Three

285 18 11
                                    

Simonov pohľad :
,, Keď sme stáli pred jej domom tak som sa jej poďakoval, že so mnou išla von a potom som ju pobozkal. Čakal som, že mi ten bozk opätuje alebo v lepšom prípade ma pozve k sebe. Nie, ona sa odtiahla, zaželala mi dobrú noc a nechala ma úplne zaskočeného stáť na prázdnej ulici. "Chápeš to?" sťažoval som sa svojmu najlepšiemu kamarátovi Markusovi po ceste do školy. Ešte stále som bol zaskočený s toho, že ma odmietla. Ani jedno dievča pred ňou to nespravilo. Vôbec som na to nebol pripravený.
,, A prečo ti na tom tak záleží? " odpovedal otázkou.
,, Už chcem konečne dokončiť ten prekliaty zoznam." odpovedal som úplne pokojne.
,,Bože ty a ten tvoj zoznam. Ja som ten svoj už dávno spálil a aj som ti to povedal. Tak prečo ho chceš dokončiť? " odpovedal.
On ho spálil? A kedy mi to povedal? Ja si na to vôbec nespomínam?
,, Ahoj Simon. Čau láska. "pribehla ku nám Darcy keď sme prešli cez školskú bránu. Vrhla sa Markusovi okolo krku. Aký sú spolu šťastný. Možno keď sa vykašlem na zoznam a nájdem si nejakú babu tak budem tiež taký šťastný. Nie. Čo to trepem ja ten zoznam dokončím aj keby ma to stálo moju povesť.
,, Ty sa mi vôbec nepozdravíš?" zahučala na mňa Darcy.
,, Prepáčte mi to výsosť .Zamyslel som sa. Želám VÁM príjemné dobré ráno. "povedal som ironicky a zdôraznil slovo Vám. Len sa na mňa pozrela tým pohľadom, ktorý hovoril, že som to prehnal a odišla.
,, Ty si taký debil Simon Smith. "povedal naštvane Markus a bežal za ňou.
,, Ďakujem." zakričal som za ním.
Pomaly som vyšiel po schodoch a kráčal k mojej triede. Bola úplne na konci chodby. Keď som bol už dosť blízko tak som si všimol dve osoby, ktoré sa horlivo rozprávali pred mojou triedou. Keď som prišiel bližšie tak som sa dosť prekvapil. Stála tam Olivia a nejaký chlapec.
--------------------------------------------------
Ahojte.
Viem časť je veľmi krátka a nič dôležité sa v nej neodohráva. Ale aj také časti musia byť.
Chcela by som sa poďakovať za všetky reads,votes a komentáre. Veľmi ma potešili.
Ešte raz veľmi pekne ďakujem.
Nalati.
P.S. Tú to časť venujem the_cinamon za to, že ako prvá komentovala túto story a urobila mi tým nesmiernu radosť

Ďalšia na zozname( Slow Updating)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin