çükü kopsun

3.5K 447 546
                                    

Konser alanı beklediğimizden daha kalabalıktı. Beleş konserden ne bekliyorduk ki? Götten yeme ihtimalimiz çok olduğu için hepimiz el ele tutuşup öyle yürüyorduk. Herkes garip bakışlarla bizi izliyordu tabi! az çok haklılar konser alanının ortasında 4 çocuk el ele yürüyordu amk.

'Daha sabah Felix hastanede yatıyordu biz hangi ara konsere geldik ya' diye düşünürken tanıdık gelen bir sesle düşüncelerimi bir süreliğine kenara attım.

Bir umut Minho'dur belki derken Tarkan Öp çaldığını farkettim. Şansımı sikeyim 🥳 Tarkan çaldığı için belki Tarkan konserine gelmişizdir diyip Jeongin'e döndüm.

"Paşam bizi Tarkan konserine mi getirmiş agucuk bugucuk" Jeongin'in gülümsemesi anında söndü ve yerini iğrenmiş bir ifade aldı. "Rastgele şarkı açıyorlar aptal orospu agucuk bugucuk"

Şok olmuş bir ifadeyle Jeongin'e baktım. BU ÇOCUK ÖNCEDEN BÖYLE DEĞİLDİ HEP FELİX'İN İŞLERİ BUNLAR!!!

"Zamanında senin bezini ben değiştirdim ben!!" Jeongin'e trip atmaya karar verip şarkılara odaklanacakken aklıma gelen piçlikle şarkıyı boşverip telefonumu çıkardım.

.................

🖤
Mşnho

Havlanır
Efendim Jisung?

🖤
Eğlenöek ister msin

Havlanır
Kafan mı güzel 🧐🧐

🖤
Blmem
Kafamdwn daha güzl olan
bir şea var!!

Havlanır
Cheesecake?

🖤
Cheesecake.
Birds sen

Havlanır
...
Neredesin Jisung

🖤
Biolmiyom ki

Havlanır
SABIRR
Ben nasıl öğreneceğimi
biliyorum Jisung
Yanında biri var mı?

🖤
Tavğk götlwm var

Havlanır
Allahm çok sağ ol
Birazdan oradayım tamam mı

🖤
Niue ki

Havlanır
İçmişsin?

🖤
Akeaşdlarım yanımda

Havlanır
Hepiniz ayrı geri zekalısınız Jisung
Hanginize güveneyim??

🖤
İkna oldum

Havlanır
Gayet mantıklıydı çünkü
Başına bela almadan beni bekle
Geleceğim

🖤
Gelmeyecenin çükğ kopsun?!!

Havlanır
Kopsun

🖤
Yey
(*görüldü*)

................

Herkes yazdığım mesajlar yüzünden bana söyleniyordu. Annesine trip atan çocuklar gibi kollarımı bağlayıp ofladım.

"N'olmuş yani içmediğim halde sarhoş numarası yapıp Minho'ya yazdıysam!!" Felix şakaklarını ovuşturmayı bırakıp bana öldürücek gibi bakmaya başladı. "Ananın amı oldu Jisung! İçki bile kokmuyorsun geldiğinde ne bok yiyeceksin!"

Uçan süt | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin