"Biraz daha öyle bakarsan öperim Jisung" Minho'nun gülerek söylediği sözden sonra omzumdaki iki melek vs atmaya başlamıştı.
Sağımdaki melek "Zina günahtır yapma etme" derken solumdaki melek "gülme yetime döner koyar götüne" diyordu. Ne alaka orospu cocugu???
Kabinde öpüşen çiftlere o kadar küfür ettikten sonra burada öpüşmek aşkoluğuma sığmazdı tabi. O yüzden ŞAKASINA gülüp lavabodan inmeye çalıştım.
Minho inmeme izin vermeyip beni durdurdu "Nereye?" Ananın amına??? "Dışarı?" Minho tek kaşını kaldırıp bana öldürücü bakışlar atmaya başladı "Neden?"
"Uhud savaşına amına koyayım okçu olarak çağırdılar!" Minho'nun ciddi ifadesi yok olmuş yerini kocaman bir gülümseme almıştı. ÖLÜRÜMM "Süt atışını görüp mü çağırdılar?",
"e herhalde 💅🏻"Tekrar inmeye çalıştığımda bu sefer inmeme izin verip kolunu omzuma atarak beni bardan çıkarıp konser alanına sürüklemişti. Ay doğru biz konsere gelmiştik değil mi!!
Minho'yla konser alanına yürürken hala rastgele şarkılar çaldığını farkettim. Cumhurbaşkanı çıkacak olsa bu kadar bekletilmezdi amk.
Minho benim sorgulayan bakışlarımı fatketmiş olacak ki gülümseyerek konuşmaya başladı. "Kimin konseri olduğunu bilmiyor musun?" Meraklı bakışlarla kafamı kaldırıp göz teması kurdum "Jeongin sürpriz demişti, bilmiyorum"
Minho'nun gülümsemesi daha da büyümüştü. Ne gülüyorsun yarram?? "Ama diğerleri barda kaldı onları da çağıralım-" cümlemi bitirdiğim gibi sarmaş dolaş bizi bekleyen arkadaşlarımı gördüm.
Yeonjun beomgyu'ya ayakta duramıyorum bahanesiyle baya baya dayıyordu. Changbin diz çökmüş kafası güzel Felix'e civciv fotoğrafıyla evlilik teklifi ediyordu. Seungmin ve Chan hyung dümdüz duruyordu. Baya dümdüz.. Böyle🕴️
Yanlarına ulaştığımızda alkış sesleri yükselmeye başlamıştı. Hayır sevişmiyorlar!! sonunda birileri sahneye çıkıyordu. Arkadan bir teyzenin "Şükür orospu çocuğu" dediğini duyunca Minho kendini tutamayıp kahkaha atmıştı.
Teyze Minho'nun güldüğünü farkedip omzunu dürtmüştü. Kesin sıçtık diye kısa süreli bir bakışmadan sonra Minho arkasını dönüp gülümsemişti.
Teyze bir anda donup kalmıştı. Yeonjun gülerek bağırdı "Azraili gördü galiba"Beomgyu Yeonjun'u kafasından tutup boynuna gömdü "Sus sen" Teyze şoktan çıkıp kendine gelince direkt olarak Minho'nun elini tuttu. TEYZE HRR BARK BARK WOOFFF UZA WOOF
"Ay senin parmağında yüzük bile yokmuş oğlum, kızımla tanıştırayım mı seni?" Ah shit, here we go again.
Bu sefer kafası güzel olan Felix lafa atladı "Oppan gay bebeğim"...............
Felix ve teyzenin saatlerce kavga etmesi sonucu teyzeden uzak bir yere geçmiştik. Seungmin hala daha teyzenin şok oluşuyla dalga geçiyordu.
"Teyzenin yüz Jisungun fizikten çıkınca ki yüz ifadesine benziyordu" Felix ve Yeonjun kahkaha atmaya başlamıştı. "Hoca boru döşediyse ben ne yapayım kaşar!"
Yeonjun hala daha sarıldığı Beomgyu'dan ayrılmadan yüzünü ekşiterek bana baktı "Boru döşedi diyorsun sınıfta en yüksek alan sensin orospu!!" Felix kafasını sallayarak Yeonjun'u onayladı.
Chan hyung gülümseyerek elini omzuma atıp sıktı "Aferin sana Jisung! Kaç aldın bakayım?" bu sefer kahkaha atan kişi Seungmin olmuştu.
Seungmin bir yandan gülüp bir yandan cümle kurmaya çalışıyordu "40 aldı mal!" Chan hyung altın gününde çocuklarını yarıştırırken altta kalan teyze gibi yüzünü asmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçan süt | Minsung
Fiksi PenggemarJisung gezide yanlışlıkla müdürün oğlunun kafasına süt fırlatır...