Dudaklarımız resmen ahenkle dans ediyordu. Onun o kadife gibi yumuşak dudakları,benim dolgun dudaklarımı esir almıştı. Bir anda üst dudağımı emmeye başladı. Beklemediğim bu hamle beni zevkten feci halde inletti.
İnlediğimde yüzünde oluşan o çarpık gülümseme beni kendimden geçirdi. Bende onun alt dudağını vakumlamaya emmeye başladım. Bu sefer o dudaklarımın üstüne inledi.
"Felix,ahh bebeğim çok güzelsin heryerin mükemmel miniğim"Kulaklarımdan elmacık kemiklerime kadar yandığımı hissettim. Bunu nasıl derdi. Şuan yerin dibindeydim. Bu onun hoşuna gidiyordu sanırım. Her defasında daha da utandırıyordu.
"Ovv benim minik bebeğim utandı mı"
Başımı usulca salladım. Yaptığım hareketten dolayı yüzüne çarpık bir gülümseme hakim oldu."Demek öyle"
Bir anda çarpık gülümsemesi gitmiş onun yerini şeytani bir gülüş kaplamıştı."Bunu her zaman yapacağım"
Diyip kıkırdadı. Kaşlarımı çatıp,kalın bir sesle"Neden acaba soruyorum şerefsizlik yapmasan olmaz mı"
Dudaklarını aralayıp konuştu"Olmaz çünkü çok tatlı oluyorsun,aslında sinirliykende çok tatlı oluyorsun,aslında sen hep tatlısın"Off yine aynı şey oluyordu. Yanaklarım kızarıyordu. Benim bu çocukla işim vardı."Hyunjin senin bana garezin var sanırım" "Ne garezi bebeğim sen benim neşe kaynağımsın,seni görünce içime enerji ve sevinç doluyor,sen mutluysan mutlu,mutsuzken mutsuz oluyorum"
"Hyunjin ben sanırım seni seviyorum"
Dediğinde ağzı şok içerisinde aralandı
"Ne sen...sen gerçekten beni se-"
"Evet seviyorum bebeğim" dedim.Kendimden beklemediğim bir hamle yapıp dudaklarına yapıştım. Anında alt dudağımı dişleri arasına alıp emmeye başladı. Bu atik hamlesi beni feci halde şaşırtmıştı. Kollarım benden habersiz onun boynuna yerleşmiş,ellerim saçlarının içine gitmişti. Hepsi elim ve kolumun suçuydu. Ben hiç bir şey yapmadım.
Hyunjin'de bir elini bel boşluğuna yerleştirmiş,diğer elinide kalçamda gezdirmeye başlamıştı. Ellerini hareket ettirirken atik bir hamleyle kalçamdan tutup kucağına aldığı gibi duvara çarptı. Acıyla boğuk bir biçimde inledim. Hala tutkulu bir şekilde öpüşüyorduk. Çok güzeldi tutkulu ve aşk doluydu.
Çok garip bir histi ilk defa beni çıkarı için kullanmayan biri ile tanışmıştım. O çok güzeldi. Her konuda... Ona olan hislerim farklıydı. Onun kollarında huzur dolu ve mutluydum o kendine feci halde aşık etmişti beni. Ama bir problem vardı şirkette herkes bizi kuzen sanıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Call Me Baby | Hyunlix
FanfictionSarhoş olan Felix tanımadığı adamın masasına oturur Seme:Hyunjin Uke:Felix İlk kitabım acemi olabilirim Başlangıç tarihi:20/07/22 Bitiş tarihi:30/01/23 Texting+düz yazı ANGST DEGIL