kuruyemiş

4.5K 493 505
                                    

"KARDEŞİMİ Mİ SİKİYORSUN LAN?"
Felix telefonunu cebinden çıkarıp kayda almaya başladı ve Chan'ın ağzını tek eliyle kapattı. "Siz devam edin Seungmin gelemiyor geri kalmasın yazık"

Chan Felix'in elini ittirdi tam ağzını açıp sövecekken Felix ağlamaklı yüz ifadesi yapınca geri susmuştu. "Abi taşşaklarına kurban kızma ya"

Felix Chan'a yılışıp bir yandan hala kayda almaya devam ediyor ve gözüküyorlar mı diye telefonu kontrol ediyordu. Chan'ın anladığını farkedince boğazını temizleyip yerde yatan ikiliye döndü. "KALKSANA COCUGUN ÜSTÜNDEN"

"KALKSANA ALTIMDAN" Minho Jisung'a göz devirip onu yan tarafa doğru HAFİFÇE itti. Jisung İsrafil Şûr'a değilde direkt ona üflemiş gibi yere yapışıp bağırınca, herkes kolu koptu sanıp yanına uçuştu.

"ÖLÜYORUM GALİBA", "Birde bayıl feriha" Jisung Felix'i dinleyerek gözlerini kapatıp bayılma numarası yerine ölü numarası yapmaya başlamıştı.

"Hastane masraflarını sana kitlerim"
Ölü numarası yaparken hastane masraflarını düşünerek anında gözleri açılan Jisung ayağa fırlayıp güzel bir R yapmıştı. "Ne bayılması ya içim geçmiş"

Chan ofladı "sen kimden çıktın ya?", "anandan?", "YUHHH NE DEDİİ"

.....

Tm çok uzatmayalım geziye geçelim

Herkes tüm gün dinleneceklerini düşünürken Rehberleri (yani Mahmut Hoca) gezi grubuna 30 dakikaya çıkacaklarını yazmıştı. Hay ananı

Seungmin bu adam barbie mi niye her işi yapıyor diye küfür ederek hazırlanırken, Yeonjun ben aşko kuşkoyum nasıl 30 dakikada hazırlanayım ya diye Veysel dayıya dert yanıyordu.

Herkes hazırlanınca yan odaya geçip topluca inmek için arkadaşlarını beklemeye başladılar (chanların oda iste lider o 💪🏻) Herkes Hyunjin'in saçlarını kurutmasını bekliyordu.

Seungmin ofladı "Sanarsın rapunzel saçlarını tarıyor orospu evladı"

Herkes Hyunjin'e söverken Jisung yatağa oturmuş lol oynuyordu, ama bir anda kafasına atılan kazakla ölmüştü. Tam küfür edecekken atan kişinin Minho olduğunu farketmişti,bu küfür etmemesi için bir sebep mi? hayır tabi ki ama Jeongin ona saygıyı öğretti küfür yok.

"İnce giyinmişsin ya çantana al ya da giyin" Changbin göz devirdi "Böyle romantik bir olayı bile nasıl dağ ayısı gibi yapabiliyorsun anlamıyorum"
Minho gülümseyerek Changbin'in yanına oturmuş omzunu sıkmaya başlamıştı. "Öğrenmek ister misin?",
"Yok hyung büyüksün"

Veysel dayı lol oynamayı bırakıp Hyunjin'e bağırdı. "Rapunzel mısın oğlum ÇIKSANA ARTIK" Hyunjin yarı ıslak saçlarıyla ağlayarak banyodan çıktı. "Dayı sen ne alaka ya", "Ben hem çalışan hem de rehberim orospu çocuğu" Yeonjun cıkcıkladı "Çok ağır oldu"

.....

Mahmut hocanın dediği saatte herkes otelden çıkmış otobüslerine geçmişti Veysel dayı şanslarına başka otobüse geçmek zorunda kalmıştı

Herkes yol boyunca aldıkları atıştırmalıkları sömürmüş ve en sonunda gidicekleri yere varmıştı

"şaka mısınız amk?" keşke Jisung keşke, sen onca yol gel otelde doğru düzgün dinlenme ve bu oclar seni hayvanat bahçesine getirsin. Herkes sızlana sızlana etrafa bakınıp keşke otelde uyusaydım diye ağlarken Veysel dayı araya girdi.

"Biraz burada gezeceğiz gezi grubuna bilgilendirici mesaj atacağım unutmamanız için saat 7 de buradan çıkış restorana geçeceğiz ve bir şeyler yiyeceğiz yemek bitince de gezmeye devam edip otele geçeceğiz"

Uçan süt | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin