buldum seni

27 2 0
                                    


   Burakla yaptığımız pizzalar olunca masayı kurmuştuk, şaraplarıda tazeleyince masaya oturduk.

Geçen barda olanları anlatmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçen barda olanları anlatmıştım. Burak şok olmuştu hatta benden daha çok heyecanlanmıştı bu hareketlerine baya bir gülmüştüm. Hatta bugün bile gitmeyi teklif etmişti ben reddetmiştim. " bu ofis eğlencesini barda mi yapsak " diyince gözlerim büyümüştü " bilemedim ya yeniden karşılaşırsak Burak " diye söylenince titremiştim. " Sen resmen bu adamdan etkilenmişsin Ada inanmıyorum " diye seslice konuşunca " ya hayır yani bilmiyorum bir defa gördüğüm adını bile bilmediğim birinden etkilenemem Burak çok saçma belki onun için herzaman yaptığı kız tuzağıdır " diye söylendim. " Anlattığın gibiyse bu mümkün değil Ada yanında kız olmaması yada seni süzmesi,  anca yeniden karşılaşınca anlarsın o yüzden ofis eğlencesini barda yapalım " dediğinde ağzımdaki lokmayı yutup elimde ki bardağı sıkıca tuttum. " tamam dediğin gibi olsun ne kaybederim ki en fazla ne olduğunu öğrenirim aklımdan da çıkar " diyince Burak gülümseyip onay vermişti. Bu olayın aramızda kalmasını istemiştim, Poyraz öğrenseydi kafayı yerdi hele de  beni öptüğünü bide ona söylemediğim için bana kızardı.

Burakla planı yapmıştık barda olucaktı eğlence hatta konuşup ayarlamıştık yarın yapıcağımız için gruplara söyledik tabi bizimkilere de haber vermiştim.

Yarın erken uyanacağımız için erken yatmıştık, ama beni uyku tutmuyordu. Karnımda hafif tatlı sızı vardı, bu sinirimi bozsada engel olamıyordum.

Sabah Burağın sesiyle gözlerimi açmıştım, son ses açtığı Sezen Aksu ( RAKKAS ) şarkısıyla odama gelip dans ediyordu. Bu haline gülüp " manyaksın " diye bağırdım, bu hareketi beni şaşırtmıyordu Burak işte hep böyleydi. Boşuma hayatıma renk katıyor demedim ya, " hadi Adom kalk daha bir ton işimiz var " diyince " ne işi ya " diyip suratına baktım. " Ado senin aklın nerede aşkım bar o adam diyorum " diyince " ya aşkım daha var biraz daha uyim bak söz 5 dk geçmez " diyip gözlerimi kapattım. " Saçmalama Ado çabuk kalk hızlıca kahvaltı yapıp butikten senin için seçtiğimiz elbiseyi kombinlicez hadiii " diyip beni yataktan çekip düşürttü. " Off Burak off tamam kalktım bak oldu mu " diyip uykulu bir şekilde banyoya girdim. Arkamdan " oldu " diye bağıran Burağa gülüp yüzümü yıkadım. Hızlı bir duş alıp çıktım, üzerime rahat olsun diye yeni pijama geçirip aşağıya indim. Burak kahvaltı hazırlamış çayları dolduruyordu.

İki saat elbisenin altına ayakkabı seçiyorduk " Burak valla kuscam seç artık birini yaa " diyip kendimi pufta geriye yaslandırdım. " Aşkım mükemmel birşey arıyorum o kadar çok ayakkabın var ki en en güzeline bakınıyorum " diyince ofladım. Sonunda " aha vallaha buldum " diye ses gelince kafamı kaldırıp Burağa baktım. " oow cidden en güzelini buldun " diyerek hak verdim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ADLAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin