,, Ďakujem za pekný večer, " povedala som, keď sme stáli pred mojim domom.
,, Nie, ja ďakujem za to, že si so mnou išla," povedal a usmial sa.
Pozrela som sa mu do očí a snažila sa prísť na to čo ku mne cíti. Páčim sa mu? To asi áno, keď ma pozval von. Cíti ku mne niečo viac? Z premýšľania ma vytrhli Simonove pery, ktoré sa jemné obtreli o tie moje. Moja posledná otázka bola týmto zodpovedaná.
,, Ja už radšej pôjdem, " povedala som a rýchlym tempom so išla k vchodovým dverám.
,, Dobre. Zajtra sa uvidíme, " povedal trochu zaskočene.
Rýchlo som ich otvorila a vošla do vnútra.
,, Olivia poď sem chceme ti niekoho predstaviť, " zakričala moja mama z obývačky.
,, Môže to chvíľku počkať musím si odskočiť, " oznámila som. Vyšla som po schodoch a otvorila prvé dvere na pravo kde mám izbu. Ako náhle som vošla do vnútra tak som hodila kabelku na posteľ a išla do šatníka. V týchto sladkých ružových šatičkách tam nemôžem ísť. Vybrala som si čierne kraťase a čierne obtiahnuté tričko. Ešte som si rozpustila vlasy a išla som do obývačky. Moji rodičia sedeli na gauči a rozprávali sa s našou susedkou. Je to strašne milá páni, ktorá môže mať okolo 43 rokov.
,, Dobrý večer pani Caselová, " pozdravila som sa.
,, Liv koľkokrát som ti hovorila, aby si mi hovorila Elizabeth," povedala prísne.
,, Prepáčte Elizabeth, " ospravedlnila som sa. Pomaly som si sadla do kresla, ktoré bolo vedľa gauča. Keď som si sadala tak som si všimla krásneho modrookého chlapca, ktorý sedel za Elizabeth.
,, Mami koho si mi to chcela predstaviť? " spýtala som sa a tvárila sa, že som si toho chlapca nevšimla.
,, Olivia toto je Lucas. Elizabethin synovec " povedala a ukázala na chlapca. Lucas sa postavil a prišiel ku mne.
,, Volaj ma Luk," povedal a podal mi ruku.
,, Liv, teda Olivia," povedala som sekavo.
,, Lucas bude teraz u mňa bývať lebo prestúpil k vám na školu. " oboznámila mi Elizabeth.
,, Luk predtým býval na druhéj strane mesta," doplnil otec.
Prečo prestúpil na druhú školu v polovici mája? Zamýšľala som sa. Pozrela som sa na hodinky, ktoré som mala na ruke. Bolo len pol deviatej. To som sa veľmi skoro vrátila z toho " rande ". Pozrela som sa na Luka, ktorý sa znudene pozeral pred seba.
,, Nechceš ísť ku mne do izby, porozprávať sa? "spýtala som sa ho bojazlivo. Prikývol. Postavila som sa a vyšla na chodbu k schodom. Počkala som na neho. Rodičia si vôbec nevšimli, že sme odišli. Keď sme prišli ku mne do izby naznačila som Lukovi aby si sadol na posteľ, z ktorej som zobrala kabelku a zavesila ju na stoličku. Sadla som si k nemu na posteľ a spýtala:,, Koľko máš vlastne rokov? "
,, 19. A ty?"
,, 17. Prepáč, že sa ťa takto spýtam, ale prečo si prestúpil na druhú školu skoro na konci školského roka? "
Luk sa zmyslel a nakoniec povedal:,, Zomreli mi rodičia a jediná rodina, ktorá býva v tomto meste bola teta Elizabeth. Tá mi dovolila lepšie povedané príkazala, aby som išiel bývať k nej lebo je jej samej smutno, "
,, To s tvojimi rodičmi som netušila. Vieš vôbec, ktorý smerom je škola? " opýtala som sa.
,, Ani nie, " odpovedal úprimne.
,, Keď chceš tak ti môžem ráno ukázať cestu, " ponúkla som sa.
,, To by bolo fajn. " usmial sa.
,, Lucas kde si? Už je neskoro poď ideme domov! "počuli sme kričať Elizabeth.
,, Zajtra o siedmej pred domom môže byť? "spýtala som sa, keď sme schádzali dole.
,, Budem ťa čakať. "
---------------------------------------------------
Ahojte!
Chcem sa ospravedlniť, že je časť po prvé tak nekoro a po druhé, že žiadna dlho nebola. Mne je to strašne ľúto. Ja mám dosť nabití program a všetok voľný čas venujem písaniu. Ale ako vidíte nestačí to. Dúfam, že do konca prázdnin sa dokopem ešte k jednej časti. Ak nie tak vám to vynahradím v septembri. Sľubujem. Za gramatické chyby sa vopred ospravedlňujeme.
Nalati
ESTÁS LEYENDO
Ďalšia na zozname( Slow Updating)
RomanceOna- obyčajne dievča On - chce každú Ako osud spojí týchto dvoch sa dozviete v tejto poviedke. Korektorka : @asi_nemam_meno_1573 Korektorka korektorky: @karinka_chrenik