Saat 1:10 civarlarında siyah lüks bir araba Felix'in yanında durmuştu...
(ASKLAR BİR DEGİSİKLİK YAPMAK İSTEDİM NORMALDE OLAYLARİ BASKASİYMİS GİBİNYAZARDİM AMA SİMDİ FELİX KENDİ ANLATİYOMUS GİBİ YAZACAGİM UMARUM SORUN OLMAZ)
...
Gözlerimi açtığımda kocaman bir odadaydım, burası da neresiydi? Ayaga kalkmaya çalıştığımda hemen yere düşmüştüm vücuduma baktığımda heryerimin mosmor olduğunu görmüştüm, doğru ya hepsi o sürtük yüzünden di...Yere düştüğüm için normal olarak ses çıkmıştı, sesi birisi duymalı ki odanın kapısı açılmıştı. Kim olduğunu merak ederken birden onu görmüştüm, Hyunjin'di.
O kadar yakışıklıydı ki bütün acılarımı unutmuştum resmen sadece Hyunjin'in mükemmeliğine hayran kalmıştım.
Yanıma doğru adım atarken titremeye başlamıştım, çok utanıyordum. Beni yerden kucağına alıp yatağa oturtmuştu.
"Korkma burada güvendesin güzelim, bir yerin ağrıyor mu?"
Bana güzelim dediği an göz bebeklerim büyümüştü, kıpkırmızı olmuştum lanet olsun yoksa aşık mıyd-
"Hey iyi misin?"
"Oh.. evet iyiyim sadece başım ve bacaklarım ağrıyor, burası neresi?"
"Burası benim tatlım dün gece araba ile sokakta gezerken seni yerde baygın görmüştüm nerdeyse heryerin kan içindeydi, bende hemen eve getirdim."
"T-teşekkür ederim.."
Lanet olsun neden kekeliyorum çok utanç verici..Hyunjin bir anda beni kucağına alıp mutfağa götürmüştü, o kadar güzel yemekler vardı ki fakat aklım hala Hyunjin'deydi. O gerçekten çok yakışıklıydı.
Beraber kahvaltı yaptıktan sonra bana ilaç içirmişti, yaralarımla ilgilenmişti açıkcası cok hoşuma gitmişti kendimi bebek gibi hissetmiştim.
*1 ay sonra*
Artık tamamen iyileşmiştim, Hyunjin sayesinde. Olanlardan sonra Hyunjin ile beraber yaşıyordum her geçen gün daha da yakınlaşıyorduk, açıkçası hoşuma gidiyordu...
(KİSA OLDU BİLİYORUM AMA USENİYORUM...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hardly Time's //HYUNLİX
FanficAilesi ve okul hayatı yüzünden zor zamanlar geçiren Felix sevgilisi Hyunjin için birçok şeyi göze almıştı...