wejscie smoka

153 3 3
                                    


mimo, ze ostatnie dwa lata liceum pawelek nie spedzil ich na lekcjach historii z panem kiwizu per daddy lecz panem wikingiem z ruda broda i bebechem piwnym, ktorego wiecej nie bylo niz bylo lekcji historii to i tak nadal byl zakochany po uszy w garbatym. niestety te dwa lata bez lekcji z nim byly naprawde ciezkie i uwierzcie mi kazdy to poczul na skorze bo pseudo policjant (pawelek) torturowal nas tymi swoimi fantazjami i mimo, ze gadal o babach kazdy dobrze wiedzial, ze na mysli ma swojego crusha, ktory z roku na rok a byc moze z miesiaca na miesiac coraz ciezej znosil szkole, uczniow i pewnie pawelka. pawelek korzystal z kazdej godziny wolnej by posiedziec na lekcjach historii innych klas, ktore uczyl kiwizu by moc posluchac jego glosu, nie tylko w domu lecz i w szkole. no co ja wam powiem chlopak sie uzaleznil, pytanie czy od garbatego i jego stawki 15zl/h (lub mniej) czy ruchania. mysle, ze od tego drugiego bo kazdy widzial, jak chodzil jakby mial nasrane w gaciach. klase maturalna chlopaczyna nie siedziala pod biurkiem tylko kiwizu ale wiekszosci nauczycieli by jakos zdac rok, z matura juz gorzej bo tam loda nie zrobi komisji mimo, ze kiwizu im pomagal i straszyl swoimi brodawami na twarzy dzieci. gdy halloween trwa raz do roku w naszej kochanej szkole trwalo codziennie mozna by rzec poniewaz garbaty wygladal dzien w dzien jak dzwonnik z notre dame. radosc pawelka z konczenia nie trwala dlugo gdy uswiadomil sobie, ze juz nie zasiadzie w szkolnej lawce i ta piekna istota- nauczyciel historii nie pusci mu oczka gdy on bedzie starannie gryzmolil w swoim zeszycie kazde slowo jakie wypadnie z ust czarodzieja dobrodzieja, ze juz nigdy nie bedzie lodzika pod stolikiem i tak dalej. niestety nieslychana rzecz stala sie gdy pawel obwiescil, ze ma dziewczyne ze slaska i zaczal przyjedzac co jakis czas do szkoly czarny jak smola z grudka wegla w plecaku. nikt nie mogl w to uwierzyc, kazdy zaczal ja stalkowac a ja zastanawialam sie nad losem zwiazku jego z kiwizu. czy ten biedny starszej daty kolezka z garbem wielkosci opony do auta (oczywiscie auta ciezarowego) przezyje ten kryzys zwiazkowy? czy wlasnie nie placze w poduszke wylewajac hektolitry lez? tak wiele pytan a niestety tak malo odpowiedzi. jednak ja nadal widzialam tajne przywitania pawelka i kiwizu na korytarzu, ktore oznaczaly tylko jedno. nadal sa razem a kolezanka ze slaska to tylko przykrywka by dali mu spokoj wyzywajac od gejow. po akcji z gazem pieprzowym gdy napsikal koledze do plecaka wyzwiska staly sie coraz czestsze bo powiedzmy sobie szczerze, zasluzyl sobie pawelek na to. niestety lub stety dla niektorych nadszedl koniec roku dla maturzystow i rozdzwanie przekletych prezentow za hajs z haraczu i lichwiarstwa. Trzeba bylo podzielic kto komu daje i wiadomo, ze pawlek dawal swojemu historykowi, nikt sie jednak nie spodziewal, ze w zamian dostanie soczystego caluska przy wszytkich zgromadzonych. osoby, ktore to widzialy puscily poteznego belta w ich strone i mieli kurtyne co prawda z rzygow ale byla, a wystep zakonczyl sie dezynfekcja sali i wizyta w szpitalu psychiatrycznym dla wiekszosci widzow tego zdarzenia. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 06, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

PawizuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz