Stream

106 9 4
                                    

Gdy doszedłem do domu May.Zadzwoniłem do drzwi.Czekałem kilka sekund zanim mi otworzyła.Dziewczyna była ubrana w czarne dresy.Włosy miała upięte w kok.Nie miała tez makijażu.Zaprosiła mnie do środka.Poszliśmy razem do jej pokoju.Mimo ze byłem u niej już kilkadziesiąt albo nawet kilkaset razy to zawsze robi na mnie wrażenie.

Od 18 roku życia sama mieszka.Dom kupiła i przeprowadziła się.Z rodzina nie utrzymuje kontaktu.

Ma pokój w kolorze jasnym niebieskim.Miała białe dwuosobowe łóżko obok ma swój sprzęt to streamingu.Na przeciwko ma szafę na ubrania i toaletkę.Ma także szafkę na figurki.Ma całka niezła kolekcje.Pod oknem znajduje się stolik z krzesłami.Ma też mała kanapę.Po wejściu usiadłem na łóżku.May podeszła do szafy i oznajmiła.

-Pomożesz mi ubrać się-otworzyła szafę i gestem pokazała mi ze mam podejść do niej.Wiec podszedłem i popatrzyłem co ma w szafie.Miała dużo ciuchów.Przeglądałem kilka minut.Wybrałem jej spódniczkę z szelkami krótka czarną i białą cienką koszulkę.Spodobało się jej ten outfit.Ja  wróciłem na łóżko.Przebrała się i pokazała mi się.Fajnie wyglądała.

-Ślicznie wyglądasz!-skomplementowałem dziewczynę.Po chwili zauważyłem na jej twarzy się rumieńce.Uśmiechnąłem się do niej.
-Dziękuje!-odpowiedziała energicznie.Poszła w moja stronę u usiadła obok mnie.Dała mi kilka gumek i spinek i odwróciła się.Po chwili podała mi też szczotkę do włosów.

-Zrób mi fryzurę-powiedziała odwrócona ode mnie.
-Okej-odpowiedziałem i od razu rozplątałem jej koka.Czesałem jej włosy.Miała fajne puszące się i gęste.Gdy czesałem myślałem jakiej fryzurę zrobić.Pomyślałem o francuskich dwóch warkoczach.Gdy rozczesałem zrobiłem mniej więcej równy przedział.Zacząłem robić jej warkocze.Zajęło mi to kilka minut.Po zakończeniu poszła oglądać się w lustrze,które jest na drzwiach szafy.Odwróciła się w moją stronę i powiedziała radośnie.

-Dzięki!Bardzo mi się podoba!-nagle przybiegła i mnie przytuliła.Zaskoczyłem się na początku.Po chwili odwzajemniłem uścisk dziewczyny.Potem sprawdziłem godzinę.Była 19:29.Mieliśmy jeszcze pół godziny.

-Za 30 minut jest 20-oznajmiłem rudowłosej.Zobaczyłem jak szybko idzie do kosmetyczki i robi szybki makijaż.
-O boże,muszę zrobić lekki makijaż i ustawić sprzęt!Włączaj już komputer!-Gdy to powiedziała robiła dalej makijaż.Wiec zrobiłem o co mnie poprosiła.Gdy już włączył się komputer była gotowa.Siedziałem na krześle i patrzyłem co robi.Układała kamerkę.Poprawiała monitory.Włączała specjalne jakieś programy.Ja się nie znam.Weszła na twich.

-Chodź siadaj na tym krzesła zaraz zaczynamy-pokazuje mi krzesło.Idę i siadam na miejscu.May jest całkiem popularna.Ma ponad 800 tys.obserwujących na twichu a na youtube ma milion subów.Gdy rozmyślałem o dziewczynie słyszę głośny głos.

-Hej słuchasz czy nie?Zaraz rozpoczynam transmisje wiec się przygotuj!-wtedy
otrząsnąłem się.Poprawiłem się na siedzeniu i odpowiedziałem.
-Jestem gotowy!Możesz zaczynać-gdy to oznajmiłem rudowłosa włączyła live.Na początku był odlicznik do transmisji.Był ustawiony na 5 minut.Na raziem wyciszyła mikrofon żeby nie było nas słychać.
-Za 5 minut zaczynamy!Jak chcesz możesz iść jeszcze do toalety-powiedziała do mnie brązowooka.Potrząsnąłem głową.Narazie nie mam potrzeby.Czekaliśmy w ciszy.Jak odliczanie wskazywało 30 sekund May odciszyła i włączyła kamerkę.Sprawdziłem liczbę osób.Było ponad 10 tysięcy osób.Dobry wynik.

-Helloł misiaczki!Dzisiaj wyjątkowy stream z Yoshą!Przywitajcie go serdecznie!-wtedy zauważyłem na czacie dużo powitań.Ucieszyłem się.
-Dziękuje wszystkim za tyle miłych słów-powiedziałem uśmiechając się do kamery.
-Jak wiecie z tytułu dzisiaj będziemy gadać i odpowiadać na wasze pytania.Możecie je wysyłać w donejtach luba na czacie-wygłosiła długi monolog.Chyba każdy to wie stara babo.Odwróciłem się i poczytałem czat.

-Jak wiecie albo nie nasz Yosha będzie miał 19 urodziny i z tej okazji jedziemy razem do Kalifornii!-powiedziała szczęśliwym głosem.Wtedy przyszedł pierwszy donejt.
„Czy będzie vlog z wyjazdu"10 zł.
Przeczytałem go na głos.Wtedy dziewczyna odpowiedziała na niego.

-Tak będzie.Będzie wrzucony na kanał.Nie wiem kiedy może po tygodniu może po dwóch tygodniach-odpowiedziała-dziękuje za dziesiątkę-uśmiechnęła się.Ja wtedy przeczytałem ciekawe pytanie.

-„Czy masz fajne książki fantasy do polecenia"-odczytałem na głos.
-Aktualnie to będzie:Strażnicy cytadeli,trylogia Drugiego kręgu,Zapomniane księgi i Klątwiarze.Są to zajebiste moje nowe książki-odpowiedziałem na pytanie.
-A ty znowu o głupich książkach!-powiedziała do mnie i popatrzyła się na mnie.A ty szmato nie masz prawa ich obrażać.To są święte rzeczy.
-Wcale nie są głupie tylko zajebiste!Ty chyba się nie znasz w końcu jesteś baba!-odpowiedziałem z uśmiechem.Chciałaś wojnę i ja masz.

-Oszty stary dziacie!Chodź tu!-wymierzyła mi cios na twarz.Ale się zdenerwowałem.Oczywiście oddałem to samo jej.Wtedy ona znowu i ja.Przenieśliśmy bitkę na podłogę.Krzyczeliśmy głośno.W końcu zakończyliśmy bijatykę.Zobaczyłem na czasie dużo śmiesznych treści związanych z ta sytuacją.

„Jakie macie orientacje seksualne" 20 zł.
Przyszedł donejt.Przeczytałem go głośno.
-Powiem to jeszcze raz.Jestem lesbijka,a Yosha gejem-odpowiedziała dziewczyna do kamery.Ja tylko przytaknąłem głową.

„Kiedy uświadomiliście sobie jakie macie orientacje" 15 zł.
Teraz May przeczytała donejta.
-Kto pierwszy mówi?-zapytała się mnie odwracając w moja stronę.Dałem znak żeby ona zaczęła opowiadać.
-Wsumie to nie wiem kiedy.Od zawsze wiedziałam że dziewczyny mi się podobają-słuchałem ją bez przerywania-Jak były te rozmowy kto ci się podoba z klasy to mówiłam zawsze że chłopcy są głupi i żałośni.Jakoś tak.
-Teraz twoja kolej misiaczku-powiedziała z uśmiechem na twarzy.Boże święty będą dalej nas shipować przez to.

-Wiec moja historia jest zwyczajna.Kiedy miałem z 14 lat to zaczęli mi się podobać chłopcy.Nawet wtedy podglądałem ich jak się przebierali na w-f-powiedziałem.
May była ciekawa tego.W końcu nigdy tego nie mówiłem jej.

-Nie spodziewałam się że byłeś tak zboczony-oznajmiła dziewczyna.Zawstydziłem się.Może troszeczkę.Wtedy nagle przyszedł kolejny.

„Kim była wasza pierwsza miłość"30 zł.
Rudowłosa przeczytała na głos.Widać było że trochu się zasmuciła.Postanowiłem ja najpierw opowiedzieć.

-Był to chłopak z mojej klasy,który doszedł w 2 klasie gimnazjum-odpowiedziałem i popatrzyłem na dziewczynę.
-Chcesz opowiedzieć?nie będę cię zmuszać-oznajmiłem May.Ujrzałem na jej twarzy lekki uśmiech.Widać było ze już lepiej się czuję.

-Tak chce-odwróciła się w stronę kamerki-To było w 1 klasie gimnazjum.W bibliotece ujrzałam dziewczynę.Potem nawet chodziłyśmy,ale zerwaliśmy po około pół roku-powiedziała smutnym głosem.Ciagle nie mówi dużo o swojej przeszłości.Jest bardzo tajemnicza.Wiem tylko że nienawidzi swojej rodziny.Tak chciałbym żeby mi zaufała.Ja jej już powiedziałem.Dobra koniec smutkami.Jesteśmy na żywo!

Stream trwał do północy.Postanowiłem pójść do domu,nie chce się narzucać się.Mam nadzieje ze będzie spokój na ulicach.Już za kilka minut będę w domu.Wtedy nagle słyszę dzwonek telefonu.Pewnie to May.Wyciągam z kieszeni.Widzę na ekranie nazwę Will.Nie wiem czemu,ale się ucieszyłem.A....tak muszę odebrać.
————————————————————————
995 słów
11.11.22r.
104 rocznica niepodległości!!!

Mój słodki idiota |BLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz