tavuk kılıklı

5.7K 629 689
                                    

"Selam ayol!" Minho Jisung'u işaret etti "Jisung ile konuşabilir miyim?"
Yeonjun umursamaz bir tavırla konuştu "Konuş tabi bana niye soruyorsun" Minho ofladı "Kucağında ya amına koyayım?" Yeonjun koala gibi kucağına yapışmış Jisung'a baktı
"Kalk annecim ısırmaz"

Yeonjun Jisung'u ayağa kaldırdı bir yandan da bebek misin sen amk diye söyleniyordu, hayırsız arkadaş diye yorumladım. (JİSUNG'U AYAĞA KALDIRDI YAZARKEN ŞARKININ I CAN'T SAVE US DEMESİ ÖZÜR DİLERİM JİSUNG)

Jisung Minho'yla birlikte arka bahçeye geçip boş banklardan birine oturdu. ne bu ciddilik çocuk şaka yaptı alt tarafı?? Jisung bir anda Minho'nun koluna yapışıp yalvarmaya başladı "Ya çok özür dilerim biz arada öyle şakalaşıyoruz zaten tipinden bile belli Allah bunu 'sen git biraz milletle taşşak geç' diyip yaratmış yani çok ciddiye alınması gereken biri değil özür dilerim lütfen beni dövdürtme abi bokunu yiyim!!"

Jisung koluna yapıştığı çocuktan ses çıkmayınca kolunu bırakmıştı. "Minho?" Minho düşüncelerinden sıyrılıp cevap vermişti "Dalmışım kusura bakma"

Minho Jisung'un omuzlarını tutup konuşmaya başladı "Bak Jisung çok güzel bir şekilde tanıştığımız söylenemez ama sırf bu yüzden veua müdürün oğlu olduğum için benden böyle korkmayı kesmelisin. O kadar korkunç ya da acımasız biri değilim! Hem Chan Hyungun dakika başı kızdığı çocuk benim Chan hyungu dövdürmediğime göre sana hiçbir şey yapmam!! "

Jisung ağzı açık Minho'yu dinliyordu "HYUNGLA BİRBİRİNİZİ TANIYOR MUYDUNUZ??" Minho gülümsedi "Han Jisung.. seni gayet iyi tanıyorum neredeyse her gün evinize geliyorum ama sen daha abinin her gün evinde olan arkadaşını tanımıyor musun?"

Jisung'un yüzü düşmüştü "Hyungun evine çok nadiren gidiyorum gördüysem de hatırlamıyorum üzgünüm" Minho Jisung'un saçlarını karıştırdı "Neden üzgün olasın salak, neden annenle yaşamak yerine abinle yaşamıyorsun?", "annem gitmeme bile izin vermiyor yerleşmeme asla izin vermez"

N'oluyo tanıtım bölümü gelmedi diye göt gibi kaldınız değil mi

Jisung ve Chan kardeş, Anneleri Chan ile pek anlaşamıyor. Chan bir süreliğine ayrı eve çıkıyor ama daha rahat hissettiği için ailesiyle yaşamayı tamamen bırakıyor. Annesi de Chan ile anlaşamadığı için Jisung'un abisiyle görüşmesine izin vermiyor.

Bangchan Minho'yla lisede tanışıyor sadece Minho'yla değil Hyunjin ve Changbin ile de lise de tanıştı ve tam o zamanlarda taşınma, eve yerleşme işleriyle uğraştığı için kardeşine hiçbir arkadaşını tanıtamamıştı ama arkadaşlarına kardeşini her fırsatta anlatıp çekildikleri eski fotoğrafları gösteriyordu sonuçta kardeşi ailesinden kalan onu hala seven tek kişiydi, her şeyiydi.

Minho hiçbir şey bilmiyormuş gibi Jisung'a sorular sormaya başladı "Chan hyung ve annen arasında ne oldu da hyung böylesine inat edip başka eve çıktı?", "Annem hyungun eşcinsel olduğunu öğrendi, ilk sadece imalar yapıyordu en son sadece ima ile kalmayıp olayları daha da abartmaya başladı. Hyung daha fazla dayanamayıp evden gitti ve annem abimin aklıma girip onu kötüleyeceğini söyleyip görüşmemizi yasakladı."

" Okulda görüştüğünüzü nasıl öğreniyor? "

Jisung kafasına süt attığı birine oturup bunları anlatmayı beklemiyordu ama abisi onu tanıyorsa ve arkadaşıysa ona güvenebilirdi hem belki abisiyle görüşmesine yardımcı olurdu

"Okulda çalışan kişilere, bazı öğrencilere, müdür yardımcısına para verip kayıtlara bakıyor, fotoğraf ya da video çekildiyse kaydedip hesap soruyor işte" Minho annesine çok güzel sövebilirdi ama kendini tutmalıydı. "Yardımcı olabilirim sanırım"

Uçan süt | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin