Jeongin'den.
Bu koca malikanede olmamın sebebi babamın babasının amcasının bu malikanenin sahibi ile ömürlük bir anlaşma yapmasıydı.
8 kuşaktır yardımcı olarak bu malikanede çalışıyorduk yaklaşık 458 yıl önceki anlaşma henüz yeni sayılırdı.Ben Yang Jeongin,bu zamandaki Hwang'ın yardımcısıyım. Doğduğumdan beri bu iş için eğitildim. Bay ve Bayan Hwang ben doğdumdan beridir inançlılardı bana yani öyle deniyor.
Melez bir vampirim. Annem insan Babam ise vampir,neyse ki bu pek sorun olarak görülmemiş. Erkek olacağım söylentisi yayılınca babanın genleri otomatik aktarılacağı için melez de olsa vampir olarak doğacağım anlaşılmış.
Annem şanslıymış yani,ama buna rağmen beni ve babamı terk etmiş.Şimdiki Bay Hwang ise bir saf kan kendisi inanılmaz biri cidden. Ayrıca sinir bozucu fakat o kısmı bilmenize gerek yok sanıyorum ki.
Pek yaptığım birşey yok desem az olur galiba,bu malikane çalışanları ben olmasam bir pirinç tanesine bile sahip çıkamazlar. Herneyse kendimi övmek için değil Bay Hwang'ı anlatmak için buradayım şimdilik.
Kendisi ben doğmadan 300 küsür yıl önce doğmuş ve ben ilk doğduğumda beni öldürmeye çalışmış bu pek sorun değil tabiki.
Ama genellikle vampirler yeni doğan bir melezi öldürme girişiminde bulunursa onu bir türlü şekilde işaretlemiş de sayılır.Tabiki babam ve Bay Hwang'ın babası buna engel olmuşlar. Şuan bile benden haz etmese de yanında durmam gereklidir öhm nerede kalmıştık?
Evet,öldürme girişiminden sonra yaklaşık 500 yıl kadar beni görmemiş Bay Hwang,kendisi beni 54 yaşımdayken gördü ilk olarak,henüz çocuktum kim olduğunu da bilmediğimden kendisine tokat atmıştım bunlar olabilir. Her neyse..
Bay Hwang bana matematik,fen,çeşitli yabancı diller öğretti binevi beni kendi yetiştirdi desek yeridir.
Oyun oynayalım sorusuna cevabı hep hayır olurdu ama ders yapalım desem her zaman evet olurdu. Neden sinir bozucu olduğunu anladınız mı şimdi?Bunları niye mi anlattım? Kendisi ile baya bir uzun geçmişimiz olduğunu anlamanız için.
Kendisi bu bölgenin -Sinclair- sahibidir ve bu bölgedeki en iyi vampir yetiştirme okulunun da sahibidir aynı zamanda.
Real Hunters High School (gerçek avcılar yüksek okulu)
Korkutucu bir kişiliğe sahiptir ve yanına henüz kimse yaklaşamadı -ben dışında-
Ve aynı zamanda sevdiği bir iki vampir vardır, Bay Felix ve Bay Minho.
Bu arada bay Minho çok yakışıklı-
"JEONGİN YANG NEREDE BENİM KAN ŞARABIM,BİR İŞİ DE BECER"
"Hemen geliyor Bay Hwang"
Duydunuz zilin sesini..
Bir sonraki bölüme kadar sağlıcakla ve bol kanla kalın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody. -hyunin-
Fanfic/ylylw/ Kan,şarap,ölü bedenler.. Hwang Hyunjin ve yardımcısı Yang Jeongin. Aralarında ne var?