gitme

22 2 0
                                    


Poyraz' ın yatağa sıçramasıyla halamla birlikte uyanmamız bir olmuştu. " Napıyorsun " diyip kafamı yastığa gömdüm " oğlum bebek misin ne bu hareketler uyuyoruz şurada " diyip kızmıştı. " Bensiz uyumuşsunuz napiyim bende böyle uyandıriyim dedim " halam sinirle " oğlum buraya üçümüz nasıl sığıcaz " Poyraz düşünüp " bu yatağı atıp daha büyüğünü alalım " diyince ayağımla ona vurup " saçmalama sen git yatağın da yat " diye söylendim." vayy bee öyle mi oldu Ada Hanım tabi Gülgünü bulunca Poyraz satış " diyince kahkaha atmıştık. " Ben gidiyorum diyip odadan çıkmıştı " bu çocuk cidden manyaktı canı sıkılınca napıcağını bilmiyordu. " Neydi şimdi bu " diye anlamsızca halama baktım " manyak çocuğum " diyince gülümsedim.

Şirkete gidiceğim için bugün şık olmak istiyordum. Gardolaba baktığım da kombin yapıp giyindim. Saçlarımı halamın önerisiyle aldığım ürünle tarayıp topuz yaptım. Telefonumu çanta mı alıp aşağıya indim. Masaya oturup kahvaltı etmeye başladık. " Çıkalım mı artık " söylenen Poyraza tamam diyip kalktım. Halamla vedalaşıp arabaya bindim.

 Halamla vedalaşıp arabaya bindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ADA Kombin

Şirekete geldiğim gibi çalışanlar hoşgeldiniz diyip duruyorlardı. Başımı sallayıp babamın odasının kapısın da durdum derin nefes alıp kapıyı açtım. İçerisi babamın bıraktığı gibiydi çoçukken buraya gelmek için hep bahane arardım. O günler aklıma geldiği gibi içeriye adım attım kapıyı örtüp odayı incelemeye başladım. Buraya kimse giremiyordu. Poyraz eniştem ve güvendiğimiz temizlikçi hariç , masayı elimle okşarken çerçeve dikkatimi çekmişti. Fotoğrafta babamın ilk defa beni golf e götürdüğü an vardı bana öğrettiği an çekilmişti. Elime alıp yakından baktım keşke yine gidebilseydik be babam senden sonra golf oynamaya hiç gitmedim gözlerimi silip koltuğuna oturdum.

Poyraz' ın odaya girmesiyle elimde ki çerçeveyi yerine koydum dosyaları masaya bırakıp bana döndü, babamın kalemini alıp dosyayı açtım. İmzamın gerektiği yerlere imzamı attım. " Bayadır bu odaya girmedim tuhaf hissettim " diye söylendim " ben bile şuan öyleyim sanki dayım varmış gibi az sonra içeri girip bize yalandan kızıcak gibi " dediğinde acıyla gülümsemiştim. Poyrazla küçükken gizlice bu odaya giriyorduk oda da bizi görünce kızıyordu doğrusu kızamıyordu. Bize kızamıyordu hali ile biz de içeri giriyorduk.

Şirkette işlerim bittiği gibi Poyrazla vedalaşıp dışarı çıkmıştım Emre' nin sevgilisi Çisen beni erken çağırıp akşam ki organizasyon için yardım istemişti benim de işim olmadığı için kabul etmiştim. Ama önce Mira' yı evinden alıp market yapıp geçiçektik. Boş gitmek istememiştim ısrarla içkiler benden demiştim. Bu konuda gurmeydim.

" Ada şu peynir şarabın yanında aşırı iyi gidiyor alıyorum " Mira' ya dönüp " al al o geçen yediğimiz dimi bide şu farklı kaşarlar dan alalım peynir tabağı yaparız " kafasını sallayıp " evet aldım " dediğin de bende çerezlere bakıyordum. Badem, kaju, fıstık alıp arabaya attım reyonları dolaşıp ne alabileceğime bakınıyordum. Araba dolduğu gibi kasaya ilerledik " kolay gelsin " diyip marketten çıktık. Bagaja aldıklarımızı koyup eve doğru sürdüm ev markete yakındı. " Bence peynir tabağını ortaya koyalım herkes alabilsin " kızlar bana hak verdiğin de peynir tabağını ortaya koydum. Masa' yı kurmuştuk baya güzel gözüküyordu. Fotoğrafını çekip story atmıştım.

ADLAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin