kahve de bok gibi olmuş

4.4K 456 422
                                    

Aslında Minho'nun evine gidip fizik çalışacaktım ama şuan hastanedeyim. Neden mi? Felix hastalanmış. Neden mi? Nerden bileyim amk sormayın.

Ben evde mutlu mutlu Yeonjunla sexting yaparken birden Felix grup araması yaptı. Yine ne isteyecek amk diye açmadık tabi ki ama bizim aksimize Jeongin insan olduğu için açıp hastanelik olduğunu öğrenmiş. Tüm grup apar topar hastaneye geldik şimdi de hastanenin kafesinde kahve içiyoruz amk.

Seungmin hem kahvesini içip hem de Felix'e sövüyordu "Ne bok yedi de hastanelik oldu amk tavuğu" Yeonjun ve Jeongin onaylar anlamda başını salladı. Yeonjun Felix'e söverken kahvesini tekledi. Kahvenin 20 TL olduğu gerçeği yüzüme anne terliği gibi çarpınca ben de Yeonjun'un kafasına bir tane çarptım.

"Ne yaptım ya?!", "Yavaş iç bir fincan 20 TL amk!" Seungmin başını sallayıp beni onayladı. Seungmin, Jeongin ve ben de kahvelerimizi bitirince ödeme yapmaya gittik.

Kasadaki adam önce yandaki bilgisayara sonra bize baktı "Toplam 80 TL" Seungmin 80 Tlyi uzatıp yüzünü ekşitti "Kahve de bok gibi olmuş 🙄"

Kovulmamak için hızlıca kafeden çıkıp üst kata Felix'in yanına gittik. Odasının kapısını tıklatıp içeri girdik, hayvan gibi yatıyor pezevenk. Bizim
geldiğimizi anlayınca doğrulup kollarını trip atar gibi önünde bağladı. Yeonjun cıkcıklayıp kollarına vurdu

"öyle yapma yavrum kısmetin kapanır" Felix kaşlarını çattı "Teyze misin sen amk?" Yeonjun tekrar cıkcıkladı "Ne bu sinir tavuk götlü?" Felix kaşlarını daha da çattı "Bensiz kahve mi içtiniz ya!!"

Bir kahve yüzünden gördüğümüz muameleye bak amk. Elimle ağzımı kapatıp cıkcıkladım "Askim kahve 20 TL olmuş!!" Felix ağzını eliyle kapatıp cıkcıkladı "Bu ekonomi nereye gidiyor ya!!" Seungmin başını salladı "Birde bok gibi yapmışlar!"

Felix bize trip atmayı bırakıp kahve dedikodusu yapmaya başladı. Bir süre dedikodu yaptıktan sonra Jeongin yine tek zeki kişi olduğunu kanıtlayarak malum soruyu sordu "Sana n'oldu?" Felix elleriyle yüzünü kapattı. Allah bilir ne yaptı rezil

"Changbin'e yemeğe gittim" Yeonjun bize söylemediği için kendini tutma gereği duymadan sövdü "vay kaşar! Biz niye bilmiyoruz?", "Söylesem sikleyeceksiniz sanki!" Bakıştık, biraz daha bakıştık sonra hep birlikte kafa salladık. Siklemezdik tabi

Jeongin sessizliği bozdu "devam et", "İşte ben yemeğe gittim ama Changbin yemeğe peynir koymuş ve benim alerjim olduğunu bilmiyordu"

Seungmin eliyle alnına vurdu "Niye söylemiyorsun alerjin olduğunu geri zekalı?", "Unutmuşum ne yapayım ya!" Yeonjun odaya bakınıp Felix'e döndü "Changbin nerde?"

Felix tekrar eliyle yüzünü kapattı "Anlamasın diye işim çıktı diyip geldim haberi yok.." Bir kez daha grubun adını koyarken neden hiç tereddüt etmediğimizi anladım. Hepimiz reziliz amk?

Seungmin ve Yeonjun Felix'e zorbalık yaparken Jeongin kayda alıyordu. Babasının oğlu ya. Jeongin kaydı bitirip konuşmaya başladı "Mahmut hoca ve Veysel dayının işi varmış, deneme de iptal olmuş"

Şükür namazı mı kılsam Minho'yu göremeyeceğim diye mi ağlasam bilemedim. "Buluşma iptal olduğuna göre bana gelin çoşalım?" Seungmin anında itiraz etti "Dedoş abinle uğraşamam ben"

Felix şok olmuş bir ifade yaparak bağırdı "HYUNGA HAVLANILIR NE DİYORSUN SEN VAROŞ!!" Seungmin ve Felix elti gibi kavga edecekken Hemşire gelmişti. Yazık bu görüntüyü görmek akıl sağlığına hiç iyi gelmeyecek.

"Bilgileri doldurup çıkış yapabilirsiniz" Hepimiz teker teker teşekkür ettikten sonra döverek Felix'i ayağa kaldırdık sonra da bilgileri doldurup hastaneden çıktık.

"Bir şeyler yapmak ister misiniz?" diye sordum. Herkes birbirine bakmaya başladı. Hepiniz mi kararsızsınız oğlum?? Jeongin olaya el atarak fikrini belirtti "Akşama konser varmış fazla dolu olacağını sanmıyorum gidelim mi?" tekrar bakıştık hepimiz onaylayınca Jeongin tekrar konuştu "Bugün evde tekim kıyafetlerinizi hazırlayıp gelin birlikte çıkalım" tekrar herkes onaylayınca dağıldık

Eve geçtiğimde Hyung yemek yapıyordu yanına gidip sarıldım "Hoş geldin Jisung sana yemek hazırladım!!", "Hyung ben dışarı çıkacağım", "Kiminle? Nereye?", "Arkadaşlarımlaa konser varmış oraya gideceğiz", "Konser? Seninle gelmemi ister misin?", "Hayır gerek yok, keyfine bak ben giyinip çıkacağımm"

Hyungun yanağından öpüp odama geçtim dolabımla bakışmaya başladım. Ne giyinicem ben amk?? Karar veremediğimi farkedince sevdiğim birkaç kıyafeti çantaya atıp evden çıktım. Arkadaşımlığın tuzu biberi ya

Jeongin'in evine ulaştığımda diğerlerinin de benim gibi kararsız kalıp kıyafet getirdiğini gördüm. Jeongin eliyle alnını ovuşturup sabır dilerken ciddi kalamayıp güldüm "Hepimiz mi geri zekalıyız?" ben gülünce diğerleri de ciddi kalamayıp gülmeye başlamıştı. İşte böyle ciddi ortamı sikerler

Herkes birbirine kombin yapıp hazırlandıktan sonra evden çıkıp otobüse binmeye üşendiğimiz için metroya bindik ve 20 dakika sonra inip konser alanına geçtik.

...........

409 beğeni, 108 yorum@sincapdegilimyeto: Eğleneceğiz sanki??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

409 beğeni, 108 yorum
@sincapdegilimyeto: Eğleneceğiz sanki??

409 beğeni, 108 yorum@sincapdegilimyeto: Eğleneceğiz sanki??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

600 beğeni,224 yorum
@leemnho: Eğleneceğiz.

........

Uçan süt | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin