"Aku nak kau jual budak tu. Aku dah aturkan dan dah ada yang nak beli budak tu."kata Ethan bengis pada Deff dan juga Aleena. Deff terdiam. Dia tidak boleh membantah arahan tuannya. Dia mendekati Aleena seraya ingin mengambil Dean. Gadis itu menolak pantas.
"TAK! AKU TAK IZINKAN!"berang Aleena seraya memeluk erat anaknya.
"Aku tak kira walau macam manapun sekali aku tetap nak jual budak tu."kata Ethan kasar.
"KAU TAK ADA HAK LANGSUNG NAK SENTUH ANAK AKU! DASAR MANUSIA BERHATI IBLIS! BINATANG PUN SAYANGKAN ANAK! AKU YANG BERJUANG LAHIRKAN DIA. AKU TAK IZINKAN KAU JUAL DIA. DIA ANAK AKU!"kata Aleena lantang. Itu pertama kali dia melawan kata kata Ethan.
Ethan bangun menghampiri Aleena. Dean ditarik kasar sehingga bayi itu menangis kencang. Aleena masih berkeras mengendung anaknya erat. Perebutan berlaku.
"Let her go bitch! Don't you understand!"kata Ethan masih ingin merampas Dean ditangan Aleena.
Thuih!
Wajah Ethan diludah. "You son of bitch!"lawan Aleena panas. Dia semakin meluat dengan tingkah lelaki dihadapannya itu.
Pang!
Satu tamparan kuat hinggap dipipi putih Aleena. Hampir saja Dean dirangkulannya terjatuh jika dia tidak memegang bayi itu erat.
Uweeek! Uweek! Uwwweeeeekk!
Suara Dean semakin kencang kedengaran. Bayi itu menangis kerana ibunya diperlakukan begitu.
Ethan segera mengambil Dean dan semakin kencang bayi itu menangis.
"Aku mohon..Tolonglah..Aku merayu lepaskan anak aku..hiks..Aku tak akan minta apa apa dah. Aku bagi kau gunakan aku sesuka hati kau..hikss...tapi tolonglah jangan kau jual anak aku..Aku mohon.."rayu Aleena melutut di kaki Ethan. Kaki lelaki itu dipeluk.
Ethan menyepak Aleena dan ingin keluar menuju ke kereta. Dengan segera Aleena memeluk kaki itu lagi memohon dan merayu.
"Tolonglah..hiks..aku mohon..Aku janji aku tak akan besarkan dia sebagai perempuan pun. Aku janji. Tolonglah..aku mohon..Aku janji tak akan susahkan kau. Aku janji akan dengar cakap kau. Tolonglah aku mohon..jangan pisahkan aku dengan anak aku..dia satu satunya yang aku ada..tolonglah Ethan...aku mohon.."merayu Aleena bersungguh sungguh. Dia menangis teresak esak. Matanya juga sudah bengkak.
Nafas direngus kasar. Bayi itu diberi pada Deff kemudian beredar meninggalkan Deff dan Aleena. Aleena segara memeluk anaknya erat. Dean sudah berhenti menangis dipeluk oleh ibunya.
"Mama minta maaf sayang. Sayang sakit ya. Mama minta maaf ya."badan anaknya di elus lembut begitu juga dengan kepalanya anak itu. Dikucup berkali kali. Air mata yang gugur tidak dipeduli janji anaknya selamat disisinya.
Deff memapah Aleena ke biliknya. Dean diletak di atas katil dengan perlahan kemudian dirinya. Punggungnya terasa sedikit nyeri kerana terjatuh disepak Ethan tadi.
"Kau jangan risau, aku akan tolong kau belikan keperluan dan barangan Dean."kata Deff kemudian keluar dari bilik Aleena.
"Sayang mama. Mama minta maaf kamu tak dapat hidup dengan baik sebagai seorang perempuan. Mama terpaksa sayang."kata Aleena memandang sayu anaknya yang sudah tidur disebelahnya.
.
.
.
.
Sekepuk lembar wang di lempar ke arah gadis malang itu.
"Take the money and buy everything for the baby. Remember when I want you no excuse or rejection. Then, that's baby can't live like a girl treat her to be like a boy as your promise to me."kata Ethan. Rokok cerutnya disedut masuk ke paru paru.
YOU ARE READING
FORBIDDEN LOVE [ON GOING]
Truyện Ngắn*NOTED* Untuk pertama sekali cerita ni lain dari cerita yang saya buat dari sebelum ini... Jadi kepada sesiapa yang tidak suka jangan la baca...dan kepada yang baca dan support cerita saya...terima kasih ye Aria Hazel gadis bertubuh kecil tidak terl...