-6-

85 22 4
                                    

Kai Kamal Huening... Kurbanın adı anıldığı an sinir küpüne dönmüştü oğlan. Yüzü kızarmıştı, ellerini o kadar çok sıkıyordu ki kemikleri fırlayacak gibiydi. Fakat memurun yaptığı veyahut dediği tek şey kurbanın adıydı.

Choi Beomgyu...

"O sikik ölmekten beter olsaydı içim daha rahat olurdu. Keşke paramparça olsaydı. Ezik gibi tek darbeyle ölmüş."

Alaycıl ve deli olmuş bir ifadeyle konuşurken anlattığı detaylar memuru şaşırtmamış değildi.

"Nasıl öldüğünü nereden biliyorsunuz?"

Şüphelinin yüzü morarmaya dönerken derin bir nefes çekti ciğerlerine. Tüm oklar ona dönerken memur sakince açıklamasını bekliyordu.

"Nasıl öldüğü beni elbette ilgilendiriyor. Sonuçta ondan nefret ediyorum ve benim o kadar çok isteyip yapmadığım şeyi kim nasıl yapmış bilmeliydim. Etraftan duyduklarımdan öğrenmiştim ölümünü."

Kollarını göğsünde birleştirip tek nefeste konuştuktan sonra sakince dışarı verdi nefesini. Memur sandalyesinde geriye yaslanmış ve bir elinde tükenmez kalemini çevirirken gözlerini kısıp bakmıştı şüpheliye.

"Burada şüpheli olduğunuzu bildiğiniz halde kurbana olan nefretinizi bu kadar basitçe itiraf etmeniz garip."

"Hah! Ben yapsaydımda gelip söylerdim. Hemde gururla! Ne yazık ki ben değilim. Keşke öyle olsaydım."

"Bunu kimse bilemez. Belki de uykunuzda yaptınız."

"Kendimden beklerim açıkçası."

Yarım ağız sırıttıktan sonra önüne konan su dolu bardağı aldı ve yutkuna yutkuna içti Kai.

"Ondan bu kadar 'nefret' etmenizi sağlayan nedir?"

"Hadi ama! Bunu soruyor musun? Benden iyi biliyor olmalısın. Demekki iyi araştırma yapmamışsın dostum."

Memur kaşlarını çattı ve devam etmesini söyler bir şekilde kaşını kaldırarak bir ifade sundu karşısındaki oğlana. Ne ima ediyordu?

"Yaşıtları tarafından kıskanılacak bir hayata sahip olması beraberinde ondan nefret edenlerde vardı ama kimse Choi Beomgyu'ya tırnağıyla dahi dokunamazdı. Güçlü bir aileye sahip olması onu dokunulmaz yapıyordu."

"Bunu o dosyaya da yazdın değil mi memur?"

Masanın üstündeki dosyayı gösterdi gözleriyle.

"Evet, öyle?"

"Choi Beomgyu görünürde masum olabilir ama Choi Beomgyu etkisinin varlığı olduğu müddetçe bir kelebek etkisinden farkı olmazdı hiçbir şeyin."

— •

Finale,

Son bir sorgu,
Son bir kafa karıştırma,
Olayların ardı
Ve yazar notuuu

4 bölüm kalmış eheh

Hadi baybayınnn

Lovesick || txthypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin