,, To nemyslíš vážne?" zasmiala som sa. ,, Ale myslím. Vážne som ho nechcel hodiť do tej studne,ale stalo sa," povedal Lucas, rozosmial sa a pokračoval:,, Ale tá studňa nebola veľmi hlboká. Keď z nej vyliezol nemal ani jeden škrabanec, len bol trošku mokrý."
Keď som sa dosmiala pozrela som sa na Lucasa a spýtala sa:,, Kedy končíš?" Zdvihol svoju tašku zo zeme a vybral svoj rozvrh: ,, O druhej ty?" ,, O pol tretej," povedala som smutne. ,, Tak ja ťa počkám pred školou a pôjdeme spolu domov," povedal s úsmevom. ,, Platí!" suhlasila som.
Pozrela som sa na neho s radosťou v očiach.,, Ahoj Olivia!" začula som známy hlas za mnou. Otočila som sa a predo mnou sa zjavil Simon. Falošne som sa na neho usmiala ,, Ahoj Simon!"
Otočila som sa naspäť k Lukovi a pretočila očami ,, Uvidíme sa potom." Prikývol, objal ma na rozlúčku a odišiel.
Simon ma obišiel a pozrel sa na mňa. ,, Ako si sa vyspinkala, kráska?" opýtal sa. ,, Fajn," odpovedala som stroho a kráčala som do triedy. ,, Včerajšok bol úžasným, musíme si ho niekedy zopakovať," dobehol ma a snažil sa so mnou udržať krok. ,, Uhm...Niekedy určite," možno tak za sto rokov.
Zrýchlila som krok. V triede som zastala až pri mojej lavici, kde už sedela Darcy . ,, Pomoc! Zbav ma Simona ," zašepkala som a prosebne sa na ňu usmiala. Darcy len prikývla. Sadla som si a vytiahla zošit na prvú hodinu. Otvorila som ho a tvárila sa, že sa učím. ,, Prečo si mi utiekla?" Simon zastavil pred lavicou. Bol celý červený a zadýchaný. Až tak rýchlo som zase nešla. ,,Spomenula som si, že sa musím ešte niečo naučiť," povedala som prvú sprostosť čo ma práve napadla. Simon sklopil zrak na zošit:,, Čo sa učíš na rovniciach. Aj tak ti to ide tak sa nemáš čo učiť." Týmto ma dostal.
Nevedela som čo mu mám povedať, no v tom konečne zasiahla Darcy: ,, A ty, Simon, nemáš náhodou obskakovať svoju novú priateľku?" Simon sa na ňu nechápavo pozrel. ,, Samantha dnes od rána o ničom i nom nehovorí, len o vašej včerajšej aktivite. Nehovor mi, že o tom nič nevieš," šibalsky sa na neho usmiala. Simonovi hneď zmizol úsmev s tváre, otočil sa a odišiel k Samanthe. Otočím sa na Darcy: ,, Ďakujem!" naznačila som ústami. Darcy len mávla rukou.
Zazvonilo na hodinu. Do minúty bolo v triede stará učiteľka matematiky. ,, Dobré ránko žiaci!" pozdravila nás jej sladkým hlasom. Nikto sa jej pozdrav neopätoval. Len zašepkala, že pri nás je to typické, zobrala si kriedu a napísala na tabuľu štyri príklady vedľa seba: ,, Nejakí dobrovoľníci? Nikto? Tak ja si vyberiem a aj vás oznámkujem. Takže prvý príklad bude patriť slečne Parkinsovej," Darcy sa postavila a išla k tabuli, ,, Ďalší pánovi Lickwhoodovi," Thomas, ktorý doteraz nedával absolútne pozor, sa postavil a nemotorne sa presúval k Darcy, ,, ten najťažší dostane pán Smith a posledný slečna Thomson." nedobrovoľne sa postavím a kráčam k ostatným. Zoberiem si kriedu a pozriem sa na starú ropuchu sediacu za katedrou.,, Môžete začať. "
Dostala som veľmi ľahký príklad. Do dvoch minút som už sedela na mieste aj z Áčkom. Thomas sa tam ešte chvíľku trápil, no nakoniec do zvládol a dostal A-. Darcy nejako nevyšiel výsledok, ale ropucha ju mala veľmi rada, tak si mohla ísť sadnúť s C+. ,, Pán Smith akosi to nezvládate, mám pravdu? " Simon zatiaľ na tabuľu nenapísal ani čiarku. ,,Dnes to máte za F. Slečna Thomson, pomôžete tomuto neschopnému hlupákovi aby to vytiahol aspoň na C-," povedala a pozrela sa na mňa. Ja som na ňu vyvalila oči a mlčala.,, Je fajn, že neprotestujete." milo sa na mňa usmiala a poslala Simona sadnúť si. Ako ja ju neznášam.
Hi guys! Po strašne dlhom čase sa hlásim s novou kapitolou. Ospravedlňujem sa, že som sa dlho neozvala, ale mala som zlé obdobie, v ktorom som nejako zanevrela na písanie, ale toto obdobie je preč a ja sa vám to posnažím vynahradiť.
With love Nalati.
YOU ARE READING
Ďalšia na zozname( Slow Updating)
RomanceOna- obyčajne dievča On - chce každú Ako osud spojí týchto dvoch sa dozviete v tejto poviedke. Korektorka : @asi_nemam_meno_1573 Korektorka korektorky: @karinka_chrenik