5. Daddy?

4.4K 215 771
                                    

Sabah güneşin yüzüme vuran ışıkları ile uyanmıştım, etrafa baktım Hyunjin'in odasında onun yatağındaydım..

Dün gece neler olduğunu tam olarak hatırlayamıyordum fakat birşeyler olduğunu anlamıştım, Hyunjin yanımda değildi. Yataktan kalkıp merdivenlerden aşağı iniyordum ki Hyunjin'in merdivenlerden bana baktığını fark ettim.

Üstünde beyaz bir t-shirt ve siyah bir eşofman vardı. Aşağı indiğimde Hyunjin bana sarıldı ve alnımdan öptü.

"Günaydın sarı civcivim."

"Günaydın Hyun.."

Hala uykuluydum istediğim tek şey uyumaktı, aşağı Hyunjin ile beraber indik ve koltuğa oturduk.

"Hyunjin- dün gece neler oldu?"

"Hatırlamıyor musun, oh.. doğru ya sarhoştun."

O an aşırı utanmıştım kafamı aşağı eğip at dudağımı ısırmıştım. Hyunjin eliyle çenemi tutup yüzüme yakınlaşmıştı. Kalbim yerinden fırlıycak gibi hissettim.

"Gerçekten dün gece neler olduğunu bilmek istiyor musun sevgilim?"

Doğru mu duymuştum yoksa Hyunjin bana az önce sevgilim mi demişti?!-
Yavaş yavaş birşeyler hatırlamaya başladım.

Doğru ya dün gece beraber olmuştuk, Hyunjin birşeyler hatırladığımı anlamış olmalı ki sırıtmıştı.

"Hadi sen hazırlan beraber kahvaltı yapmaya gidelim, bildiğim güzel bir restorant var."

Kafamı evet dermiş gibi yukarı aşağı sallamıştım. Merdivenlerden yukarı çıkıp odama gitmiştim.

Dolaba baktığımda kıyafetlerimin hiçbiri yoktu. Etrafa baktığımda yatağın üstündeki siyah şortu ve beyaz gömleği görmüştüm.
Bunları Hyunjin'in bilerek yaptığını anlamıştım.

Giyindikten sonra converselerimide giyip aşağı inmiştim. Hyunjin her zamanki gibi çok şık olmuştu.

"Ben hazırım Hyun!"

"Tamam küçük civciv hadi çıkalım."

Koşarak Hyunjin'in yanına gittim ve evden çıktık, arabaya bindiğimizde Hyunjin arabayı çalıştırmamıştı meraklanmıştım.

"Hyunjin arabayı neden çalıştırmıyors-

"Çok tatlısın civcivim seni her gördüğümde öpmek istiyorum."

"Hyunjin ne diyorsun-"

Hyunjin yüzüme yaklaşarak dudağıma tatlı bir öpücük bırakmıştı. Ne söyleyeceğimi bilmiyordum sadece biraz utanmıştım fakat çok hoşuma gitmişti.

Yola çıkmıştık, yaklaşık 10 dakika sonra restoranta varmıştık. Çok hoş ormanlık bir alandı, içeri girdiğimizde sadece birkaç çalışan olduğunu gördüm.

Sadece bir tane masa ve iki tane sandalye vardı çiçeklerle ve güzel tablolarla süslenmişti, etrafı merakla izliyordum.

"Ne oldu civcivim yoksa beğenmedin mi?"

"Hayır hayır gerçekten çok beğendim, teşekkürler hyun."

Beraber masaya geçtik çalışanlar masanın hazırlanmasını bitirdikden sonra gitmişlerdi, Hyunjin ile tek kalmıştık. Beraber kahvaltımızı yaptık güzelce sohbet ettik. Daha sonra ormanda yürüyüş yapmaya çıktık.

"Hyunjin.."

"Efendim civcivim?"

"Seni gerçekten çok seviyorum, iyiki varsın."

Hardly Time's //HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin