4. Beni seviyor musun?

3.8K 225 850
                                    

*1 ay sonra*

Artık tamamen iyileşmiştim, Hyunjin sayesinde. Olanlardan sonra Hyunjin ile beraber yaşıyordum her geçen gün daha da yakınlaşıyorduk, açıkçası hoşuma gidiyordu...

Olanlar yüzünden Hyunjin ile beraber yaşıyordum, birkaç aydır beraber kaldığımız için fazlasıyla yakınlaşmıştık. Çok güzel bir arkadaşlığımız vardı fakat ben bir arkadaştan fazlası olmak istiyordum.

Salonda tek başıma sıkılmış bir şekilde otururken Hyunjin yanıma geldi.

"Hey Lix akşam beraber gezmeye gidelim mi?"

"Güzel olur aslında zaten bende çok sıkılmıştım, nereye gitmeyi planlıyorsun?"

"Tanığım güzel bir Bar var istersen oraya gidebiliriz."

"Bana uyar."

*Saat 20:40*
Odamda hazırlanıyordum, siyah v yaka bir gömlek ve siyah bir pantolon giymiştim. Siyah şık bir ayakkabı ile kombinimi tamamladıktan sonra parfüm sıkıp salona gitmiştim.

Hyunjin koltukta oturmuş beni bekliyordu. Hyunjin beyaz dar bir gömlek ve siyah bir pantolon giymişti. Takdığı kravat ve giydiği ayakkabılar kombini harika yapmıştı ki gözlerim bir anda Hyunjin'in kollarına kaymıştı.

Gömleğinin kollarını yukarı katlamıştı, tüysüz ve kaslı kolları beni etkilemişti o an öylece donakalmıştım ki Hyunjin seslenmişti.

"Lixie iyi misin, hazırsan arabaya binelim hadi."

"Oh iyiyim ben Hyun teşekkürler, hadi çıkalım."

Arabaya binmiş yola çıkmıştık saat 21:30'du gideceğimiz yer uzak olduğu için arabada biraz uyumuştum. Vardığımızda Hyunjin beni uyandırdı ve Bar'a girdik.

Ortam siyah tonlarında eşyalarla düzenlenmişti etraftaki masalarda birçok çift vardı, fakat dikkatimi en çok çeken şey ışıklandırmalardı.

Kırmızını ışıklandırmalar ortama çok hoş bir hava vermişti. Bir masaya geçtiğimizde yanımıza biri gelmişti. Hyunjin ile konuşmaya başlamışlardı.

"Ooo bayadır gelmiyorsunuz Hyunjin bey nasılsınız?"

"İyiyim Changbin, alt tarafı 2 ay gelmedim çabuk özledin beni."

Adamın ismi Changbin'di. Sanırım buranın sahibiydi çünkü sürekli birileri yanına geliyor ona sorular soruyordu. Birçok kişi onu izliyordu, izlememek mümkün değildi zaten. Çok kaslıydı yıllarca sporla ilgilendiği belli oluyordu.

"Bana bahsettiğin çocuk bu sanırım, Felix'di değil mi?"

"E-evet, Felix"
Lanet olsun yine kekelemiştim nedensizce utanmıştım. Changbin kekelediğim için sırıtmıştı.

"Hoşgeldin Felix, Hyunjin senden bahsetmişti."

O an çok utanmıştım, Hyunjin benim hakkımda mı konuşmuş?! T-tamam aynı evde yaşıyorduk zaten ama çok hoşuma gitmişti sadece anlık şokla saçmalıyordum işte..

Changbin ile tanışıp beraber sohbet etmeye başlamıştık, biraz içki içmiştik. Yanımıza tatlı bir çocuk gelmişti Changbin'i tanıyordu o da sanırım.

Hardly Time's //HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin