One

330 22 4
                                    

Simonov pohľad :

,, Tak zajtra láska, " povedal som a pobozkal Sam na rozlúčku. Zamávala mi a odišla. Vošiel som naspäť do izby, vzal si ceruzku a išiel k nástenke so ,, zoznamom ". Našiel som na ňom meno Samantha Clark a spravil pri ňom bodku.,, Darcy môžem rovno vyškrtnúť keďže chodí s Markusom" povedal som si. Posledné meno bolo Olivia Thompson.,, Čo to je? " spýtal sa ma môj,, milovaný"nevlastný brat James .,, A čo je teba do toho?" spýtal som sa a otočil sa k dverám, kde stál James .,, Ale braček mne to môžeš povedať. " povedal s menším úsmevom. ,, No tebe to tak budem hovoriť a teraz vypadni s mojej izby!" zakričal som.,, Dobre veď sa nerozčuluj," povedal.,, A zavri za sebou dvere,",, OK. Ešte niečo si prosíš braček?" spýtal sa ironicky. Keď zavrel dvere, otočil som sa naspäť k nástenke.

Flashback

,, Ani Sarah nie je škaredá, " povedal Markus.,, Ale Samantha je krajšia, " povedal som posmešne.,, Ale určite sa ti ich nepodarí zbaliť skôr ako mne!" zašepkal,, Chceš sa vsadiť? " opýtal som sa. Nemo prikývol.,, Tak napíšeme zoznam a ten, ktorý sa prvý vyspí so všetkými na zozname vyhrá. Platí?" povedal som. Markus sedel na posteli a nič nehovoril.,, Nebodaj si sa zľakol? " zasmial som sa. ,, Dobre, ale o tejto dohode nikto nesmie vedieť. ",, Nie, vieš, teraz pôjdem na ulicu a všetkým poviem o našej dohode," povedal som ironicky.
Koniec flashbacku

Zapípal mi mobil, tak som poň išiel.
Markus: Prepáč ale dnes k tebe neprídem
lebo idem s Darcy do kina
Ja: A nemala by mať tréning?
Markus: Mala ale tréner jej písal že dnes
nepríde.
Ja: Aha.Tak sa bavte.

Odložil som mobil na posteľ a išiel sa osprchovať.

Keď som vyšiel zo sprchy napadlo ma, že napíšem Olivii.
Ja: Počul som že ti odpadol tréning. Nepôjdeme niekam?
OliviaThompson: Môžme. Kam pôjdeme?
Ja: Pôjdeme ku mne domov alebo do kina,alebo zostaneme u teba.
OliviaThompson: Vyberám si kino
Ja: Počkaj pozriem čo dávajú.

,,Hurá súhlasila!!! " potešil som sa.,, Prečo sa tak raduješ braček?" Pozrel som sa vedľa seba a tam stál James. ,, Teba do toho nič a povedal som ti, že sem nemáš chodiť tak vypadni. " zakričal som a vrazil som mu. No to som nemal robiť lebo okolo izby išla moja mama.,, Simon Josh Smith prečo si vrazil Jamesovi? " spýtala sa.,, Provokoval, " obhajoval som sa.,, Mňa to nezaujíma vy dvaja sa nebudete biť. Za trest choď umyť riad. " povedala nazúrene.,, Ale veď máme umývačku riadu. " povedal som.,, Ale ja chcem aby si ho umyl tak choď. ",, Dobre idem. " povedal som a išiel do kuchyne.

*** O 30 minút neskôr ***

Vrátil som sa do izby a sadol si na posteľ. Zobral som si telefón a pozrel som, čo dávajú v kine.
Ja: Dávajú len nejaký horor.
OliviaThompson: To mi chceš povedať že si pól hodinu hľadal čo dávajú v kine?
Ja: Predstav si že som to nevedel nájsť.
OliviaThompson: To ti tak uverím. Horory neznášam ale nejak to vydržím.
Ja: Za hodinu prídem po teba.
OliviaThompson: Ok. Teším sa.

*** O 1 hodinu neskôr ***

,, Dobrý večer pani Thompson. Prišiel som za Oliviou, je doma? " spýtal som sa Oliviinej mami.,, Poď ďalej, " povedala a odstúpila od dverí.,, Olivia, zlatíčko máš tu návštevu. " zakričala a išla do vedľajšej izby. Počul som kroky. Pozrel som sa na schody, po ktorých išla Olivia.,, Je prekrásna. " ,, Vyzeráš úžasne. Môžeme vyraziť?" spýtal som sa.,, Jasné. Poďme. " povedala a išla sa obuť. Ešte povedala mame, že odchádzame. Otvoril som dvere a odstúpil som. Olivia sa na mňa usmiala a vyšla z domu. Zavrel som dvere a bežal za ňou. Keď som bol pri nej, tak som ju chytil za ruku. Pozrela sa na mňa. Ja som sa zahľadel do jej belasých očí. Vyzerala tak zraniteľne. Nemôžem ju len využiť, aby som vyhral stávku. ,, Pri ktorej koľvek inej by som to zvládol, prečo pri nej nie? Nebodaj k nej niečo cítim? " Z myšlienok ma vytrhol Oliviin hlas:,, Nemali by sme už vyraziť? " Len som prikývol. Ticho sme kráčali mestom. Nevedel som, čo sa jej mám spýtať, tak som sa opýtal prvú blbosť, ktorá ma práve napadla:,, Ako si sa dnes mala? ",, Celkom fajn a prečo si vlastne dnes nebol v škole? " spýtala sa a pozrela sa na mňa. Nemohol som jej povedať, že som bol so Sam, čo by si o mne pomyslela.,, No.... Ja som bol ráno strašne unavený a bolela ma hlava. " no neklamal som úplne. Hlava ma ráno bolela.,, Aha...." povedala a zastavila sa, lebo už sme boli pred kinom.

-------------------------------------------------
Ospravedlňujeme sa, že je časť až takto neskoro, ale môj skvelý telefón mi celú časť vymazal, tak som to musela napísať celé odznova. Dúfam že časť sa vám páči a budem vďačná za každý koment a hviezdičku.
Nalati

Ďalšia na zozname( Slow Updating)Where stories live. Discover now