Prolog

468 21 4
                                    

Konečne som prišla domov. Dnes bol tak náročný deň. A ešte ma čaká tréning. Vošla som do izby a hodila tašku k stolu. Podišla som ku skrini a vybrala si čisté oblečenie, s ktorým som zamierila do kúpeľne.

Keď som sa vrátila naspäť do izby, môj pohľad padol na stôl kde svietil mobil. Vzala som ho do ruky a odomkla. Mala som dve správy. Prvá bola od trénera.
TrénerJean: Dnes nebude tréning.
Ja: Ok. Ďakujem za info.

,, Aspoň si trochu oddýchnem, " pomyslela som si. Druhá správa bola od môjho spolužiaka.
SimonSmith: Počul som, že ti odpadol tréning. Nepôjdeme niekam?
Ja: Môžme. Kam pôjdeme?
SimonSmith: Pôjdeme ku mne alebo do kina, alebo zostaneme u teba?
Ja: Vyberám si kino
SimonSmith: Počkaj pozriem čo dávajú

Položila som mobil vedľa seba a začala sa učiť. Po pol hodine namáhavého učenia mi zapípal mobil.
SimonSmith: Dávajú len nejaký horor.
Ja: To mi chceš povedať, že si pól hodinu hľadal čo dávajú v kine.
SimonSmith: Predstav si že som to nevedel nájsť
Ja:To ti tak uverím. Horory neznášam ale nejak to vydržím.
SimonSmith: Za hodinu prídem po teba
Ja: Ok. Teším sa.

Odložila som mobil naspäť. Postavila som sa a odkráčala do šatníka. Dlho som si nevedela vybrať, čo si oblečiem. Nakoniec som si ale vybrala ružové šaty na jedno rameno s čiernym opaskom. Potom som si ešte učesala vlasy a jemne sa nalíčila. Zostalo mi ešte zopár minút, kým príde Simon, tak som si šla dokončiť tie úlohy.

*** O 15 minút neskôr ***

,, Crŕŕŕŕ, " počula som zvonček.,, Dobrý večer pani Tomson. Prišiel som za Oliviou, je doma?" spýtal sa.,, Poď ďalej. Olivia, zlatíčko máš tu návštevu, " zakričala moja mama.,, Hneď som tam, " skríkla som. Poslednýkrát som sa pozrela do zrkadla a upravila sa. Zobrala som si kabelku a dala do nej mobil, peňaženku a kľúče. Keď som schádzala dolu schodmi, moje srdce sa nevedelo zastaviť.,, Vyzeráš úžasne . Môžeme vyraziť? " opýtal sa Simon, ktorý stál pri dverách. Mal oblečené čierne nohavice, čiernu košeľu a vlasy učesané do jednej strany.,,Wau. Takto som ho nikdy nevidela.," povedala som si v duchu.,, Jasné, pôjdeme," povedala som a išla sa obuť do ružových balerínok.,, Mami my už pôjdeme, ale do desiatej sa určite vrátime. " zakričala som.,, Dobre sa zabav, " povedala. Simon otvoril dvere a odstúpil aby som mohla vyjsť z domu. Zavrel dvere a prišiel ku mne. Chytil ma za ruku. Hodnú chvíľu sme tam stáli ruka v ruke a pozerali si do očí.,, Nemali by sme už vyraziť? " spýtala som sa. Prikývol. Ešte raz som sa pozrela do jeho očí a potom sme už naozaj vyrazili.

--------------------------------------------------------
Toto je moja prvá poviedka tak dúfam že sa vám bude páčiť. Budem vďačná keď mi napíšete svoj názor. Za gramatické chyby sa vopred ospravedlňujeme ale slovenčina nieje moja silná stránka.
Nalati

Ďalšia na zozname( Slow Updating)Where stories live. Discover now