3. Aleksanteri

331 30 9
                                    

Kiitos ihanista kommenteista!💞
Tervetuloa uudelle matkalle ja katsotaan milloin teidän pysäkki koituu!

Aleksi pov.

Tänään lähdemme hakemaan Aleksanteria.
Hieman jännittää, mutta hyvällä tavalla.
"Ooks valmis" Olli kysyy.
"Joo oon mä lähetäänkö" Kysyn tuolta.
"Lähetään vaan" Olli sanoo ja astumme huhtikuisen raikkaaseen ilmaan.
Kolmen viikonpäästä on emmagaala.
Mietimme että ottaisimme Aleksanterin sinne koska hänhän tulee olemaan keikoilla mukana ja kaikkee nii sen täytyisi tottua tälläseen.
Astumme autoon ja Olli ajaa.
Ajomatka olisi joku parisen tuntia niin tässä ehtii luukuttaa puolet soittolistasta.

Time skip

Saavuimme juuri tälle laitokselle missä Aleksanteri asuu. Lähdemme kohti rakennusta ja koputan tuohon oveen.
Pian ovi aukeaa ja sen avaa joku nainen.
"Te varmaan olette Olli ja Aleksi Matela" Tuo nainen kysyy.
Siis mikä nimi ALEKSI MATELA LOVE IT!
"Joo kyllä olemme" Olli vastaa.
"Okei kiva Aleksanteri on tuolla se on pakannut vaatteitaan aamulla ja tarpeelliset tavarat löytyy myös samasta paikasta" Nainen sanoo hymyillen.
Hymyilen Ollille ja menemme Aleksanterin luo.
"Aleksanteri, Olli ja Aleksi tulivat" Tuo nainen sanoo.
Aleksanteri nyökkää ja pakkailee vielö muutamia vaatteitaan.
Otamme Ollin kanssa Tuon kahteen urheilukassiin pakatut tavarat
"Te voisitte jo alkaa lähtemään" Nainen sanoo.
"Kiitos, hyvää päivänjatkoa" sanomme Ollin kanssa.
"Kiitos samoin, pitäkää Aleksanterista huolta" nainen sanoo lempeästi.

Pysähdyimme jollekkin abc huoltoasemalle hakemaan vähän pientä purtavaa.

Aleksanteri pov.

Olen iloinen että pääsin laitoksesta pois. Se homehtunut tiilikasa on ihan hirveä paikka! Kävelemme kaupassa valmis kylmä ruokien luokse ja otan vain jonkun kolmioleipä paketin.
Annoin paketin Aleksille ja hän laittoi sen koriin.
Ihme kyllä luulin että kaikki fanit olisivat jonossa tai rytinässä mutta täällä ei onneksi ole muita kuin eläke ikäisiä. Taisi olla vissiin eläke kellon aika. Noh mikäs siinä voin sit vaikka lopettaa koulun ja sanoa että oon eläkkeellä kun päädyin abclle aläkeläisten aikaan.
Entisessä koulussa minua kiusattiin koska minulla ei ollut vanhempia. Annoin asian vain olla enkä välittänyt.
Saa nähdä miten minut uudessa koulussa otetaan vastaan. Keksinkö nopean valheen että äitini ja isäni ovat kovimman luokan muusikoita. No käytännössä sehän on totta mutta eiväthän nuo minulle biologisesti mun vanhemmat ole. Eikä tossa minulle äitiä ole. Noh mikäs siinä Olli voi leikkiä äitiä. Joo nyt syntyi hieno tarina. Äitini soittaa bassoa ja isäni soittaa sampleja ja perkussioita heidän tyttö poika bändissä ja heillä on pitkin Eurooppaa faneja ja jokainen suomalainen on kuullut jotain heidän bändistään. Joo mä meen tolla tarinalla jos joku kysyy jotain mun perheestä! Tai sit sanon että olen koditon ja asun sillan alla ja vanhempani söivät toisensa ravinnoksi ennenkuin edes synnyin. Hetkinen... jos ne söivät toisensa ravinnoksi ennen kuin synnyin nii miten mä sit tänne päädyin? Ehkä tuo tarina ei toimi.
"Huhuu Aleksanteri maa kutsuu" kuulen Ollin sanovan.
"Aa joo" naurahdan.
"Emmagaalaan on parisen viikkoa haluatko tulla meidän kans sinne" Aleksi kysyy.
"Oikeastikko? Haluatteko mut teidän kans emmagalaan" Kysyn ihmeissäni.
"No sä vähän niinkuin oot perheen jäsen ja meillä on näitä telkkari lähetyksiä, keikkoja, rundeja pitkin eurooppaa nii ajateltiin jätkien kans et sun ois hyvä totutella tähän hässäkkään mitä me sulle nyt aiheutetaan niin oppisit vähän mitä me tehään ja että se ei vaan oo mitään sähläystä mitä somejen perusteella näkyy" Aleksi sanoo naurahtaen.
"Sopii, laitanko mä puvun sinne päälle" Kysyn.
"Tottakai, tehdään susta komein siellä ja kaikki katsoo kuinka komea tuo on" Olli sanoo.
"Saat mennä Ollin ja joonaksen kanssa tekemään mitta kaavat pukuihinne" Aleksi sanoo.
"Okei" sanon.
Mitenköhän minut otetaan vastaan sen jälkeen kun koko Suomelle selviää että tälläinen perus tompelo on noiden sijais lapsi.

Sanoja 562
Sori et tää vähän venähti tän luvun julkaseminen🥲🥲
Ehottakaa hyviä netflix sarjoja xD

Palava Sydän 4 Where stories live. Discover now