Bedenimi yataktan kaldıramıyordum, saatlerce çizim yaparsan olacağı buydu. Yatakta oturur pozisyona geçip pencereden dışarıya baktım. Yine sabah olmustu günler bir önceki günden daha hızlı geçiyor gibiydi. Yavaşça ayağa kalkıp aynadaki yansımama baktım yüzüm şiş gözüküyordu. Alışkın olduğum bi durum olduğu için takmayıp masada ki tokayı alıp gelişi güzel topuz banyoya ilerledim.Mutfağa girdigim gibi kahve makinesine yöneldim tek başıma kahvaltı yapmaktan nefret ederdim. Kahvaltı yapmadığım günler genellikle kahve içerdim. Bu sayede kahve bağımlısı olmuştum. Kahvem ses çıkartınca kapatıp büyük fincana döküp içeri doğru ilerledim.
Size kendimi tanıtmadim ben Ada Tökez ünlü iş adamı Haldun Tökezin tek varisi , dogrusu babamı tanımayan yoktur. Bakmayın bu sıkılmış halime bende 3 sene öncesine kadar hayattan keyif alıyordum. Babam vefat ettikten sonra hayat bana o sert tokatını atmıştı. Siz şimdi fazla dramatik olduğumu düşünüyor olabilirsiniz ama benim tek hayatım babamdı ondan baska kimsem yoktu. Bunu tek kaldığınız da daha iyi anlıyorsunuz duygularım tarif edilemez bir halde olduğu için sizi bunaltmicam tabi burada size hayatimin geri kalanından da bahsetmem gerekiyor. Halam, kuzenim Poyraz ve enistem bu üçü benim hayatımın geri kalaniydi ee bide arkadas çevrem onlar olmasa şuan muhtemelen hayatta bile olmazdım. Onlar sayesin de bu sekildeydim içim de yangın fırtınası kopsada bu kişiler o yangını hafifletiyorlardi. Babamın bana bıraktığı hayalim olan mesleği yapiyordum. Bu mesleği almak icin neler vermiştim. En önemlisi 5 senem İtalya da geçmişti orda yuksek dereceyle okulumu tamamlamıştım.
Modacı olmak benim ruhumun bir parçasıydı bence insanlar bu dusunceyle okumaları lazımdı. Neyse yavas yavas hayatimi benimle birlikte yasicaksiniz. Daha yeni neler öğreneceksiniz kim bilir.Kahvemin son yudumunuda kafama dikip odaya çıktım. Çoğu zaman giyeceğim şeyleri gece ayarlıyordum ama gece aklıma gelmemişti bu yüzden gardolabi acip ne giyeceğime karar verdim. İlk makyajımı yapıcaktım sade makyajın ardından saçımı sıkı topuz yapıp gerekli eşyalarımı çantama doldurdum.
Butiğe girdiğim gibi beni Burak karşıladı " Hoşgeldiniz Ada Hanım " dediğinde " Hoşbuldum Burak " diyip adımladım kumaşların geldiğini görünce heyecanla " kumaşlar gelmiş" dedim. " evet Ada Hanım daha yeni geldiler size yazdım ama görmediniz " dediğinde ona dönüp " araba kullanıyordum bakamadım " diyip kutuları açtım üstten bakıp " doğru kumaşlar dimi " dediğimde " evet Ada Hanım bizzat kontrolleri yaptım " dediğinde kafamı salladım çok güzellerdi harika şeyler çıkacaktı daha yapılmadan heyecanlanmıştım. İtalyadan bizzat bizim ofise geliyordu ve siparişlerin yetişmesi lazımdı önemli bir yerdi burası düzeni seviyordum buranın yükselmesindeki sebeplerinden biriside buydu.Buraktan dosyaları isteyip odama geçtim masama oturdum bu arada butik dediğime bakmayın holding gibi bir yer burası birsürü çalışanlar benimle birlikte çabalayanlar hayallerini gerçekleştirenler daha niceleri bu kocaman yerdeydik. Kapım çalınca " gel " dedim gelen Buraktı dosyayı masaya koydu " Burak yarım saat sonra herkes toplantı odasında olsun " dedim. " Tamamdır Ada Hanım " diyip çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADLAZ
Novela JuvenilAşk; insana yapmam dediği ne varsa yaptırır öyle yoğundur ki sinsice bedeninin her santimini ele geçirir Karşı koymak imkansızdır tüm duygularını aşk yönetir Bazen aşk zarar verir bazen aşk yanlış zaman da doğru insanla gelir...