Ölüm

1K 172 140
                                    

Kitabın ilk satırları baş karakterin ablasına ve sevgilisine ait.

Yorum ve oylarınızı bekliyorum :)

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

"Seni seviyorum"

Genç kız, karşısında ki gençten duyduğu cümle ile utanarak kaçırdı gözlerini. Kalbi deli gibi atarken gencin parmakları sanki onun heyecanını izlemeyi severcesine çenesine sarılarak heyecanına heyecan kattı.

İrkilen kız gözlerini gencin parıldayan gözlerine çevirirken içinde her buluşmada var olan o korkuyu görmezden geldi.

"Sen? Beni sevmiyor musun?"

Gencin bileğine sardı elini muhtaçlık ile.

"Seviyorum, hem de çok seviyorum"

Anında iç çekti genç ve kızın geceleri rüyasında gördüğü dudaklarına dudaklarını nazikçe değdirdi. Bir an da heyecanla titreyerek ani bir kararla geriye çekilip hızlı hızlı konuşmaya başladı.

"Evlenelim"

"Ne?"

"Dayanamıyorum Gül. Sensiz yaşayamıyorum"

Ne diyeceğini bilemedi genç kız, öylece kalakaldı bir an da.

"B-ben köylü bir kızım sadece. Ailen benimle evlenmene izin vermez"

Kalbi sıkışıyordu, böyle bir sözcüğü dudakları arasından çıkarmak bile onun için zor geliyordu. Gözleri, sanki bunu belli etmek istercesine doldu.

İç çekti genç adam, sevdiği kızın bu yüzden üzülmesi onu derinden yaralıyordu. Mutlu olsun diyerek avucunu kızın al al olmuş yanaklarına yasladı ve fısıldadı.

"Kaçalım. Herkesten uzak bir ülkeye kaçalım. Söz veriyorum seni mutlu edeceğim, ailene bakacağım"

Aldığı sözlerle bir an güzel geldi bu teklif kıza. Dudaklarını araladı ama kararsızlıkla gerisin geri kapadı. Oğlan, kızın bu halini anlayarak sıkıca sarıldı ona.

"Gece yarısı evinin önüne geleceğim. O zamana kadar kararını ver. Gelirsen seninle ömür boyu mutlu bir şekilde yaşarım ama eğer gelmezsen -"

Yutkunarak devam etti.

"Eğer gelmezsen ben ölürüm"

Kız korku dolu bir ses çıkararak sıkıca sarıldı gence. Kokusunu soludu derince ve korku ile öptü boynunu.

"Tamam"

Gözleri büyüdü gencin merakla geriye çekilirken.

"Kaçacağım seninle"

"K-kabul ediyor musun?"

"Ediyorum. Ben seni kaybedemem"

Bedenine yayılan özgürlük hissi ona tüm mutluluğu yaşatırken dudaklarını kızın alnına yasladı genç, ufak bir korku hissetsem bile umursamadı.

°°°

"Abla? Neredeydin?"

Kız, oğlan kardeşinin bu sorusu ile bir an ne diyeceğini bilemedi.

"Dışarıdaydım ablam, hava aldım biraz"

Gencin kaşları çatılsa da, umursamayarak yerde serili olan kitaplarına gömüldü dersini çalışmak için. Üniversite sınavının tarihi yaklaşıyordu, sabahtan akşama kadar bunun için çalışıyor ve iyi bir hakim olabilmek için elinden geleni yapıyordu. Şimdi olduğu gibi.

Kara Yazı bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin