15. sä pilaat toisen loman!!

195 27 5
                                    

Olli pov.

Ryntään Nikon ja Tommin huoneeseen.
"NIKO VITUN MOILANEN, MIKÄ SUA OIKEUTTAA PILAAMAAN TOISEN LOMA" Huudan.
"TÄÄ ON MUN JA JOONAKSEN VÄLINEN ASIA MITÄ SÄ ALAT MULLE HUUTAAN" Tuo huutaa.
"MÄ OON JOONAKSEN PARAS KAVERI MULLA ON OIKEUS PUOLUSTAA SITÄ" Huudan.
"NIIN OON MINÄKIN SUN KAVERI" Tuo huutaa.
"NO JOONAKSEN OLEN TUNTENU VAIPOISTA ASTI" Huudan.
"ÄLÄ PILAA MEÄN MUIDEN LOMAA, TÄN PITI OLLA LOMA JA JÄTTÄÄ ARKI HELSINKIIN JA RIITOJEN PITI JÄÄDÄ MYÖS HELSINKIIN, EIKÄ NIIDEN PITÄNY TULLA TÄNNE MUKAAN" Huudan.
"NO JOONAS SEN ALOTTI" Tuo huutaa.
"EI, EI ALOTTANUT KUN SEN ALOTIT SINÄ ITE, SÄ ALOIT SYYTTELEE JOONASTA HETI EKANA PÄIVÄNÄ SIITÄ UUTISESTA. SE ETTÄ JOONAS HAKKAS SUT OLI VAAN SUN OMA VIKA JA SÄ ALOIT UHOAMAAN SITÄ. ÄLÄ SYYTÄ JOONASTA SINUN VIRHEISTÄ" Huusin.
"NO KYLLÖ SE NÄYTTÄÄ HYVIN KESTÄVÄN. VARMAAN VAAN HALUS SITÄ EROA" Niko huutaa.
"ONKO SE MUKA SANONU NIIN" Huusin.
"NO KYLLÄ SE KOKO AJAN TUOLLA TIUSKII MULLE" Tuo huus.
"NIIN SULLE, MUTTA TIIÄKS MILLANEN SE MEILLE MUILLE ON!! SE ITKEE JOKAISEN MEÄN HALAUKSESSA JA SANOO KUINKA SE EI HALUA EROTA SUSTA. NYTKIN KUN ME TULTIIN SE ITKI KOSKA SINÄ OLIT ANTANUT SILLE ERO PAPERIT. SE ITKEE ITTENSÄ AINA ÖISIN UNEEN KOSKA SE EI HALUA EROTA, SE ITKEE KOSKA SÄ HALUAT EROTA SIITÄ, SE ITKEE KOSKA SE LUULEE ETTÄ ET VÄLITÄ SIITÄ ENÄÄN, SE ITKEE KOSKA SÄ MENIT PETTÄMÄÄN SITÄ, SE ITKEE JOKA PÄIVÄ JOKA VITUN ERI VAIHTOEHDOLLE. MUTTA TIESITKÖ SITÄ ETTÄ SINÄ OLET SE JOKA IKINEN SYY MIKSI SÄ AIHEUTAT SILLE PAHAN MIELEN" Huusin ja olin jo näkemässä tuon silmissä kyyneleen mutta se pyyhkäisi silmiään.

Sanoja 263

Palava Sydän 4 Where stories live. Discover now