yoongi "yoongi uzatma hadi boşver gidelim" "onlarda bize bakıyor" kafamı çevirip tekrar oraya baktım göz göze gelmiştik

"Gerçekten bir erkeğe göre çok güzel kızlardan bile" "ne sen az önce ne dedin"
Siktir dışımdan dememeliydim "ah şey bir şey demedim" "dedin duydum" gülmeye başladı "vay be jungkook sende birilerinden etkilene biliyormuşsun ama gay olduğunu bilmiyodum" göz kırptı bana "yoongi birini güzel bulmak etkilenmek değildir ve ayrıca gay olsam ne yapıcaksın tanrı aşkına"

"Bir şey yapmam gayet doğal bir şey zaten benim durumumu biliyosun erkekler çok çekici" yine göz kırptı "tanrı aşkına sus ve bin arabaya gidelim"

Jimin'den devam:

"Jimin yoongi bize baktı" "ee ne olmuş bakabilir göz onun" "ya salak yanında ki çocuğu ilk defa görüyorum beraber bize baktılar uzun uzun" kafamı o tarafa çevirdiğimde ilk defa gördüğüm biriydi ama garip ki sanki onu tanıyor gibi hissettim göz göze geldik onunla

"Bunlar niye böyle bize bakıyor tanrı aşkına" "jim inan hiç rahatsız değilim şuan yoongi bize bakması beni deli ediyor" "tanrım tae!" "Lan yoongi niye o çocuğa göz kırptı gülerek hem de iki defa!" "Tae sorun o mu bize bakıp sonra çocuğa göz kırptı bian önce gidelim bence" "tamam be"

Eve gelmiştik neden bilmiyorum ama o çocuğu ilk defa gördüğüme eminim ama garip bir şekilde öyle hissetmedim ne oluyor böyle...

Jungkook'tan devam:

Arabaya binip bir kafeye gelmiştik içecek bir şeyler sipariş verip konuşmaya başladım "ee anlat bakalım neden beni görmek istedin bir şey olmadı değil mi?" merakla sordum yoongi benim ailem gibiydi o yüzden ona bir şey olması tanrım düşüncesi bile çok kötü

"Bir şey olmadı merak etme sadece buluşmak istedim hem bayadır konuşmuyoruz biraz vakit geçirmek istedim" "korktum bian sana bir şey oldu diye" gülümsedi "beni bu kadar merak etme jungkook hem anlat bakalım hayat nasıl gidiyor"

"Bildiğin gibi iş hayatı sabahları şirkette akşamları depoda" "çok yoruluyor olmalısın" "fazlasıyla" "senin gibi biri nasıl mafya olabilir tanrı aşkına o kadar yumuşak görünüyosun ki" güldüm "iş başındayken bir de gör inanılmaz yumuşağımdır"

"Ee bari mutlu musun" "elbette mutluyum istediğim şeyleri yapıyorum" "peki ya aşk hayatın" "her zaman ki gibi" "hala mı kimse yok" "kimseyle uğraşamam biliyosun beni kimseye katlanamam hem böylesi daha iyi biri ona zarar verebilir bu korkuyla yaşayamam"

"Jungkook korkma hiç bir şey olmaz hem bugün ilk defa birine öyle bakarken gördüm seni" "ah o anlık bir şeydi" "beğendin mi beğendin sonuçta" "ama çocuk çok güzeldi cidden ilk defa böyle birini gördüm"

"Fark ettim de" "de?" "Bence o çocuğu sevme" kaşlarımı çattım elbette sevmiyicektim asla ama merak ettim "neden" "kimseyi kabul etmez kız veya erkek fark etmeksizin sosyal medya da da baya aktif biri baya da takipçisi var"

"Sen bunu nerden biliyorsun ki hiç tanışıyo gibi değildiniz" "şey" "dökül" "bak aramızda kalsın ama ben onun yanında ki çocuktan çok az mini minnacık hoşlanıyor olabilirim o yüzden araştırırken gördüm işte" güldüm "vay platonik aşk öyle mi" "ah maalesef"

"İtiraf etsene" "asla! rezil olmak için çok gencim hem belli bile değil hetero da olabilir onu geçtim birine derse bittim ben" "2 dakika da ne senaryo yazdın be"

"Onun için her gün kantine gidiyorum onu görebilmek için sadece" "woah cidden aşıksın" "elbette aşığım salak sabahtan beri ne diyorum ben"

"O zaman şansını dene bence kaybetme ayrıca elinden gittikten sonra ne yapsan gelmez senden önce biri alırsa işte o zaman rezil olursun çünkü kendini düşünmekten kalbini hiçe saydın onu başkasıyla görürsen hiç unutamayacağın bir rezilliğin olur evet belki teklif ettikten sonra seni reddedebilir belki dediğin gibi birilerine anlatabilir çocuğu tanımıyorum o yüzden ona bir şey diyemem ama bir gün gelicek ve diyiceksin ki iyi ki de demişim şimdi söylemedim diye pişmanlık yaşamıyorum en azından"

"Woah bir aşık gibi konuştun aslında haklısın dediğini yapıcam eğer kabul ederse ilk tanıştıracağım kişi de sen olucaksın" gülümsedim "heycanla bekliyor olucam kuzen"

Jimin'den devam:

"Taehyungii~" "ne oldu jim" "fotoğraf paylaşalım mı seninle fazla paylaşmadık" "ah jimin çok paylaşım yapıyosun" dudaklarımı büzüp en etkili vuruşumu yaptım yavru köpek bakışı "lütfenn~"

"Ahh dayanamıyorum çok tatlısın tamam tamam bakma öyle atalım hadi" "yaşasınnn"

"Ahh dayanamıyorum çok tatlısın tamam tamam bakma öyle atalım hadi" "yaşasınnn"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

989

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


989.999 bin beğeni

Parkjmn: Canım arkadaşım beni üzmedi🤭 @Kimtae

Yorumlar:

T: shipledim gitti

Q: 3'lü yapalım ne dersiniz😉
R: @Q düşünmedin değil mi lütfen düşünmemiş ol midem kaldırmaz
G: @R umarım düşünmemiştir

U: TANRIMM ÇOK TATLILAR
Y: @U çok mu çok haklısın

Kimtae: her zaman mı güzeliz be püü nazar değmesin
Parkjmn: @Kimtae yarabbi şükür yağmur yağdı

Tae kahkaha atmaya başladı "jimin ya salak" hala devam ediyodu "gülme yeter be" "tamam tamam hadi uyuyalım yoksa yarın müdür bizi okula almaz" "haklısın" odalarımıza dağılıp bugünü bitirdik...

....
Merhaba arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir iyi okumalar🙃

Student Love Of The Mafia "jikook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin