Luca pov.
"ÄITI LUCA LÖI" Ninni huutaa yhtäkkiä.
"MITÄ VITTUA SÄ SELITÄT MÄ EN EES KOSKENU SUHUN" Sanon vihaisena.
"LUCA ÄLÄ KIUSAA SISKOAS" Äiti huutaa alakerrasta.
"MUTKUN EN KOSKENU TOHON KAKARAAN" Huudan.
Ninni näyttää kieltä. Näytän tuolle keskaria. Otan tuon syliin ja viskasen pois huoneestani.
"ÄITI LUCA KIUSAA JA SE TULI KOTIIN TUNTEMATTOMAN KYYDILLÄ" Ninni huusi.
"VITTU OLE JO HILJAA JA MÄ TULIN KAVERIN KYYDILLÄ" Huusin.Äiti lähti ilta vuoroon ja Ninni meni mummolaan yöksi. Saan olla siis yksin.
Ellei iskä tuu kotiin.
Pitikin elätellä liikoja. Eteisestä kuuluu ääniä. Eli iskä tuli kotiin.
Tuohan on vittu aineissa.
"Sä lupasit" sanon.
"MiTäH" Tuo sopertelee.
"NIIN ETTÄ SÄ LUPASIT ETTET ENÄÄ VEDÄ JA SÄ VEDIT" Huudan.
Olen ainoa joka tietää tuon huume sekoiluista.Tommi pov.
Olimme studiolla tekemässä töitä.. tai ainakin se oli meidän suunnitelma.. täähän meni sit oikein kivasti silleen että nyt kaikki huutaa toisilleen. Taino minä ja aleksi vain istutaan hiljaa sohvalla.
"VITTU ALEKSI SUN TAKIA ME EI VOIDA TEHÄ KUNNON FLASH KEIKKOJA" Niko räyhäsi.
"VITTUAKO SÄ ALEKSILLE HUUDAT SE EI VOI SEN EPILEPSIALLE MITÄÄN" Olli huusi.
Kaikki alkoivat huutamaan toistensa päälle.
"NYT VITTU JOKA IKINEN TURVAT KIINNI! EI TÄSTÄ TUU SAATANA MITÄÄN JOS ME KAIKKI VAAN VITTU RIIDELLÄÄN! ME TEHÄÄN TÖITÄ YHESSÄ JA OLLAAN YHTÄ PERHETTÄ MITÄ VITTUA MEIDÄN PITÄIS TUKEA TOISIAMME VAIKEINA AIKOINA JA OLLA YSTÄVÄLLISIÄ ME OLLAAN TEHTY TÄTÄ HOMMAA JO VITTU KYMMENEN VUOTTA JOS TUO RIITA EI LOPU NII SE ON VITTU HYVÄSTIT BLIND CHANNELILLE EN ALA OLEE MISSÄÄN BÄNDISSÄ JONKA JÄSENET EI KÄY TOISTEN KURKKUIHIN KIINNI JA HAUKU MUITA NIIDEN ASIOIHIN MIHIN NE EI VOI VAIKUTTAA" Huusin täyttä kurkkua.
"Tommi on oikeessa mä jätän tän bändin jos tää meän kaikkien jatkuva riita ei lopu. Ollaan riidelty vittu jo ainakin kaks kuukautta, ja en halua tehdä juttua missä en koe olevani turvassa" Aleksi sanoi.Sanoja 300
YOU ARE READING
Palava Sydän 4
Romance(LUKUJA VAIN VIIKONLOPPUISIN, JOS EI OLE LOMAA!!😘) lukekaas muru mussukat 1,2,3 osat jos ette oo lukenu vielä!! Olli ja Aleksi onnellisesti avioliitossa. Mutta mikä on meidän Nikon ja Joonaksen kohtalo? Onko 13 vuoden suhde ohi vai ei?