5.Bölüm

192 88 10
                                    

               "Ateş suya düştü. "

Bakmakla görmek aynı şey değildi aslında. Sen çok güzel baktın, öyle güzeldi ki ateşindeki dumanı bile görüyordu gözlerim. 

  Kapı çalıyordu, çalan kim ise gitmeye hiç niyeti yoktu arda ardına zile basıyordu. Oflayarak kalktım yataktan sinirle terliklerimi giyidim.

"Patlama geldim."

Kapıyı açmamla edanın içeri girmesi bir oldu.

"Nerdesin kızım, on saattir çalıyorum kapıyı öldüm meraktan ya."

"Evet on saattir çalıyosun gerçekten bişey mi oldu bu saatte?"

"Dün apartopar sinirlenip çıktınız. Dayanamadım çıktım arkanıza asrın öylece bekliyordu. Seni sordum deli mi ne cevap vermeden arabaya binip gitti. Neredeydin sen kaç defa aradım biliyor musun? O telefon neden var aceba."

"Merak edicek bişey yok sadece yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Biraz sahilde dolanıp eve geçtim zaten."

"Aklıma neler geldi şu sana mesaj atanlar seni kaçırdı falan sandım. Sahi onlardan bi haber aldın mı?"

"Hayır yok ama bu sessizlik beni iyice korkutuyor neyin nesi anlayamıyorum."

"Polise gidelim bu korkuyla gün mü geçer kızım."

"Hayır gidemem, ayağımı kırdığım gece bol tehditli mesaj gönderdi. Polise gitme gidersen ölürsün dedi açık açık."

"Ne diyosun asya sen. Nasıl bi insan bunlar ya? Ne yapıcaz peki. "

"Onların mesaj atmasını beklemekten başka yapacak birşeyim yok, eğer istedikleri paraysa bi şekilde bulur öderim ve kapanır diye düşünüyorum. Bekleyip göreceğiz."

Eda sımsıkı sarıldı bana

"Her zaman yanındayım bunu biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum" dedim.

Sarılmasına eşlik ederek.

Birlikte kahvaltı yaptık, odama geçip düz olan saçlarımı taradım bu gün açık kalsınlar istedim. Rutin makyajımı da yapıp edayla evden çıktık. Kahve almak için okulun yanındaki kafeye girdik. Vakit olmadığı için okula giderken içecektik.
Bir yandan da sohbet ediyorduk.

"Asrının sana karşı tavırları çok garip değil mi?"

" Çok az kalır bence. Çıkar hadi ağzındaki baklayı."

"Ya kızma sakın ben gördüğümü söylüyorum."

"Ne görmüş o güzel ela gözler aceba. "

"Dalga geçme kızım adam sana sanki körkütük aşıkmış gibi bakıyor, tamam allah var yakışıklı bi eşintem olsun çok isterim ama  bi bakıyorum düşmanıymışsın gibi davranıyor. Bi yardım ediyor bi yarı yolda bırakıyor. Nasıl bişey çözemedim."

"Delinin teki işte ,tutarsız ne bekliyosun ki"

Eda elini ağzına götürüp şaşırmış bir ifadeyle

Duman KarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin