Odcinek 11

1.4K 4 0
                                    

                                             ❀ ❀ ❀

Wieczorem Amor powiedział, że zabiera mnie jutro na plan filmowy, bo koledzy i koleżanki chcieliby mnie poznać. W sumie jest to niedaleko, bo kręcą sceny w lasach Parku Narodowego Angeles w Górach San Gabriel. Miejsce oddalone od domu około 100 kilometrów.

Gdzieś w pobliżu turystycznej trasy - szlaku wodospadów Cooper Canyon

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdzieś w pobliżu turystycznej trasy - szlaku wodospadów Cooper Canyon. W co ja mam się ubrać? Oficjalnie i wizytowo nie pasuje, bo w końcu jadę do lasu. Buty. Jakie buty? Mam takie mniej wymagające na 5-centymetrowej koturnie granatowe, szmaciane buciki. Co do tego? Tak. Granatowa, zwiewna dłuższe mini sukieneczka w białe, delikatne kontury kwiatków. Rozpinana na przodzie na całej długości z białymi guziczkami, w talii biały paseczek. W dekolcie mały kołnierzyk z rozłożonymi klapami tworzący serek. Ulubiona fryzura - włosy spięte nisko za lewy uchem granatową klamerką, w uszach kolczyki srebrne, cienkie koła. Będzie dobrze. Najważniejsze, żebym ja komfortowo się czuła. Wiem, pasowałyby jeansy, ale zdecydowanie jestem odmienną konstrukcją pod tym względem. Wszyscy noszą jeansy, wszyscy wyglądają tak samo, co jest dla mnie nudne i nieciekawe. Oczywiście, że mam jeansy, myślałam, że jak je kupię to się do nich przekonam. Niestety, mimo tego że dobrze wyglądam, nie czuję się w nich wygodnie. Trudno tak już jest.

Wyjechaliśmy skoro świt. Ja oczywiście swoim zwyczajem zaopatrzyłam się w prowiant i wszystkie potrzebne rzeczy. Okolica - bardzo ładna.

Park Narodowy Angeles znajduje się w Górach San Gabriel i Sierra Pelona, głównie w Los Angeles w południowej Kalifornii

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Park Narodowy Angeles znajduje się w Górach San Gabriel i Sierra Pelona, głównie w Los Angeles w południowej Kalifornii. Znaczna część tego obszaru pokryta jest gęstymi lasami liściastymi i iglastymi. Najwyższym szczytem pasma jest Góra San Antonio (3069 m n.p.m.) potocznie nazywana Mount Baldy. Mount Wilson to kolejny znany szczyt, słynący z Obserwatorium Mount Wilson i farmy anten, w której znajduje się wiele nadajników dla lokalnych mediów.

Dojechaliśmy. Inaczej to sobie wyobrażałam. No, co tam w lesie można robić? Pobiegają, pogadają - kamera zarejestruję. Ktoś to oceni dobrze, czy niedobrze, co tam więcej można chcieć? Niemniej jednak było całkowicie inaczej. Teren dookoła zabezpieczony i chroniony. Pierwsze, co mnie zaskoczyło to stado pięknych koni. Dalej całe osiedle coś w rodzaju przyczep campingowych. Scenografia jakieś namioty, futra, lampy, reflektory, rusztowania, szyny. Samochody ciężarowe. Stoły, bufety, krzesała. Kamery, wózki, podnośniki. I wszędzie pełno ludzi i tych zwyczajnie ubranych i tych poprzebieranych - zapewne aktorzy i statyści.

Opowieść z lekka e...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz