Lise yıllarındayken Felix, Chan ile sevgili olmuştu fakat surekli kavga ediyorlardı hergün birbirlerini kıskandırmaya çalışıyorlardı.
...Okulun bahçesinde Felix ve Chan beraber takılırken Chan'ın hocası yanlarına geldi ve Felix'in üzerine yürümeye başladı.
Hiç birşey anlamayan ikili birbirlerine bakıyorlardı ve Chan'ın hocası şöyle dedi:
"SEN KİM OLUYORSUNDA BENİM ÖĞRENCİMLE SEVGİLİ OLUYORSUN YAŞINIZ KAÇ SİZİN İĞRENÇ GAY'İN TEKİSİN!"
Felix'in gözleri dolmuştu ağlamamak için kendini zor tutsada başaramamıştı,tatlı çillerinin olduğu yanaklarından yavaş yavaş göz damlaları akıyordu.Etrafdaki diğer öğrenciler onları izliyor anında dedikodular yayıyorlardı.
Nöbetçi öğrenci geldi ve müdürün onları çağırdığını söylediğinde ikilinin elleri titriyordu. Müdürün odasına gittiklerinde Öğretmen sadece bağırıyordu.
"OKULUMUZDA BÖYLE PİSLİKLERİ İSTEMİYORUZ DİĞER ÖĞRENCİLERE KÖTÜ ÖRNEK OLUYORLAR! SİZİN GİBİ GAY'LERİN ÖLMESİ GEREKİYOR!"
Yaklaşık 2 saat boyunca müdürün odasından ne kimse çıkmış nede kimse girmişti. Bütün okulun düzeni bozulmuş diğer öğretmenler bile dedikodular yapıyordu.
Felix'in sınıf arkadaşı Minho çok tedirgin olmuştu, Felix'e birşey olmasından korkuyordu.
*2 gün sonra*
Okuldaki dedikodular artmış bütün hocalar ve öğrenciler Felix'den nefret ediyordu, Chan ise işin içinden çıkmak için Felix'in kendisiyle sevgili olmazsa onun kendisini öldüreceğini söylemişti.Tabikii bu bir yalandı.
Felix okulda başını kaldıramıyor utancından ölüyordu.Yakın arkadaşı Minho ne yaparsa yapsın Lix'i sakinleştiremiyordu.
"Hadi Yongbok gel biraz hava almaya çıkalım ha? Su içmek ister misin?"
"Beni rahat bırakın Minho adım atacak halim mi var sence, ordan öyle mi görünüyorum?..."
Felix çok kötü durumdaydı hatta intihar etmeye kalkmıştı Minho olmadaydı Lix şuan hayatta olmayabilirdi...
Cuma günü okulda son teneffüsteyken Chan'ın hocası, Lix ve Minhonun yanına gelmişti.Amacı zaten çoktan belliydi, Felix'i sürekli tehdit ediyordu.
"Bana bak sikik eğer bu okuldan gitmezsen kabuslarına girerim beni anlıyor musun?"
Öğretmen kafayı yemiş gibiydi tam Felix'e tokat atıcakken bir el gelip öğretmenin bileğini tutmuş ve onu geriye itmişti...
Hii babys<3 bu benim ilk kitabim oldugu icin biraz heyecanliyim aslinda bazi yerleri ben gercekte yasamistim biraz ordan esinlendim- ehe.. umarim begenmissinizdir YB atmaya calisacagim umarim tutar💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hardly Time's //HYUNLİX
FanfictionAilesi ve okul hayatı yüzünden zor zamanlar geçiren Felix sevgilisi Hyunjin için birçok şeyi göze almıştı...