Aleksanteri pov.
"Tiedättekö te mitään mun vanhemmista" Kysyn aleksilta.
"Ei meille kerrottu, miks niin" Tuo kysyy.
"En mä tiiä, haluun tietää vaan että hylkäskö ne mut vai otettiinko mut huostaan vai onko ne sitten kuollut" sanon.
"Kauan sä oot ollu laitoksessa" Joonas kysyi.
"En mä tiiä.. kauan?" Vastaan.
"Totta puhuen En muista elämäni ensinmäisistä viidestä vuodesta mitään." Jatkan.
"Wow, nyt on mielenkiintoista" Jussi sanoo.
"Muistan mun ekat synttärit laitoksella. Täytin kuus. Sain sellasen ison nalle pehmolelun" sanon.
"Etkö sä oikeasti muista mitään yks vuotiaasta viis vuotiaaseen" Aleksi kysyy.
"En.. mä haluisin tietää jotain, tää tietämättömyys on outoa. Ja kun osa kyselee mun vanhemmista, en mä osaa kertoa niistä mitään.. tosin kyllä varmaan laitoksessa tiedetään jotain" sanon ja kohautan hartioitani.
"Miks et vaan soita sinne, esim face time" Joanna ehdottaa.
"Onnistuisko se" Kysyn ja katson aleksia.
"Miks ei onnistuis" Tuo sanoo.
Haen tietokoneen ja alan soittamaan.
Hetken piippailun jälkeen siihen vastataan.
"Aleksanteri tämäpä yllätys" Laitoksen nainen piia sanoo.
"Hei Piia, mulla on sulle yks toive" sanon.
"No kerro, katotaan osaanko auttaa" Tuo sanoo.
"Voiks kertoo jotain mun biologisista vanhemmista" Kysyin.
Piia valahti kalpeaksi.
"Sä tiiät jotain, aivan varmasti" sanon nähtyäni tuon ilmeen.
"Sä oot varmaan liian nuori, et ymmärtäisi" Tuo sanoo.
"Mä oon tarpeeksi vanha. Kerro mä vaadin. Tarviin tietoa" Sanon.
"Hh.. hyvä on" Tuo sanoo.
Kaikki ympärillä olevat lopettivat tekemisensä ja alkoivat kuunnella.
"Sulle on sanottu että sun koko suvusta ei ole mitään tietoa. Mutta sulla on sua 18 vuotta vanhempi isosisko. Se oli juhannus 2013 olit viisi vuotta, vietitte juhannusta koko suvun kanssa ja teillä oli kahvila jota vanhempasi ylläpitivät. Olitte kahvilassa kaikki mitään muuta ei ole kerrottu kuin se että se kahvila oli viallinen ja se syttyi palamaan ja räjähti. Kukaan ei selvinnyt siitä räjähdyksestä paitsi sinä ja siskosi mutta ei teillekkään mitenkään hyvin käynyt. Olit puol vuotta koomassa ja sulla tuli muisti katko koko sen sun iän myötä mitä sulla oli, et muistanut mitään viiden vuoden ajasta. Siskosi oli koomassa kolme vuotta ja halvaantunut" Piia sanoi.
Olin ihan sanaton. Mitä ihmettä.
"Mikä mun perheen nimi on" kysyn.
"Äitisi oli Hannele Isäsi oli Juhani ja siskosi on Aleksandra" piia sanoi.
"Voinko mä nähdä mun siskon" Kysyn.
"En oikein osaa sanoa, se on vammaisosastolla Raisiossa" piia sanoo.Lopetimme puhelun piian kanssa.
"Löysin vanhan lehti artikkelin siitä kahvilan räjähdyksestä" Mike sanoo.
"Mitä siinä lukee" kysyin.
"Sori en perehtynyt siihen sen enempää kun silmiini osui nyky ajan lehti juttu joka on liian mielenkiintoinen" Tuo sanoo.
"Mikä artikkeli" Aleksi kysyi.
"Tää koskee teän bändiä, enemmän kyllä joonasta ja nikoa" Jussi sanoo huomatessaan tuon.
"Mitä? Lue se" Joonas käski.
"Blind channel bändi on mahdollisesti hajoamisen partailla syynä kahden rakkaus.
Bändin perustaja, kitaristi Joonas Porko ja laulaja Niko Moilanen on kuultu Helsingin keskustassa riitelemässä.
Aviopari huutelee toisilleen kovaan sävyyn. On kuultu sanoja "Sä piilotit muijan meidän vaatekaappiin" "sä petät mua" huudot on kuultu Porkon suusta. Voimmeko siis todeta että Moilanen pettää Porkoa" Teemu lukee saanensa puhelimen käsiin.
"Täällä on vielä jotain vastaus kommentteja" Teemu lisää.
"Lue ne" Joonas sanoo.
"Okei täältä pesee 'Oli jo aikakin että nuo homot eroaa. Homous on sairaus eikä muuksi muutu. Moilasen Niko on tullut vain järkiinsä ja parantunut' kuule irmeli kuuskyt-vee voit olla myös hiljaa.. 'EIII I MIS JIKOO' no siinä oli tunnetta mukana jollakin bcforever tyypillä.. kaikki on saman kaltaisia kun tuo bcforever tyyppi" Teemu sanoo.
"Tuon takia niko varmaan huus mulle.." Joonas sanoo.Sanoja 559
YOU ARE READING
Palava Sydän 4
Romance(LUKUJA VAIN VIIKONLOPPUISIN, JOS EI OLE LOMAA!!😘) lukekaas muru mussukat 1,2,3 osat jos ette oo lukenu vielä!! Olli ja Aleksi onnellisesti avioliitossa. Mutta mikä on meidän Nikon ja Joonaksen kohtalo? Onko 13 vuoden suhde ohi vai ei?