(Kitapta kendi eklediğim şeyler var mesela vampirlerin belirli bir dönemleri bildiğim kadarıyla yok ama ekledim tamamiyle hayal dünyama bağlı)
Jeongin gece olduğunda uyanmış ve her zamanki kendisine tam olan o takımını giymişti gözlerini ovuşturmuş ve odasından çıkmıştı.
Şu saate kadar Hwang hariç tüm herkes uyanık olmalıydı. İlk olarak malikanenin mutfağına ilerleyip herşey yolunda mı diye kontrol etti daha sonra bahçeye çıkarak biraz nefes aldı.
Kolundaki saate göz attığında Hwang şuan uyanmış olmalıydı. Seri adımlarla üst kata çıktı ve kapıyı çalarak Hyunjin'in odasına girdi.
Hyunjin uyumamıştı her zaman olduğu gibi..
Soğuk bir duş almıştı her halinden belliydi."Minik Yang da gelmiş"
Tabiki onunla uğraşmak için söylemişti. Jeongin hiçbir şey söylemeden Hyunjin'in büyük dolabını açmış ve göz gezdirdikten sonra siyah takımı çıkartmıştı.
"Bunları giyersiniz Bay Hwang"
"Bana kırmızı şarap getir"
"Kan şarabına ne oldu Bay Hwang artık içmiyor musunuz yoksa"
"Sadece değişiklik istedim"
Kafa sallamış ve odadan çıkmıştı jeongin.
En alt kata mahzene inmiş ve en eski yıllardan hangisi kalmışsa bir şişe kırmızı şarap almıştı.
Mutfağa yönelmiş gümüş tepsisinin üzerine beyaz,zarif bir örtü sermiş üzerine şarap bardağını koymuş yanına da şarabı açıp şişesi ile birlikte koymuştu.Çünkü Bay Hwang'ı her zaman bir kadehten daha fazla içerdi..
Tek eliyle tuttuğu tepsi ile mutfaktan çıkmış ve Hwang'ın odasına gitmişti yine.
Tepsiyi pencerenin önünde duran küçük masaya bırakmış ve başka bir isteği olup olmadığını sormuştu Hyunjin'e.
"Hmmm melez kokusu"
"Efendim Bay Hwang? "
"Yaklaş Yang "
Jeongin onun dediğini yapıp yaklaşmış ve önünde durmuştu.
"Melez kokusu beni istemsizce rahatlatıyor nefret ediyorum bundan"
"Ne yapabilirim Bay Hwang"
"Hiçbirşey"
"Pekala.. İzninizle"
Hafifçe eğilmiş ve odadan çıkmıştı Jeongin.
Tekrardan dışarı çıkmış ve tam üç kez derin nefes almıştı.
Gerçekten sinirleri geriliyordu ama tek bir sikik sözleşme yüzünden sesini çıkartamıyordu.
Hwang her melez kokusu dediğinde hemen ardından saldırgan bir hal alırdı.
Attack dönemi diyorlardı buna. Attack döneminde bir şekilde rahatlatılması gerekir ve etrafa zarar vermesi engellenirdi.
Tüm vampirlerde bu böyleydi. Melezler hariç.
Defense dönemleri olurdu melezlerin yani savunma dönemi,çok hassas olurlar güçsüz düşerlerdi. Etraftaki vampirlerin onları öldürmesi kolaylaşırdı.
Neyseki Yang ve Hwang bu dönemleri aynı anda geçirirlerdi. Olası bir kavga ya da ölümü önlemiş olurlardı böylece.
Jeongin bu açıdan güvende hissediyordu her ne kadar Hwang Hyunjin'in yanında pek güvende olmasa da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody. -hyunin-
Fanfiction/ylylw/ Kan,şarap,ölü bedenler.. Hwang Hyunjin ve yardımcısı Yang Jeongin. Aralarında ne var?